Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، دکتر مسدوره سادات مدرسی با اشاره به فنون و تکنیک‌های فرهنگ‌های ناشناخته، گفت: بسیاری از فرهنگ های ناشناخته با فنون و تکنیک‌هایی تخصصی و با ظرافت و دقت کامل وارد محیط خانواده و افکار افراد می شود، به همین دلیل آشنایی با تکنیک‌های رسانه‌ای برای تمام افراد یک امر ضروری به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد با اشاره به فرهنگ اصیل ایرانی اظهار کرد: بخش عمده‌ای از فرهنگ‌های ناشناخته دارای تاثیراتی هستند که همواره از آن‌ها به عنوان تهدید یاد می شود.

این روانشناس ایرانی با بیان این که خطرات و تهدیدهای فرهنگ‌های ناشناخته همیشه دارای آرایه‌هایی زیبا هستند؛ عنوان کرد: ورود تهدیدهای فرهنگی به داخل کشور با ایجاد نگرش های گوناگون، باورهای ذهنی افراد را دگرگون ساخته و سبک زندگی جامعه را دستخوش تغییر قرار می دهد.

وی با اشاره به ارتباط رسانه و هنر، اذعان کرد: اگر رسانه های ایرانی به توانمندی هنری خود تکیه کرده و با اتکا به هنر اصیل ایرانی برنامه‌های خود را تهیه و تدوین کند، مخاطبی برای رسانه‌های غیر ایرانی و یا شبکه های ماهواره‌ای باقی نخواهد ماند.

مدرسی با بیان این که بسیاری از برنامه های خانواده در شبکه های ماهواره‌ای در کشورهای ترکیه و آمریکای جنوبی تولید می شوند، گفت: کشورهای تولیدکننده برنامه‌های خانواده امروزه با مشکلات بسیاری در حوزه خانه و خانواده مواجه هستند، بر همین اساس برنامه‌های تولید شده در این کشورها چهره خانواده را در نگاه ایرانی، لکه‌دار و بی رنگ می‌کند.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تغییر چهره «مهمت» سریال پایتخت ۵ بعد از ۵ سال

در ادامه، تصاویری تازه از چهره و تیپ او در حال حاضر را مشاهده می‌کنید.  

دیگر خبرها

  • توجه به هویت ملی رمز موفقیت صداوسیما
  • افزایش مخاطبان رسانه ملی
  • مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی انتخاب شد
  • امامی: حدود ۵/۵ درصد از مصرف فرهنگی خانواده ایرانی، پوشاک است
  • (تصاویر) تغییر چهره «مهمت» سریال پایتخت ۵ بعد از ۵ سال
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی
  • «رضوان»؛ ناشناخته‌ترین موشک بالستیک ایرانی که روانه پایگاه‌های اسرائیل شد/ نسل‌های ارتقاء یافته خانواده شهاب همچنان می‌درخشند +عکس
  • «نون.خ۵» و «محفل» پربیننده‌ترین‌های رسانه ملی در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳
  • روایتی هنری از تنوع قومیتی