Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین استقلال گفت: همیشه شانس یار یک تیم نخواهد بود و اصلا مشخص نیست استقلال در دیدار برگشت نیز خوش‌شانس باشد.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برتری استقلال مقابل العین امارات اظهار داشت: به نظر من استقلال با وجود برتری مقابل العین خوب بازی نکرد. نتیجه یک بر صفر برای دیدار برگشت بسیار خطرناک است و استقلال باید در دیدار برگشت با تمرکز بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با غیبت فرشید اسماعیلی و احتمالا امید نورافکن شرایط استقلال برای دیدار برگشت سخت خواهد بود.

هافبک پیشین استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در این دیدار اصلا در فاز تهاجمی خوب نبود و به خوبی بازیکنان این تیم در حملات اضافه نمی‌شدند. تنها گل استقلال روی اشتباه مدافع العین به دست آمد و این مسئله از شانس خوب استقلال بود. مدافع العین در حالی که هیچ خطری دروازه این تیم را تهدید نمی‌کرد مرتکب اشتباه شد و سانتر حیدری را با دست مهار کرد. استقلال حالا نیاز دارد برای دیدار برگشت در خط دفاعی با تمرکز بالا به میدان برود و گلی دریافت نکند.

دین‌محمدی در خصوص حضور مجید حسینی در خط هافبک عنوان کرد: استقلال در تهران باید با یک هافبک دفاعی به میدان می‌رفت و نیاز نبود مجید حسینی در کنار فرشید باقری قرار بگیرد. باقری توانایی این را داشت به تنهایی در خط هافبک بازی کند. تعجب می‌کنم برخلاف العین که به خوبی در زمین استقلال پرس را انجام می‌داد چرا بازیکنان استقلال در حالی که در خانه بازی می‌کرد در نیمه دفاعی العین پرس را انجام نمی‌دادند.

وی یادآور شد: خط دفاعی استقلال در این دیدار بیش از حد عقب رفته بود و من یک بار ندیدم که استقلال در حملات پرتعداد باشد. پیش‌بینی نمی‌کردم یک درصد هم حسینی در خط هافبک به میدان برود. غیر از یک ضربه سر فرشید اسماعیلی، استقلال موقعیت و شانس گلزنی نداشت.

دین‌محمدی در خصوص عملکرد عمر عبدالرحمن ستاره العین گفت: عبدالرحمن در این دیدار زیاد خوب نبود و بیشتر در جا فوتبال بازی می‌کرد و تحرک کافی را نداشت. این بازیکن به هیچ عنوان درخشش روزهای قبل خود را نداشت و العین در مواقع دفاع 10 نفره بازی می‌کرد چرا که این بازیکن اصلا به عقب باز نمی‌گشت. قطعا این بازیکن در بازی برگشت خطرناک‌تر خواهد بود و بیشتر در فاز حمله خطرناک خواهد بود.

وی در خصوص شانس صعود استقلال به تسنیم گفت: نتیجه یک بر صفر بسیار خطرناک و با برد دو بر صفر یا بیشتر بسیار متفاوت است. این نتیجه به راحتی قابل جبران است و استقلال به همین دلیل باید در خط دفاعی بسیار با تمرکز به میدان برود. همیشه شانس یار یک تیم نخواهد بود و مشخص نیست استقلال در دیرار برگشت نیز خوش‌شانس باشد.

انتهای پیام/

R1434/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است