Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-پارک گئون-های،‌ رئیس‌جمهوری سابق کره‌جنوبی امروز سه‌شنبه خطاب به قاضی پرونده تاکید کرد که موضع او هم همانند وکلایش است و باور دارد که مرتکب اشتباه حقوقی و قانونی نشده است.
یکی از اصلی‌ترین اتهامات خانم پارک گئون-های اخاذی است. دادستان‌ها تاکید دارند او شرکت‌های تجاری بزرگ را وادار کرده تا ده‌ها میلیون دلار برای راه‌اندازی دو بنیاد تحت کنترل دوستش، اهدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از وکلای پارک در دادگاه گفت، هیچگونه مزیت مالی از آن دو بنیاد نصیب موکلش نشده و ساز و کار آن بنیادها به گونه‌ای است که هیچ فردی نمی‌تواند آزادانه از آن پول برداشت کند.
دادگاه پارک گئون-های برای رسیدگی به اتهامات رشوه و سایر اتهامات آغاز شده است. خبرگزاری یونهاپ گزارش داد، دادگاه منطقه‌ای مرکزی سئول رسیدگی به این پرونده را در دست دارد. پارک گئون-های به اخاذی، رشوه و سوء استفاده از قدرت متهم است و گفته شده تمامی این کارها را با همدستی دوست قدیمی‌اش خانم چوی سون-سیل انجام داده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین و علیه جانبداری‌های دولت این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه‌ها کلاس‌های درس را ترک کرده و یا سعی کرده‌اند برای برگزاری اعتراضاتشان علیه عملیات نظامی اسرائیل در غزه، چادرهایی برپا کنند.

در ادامه این اعتراضات گروهی از دانشجویان آمریکایی برای اعلام همبستگی با فلسطین، چفیه و پرچم فلسطین را به گردن مجسمه جرج واشنگتن (اولین رئیس جمهور آمریکا) انداختند که تصویر آن در شبکه‌های مجازی پربازدید شده است.

کد خبر 847485 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن راهپیمایی ایالات متحده آمریکا واشنگتن- آمریکا

دیگر خبرها

  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت