Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@11:14:58 GMT

تقدیر بانوی کوهنورد سردشتی از یک ورزشکار

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۰۰۴۴۵

تقدیر بانوی کوهنورد سردشتی از یک ورزشکار

بانوی کوهنورد سردشتی به نیابت از همنوردان خود از مرد شماره یک هیئت کوهنوردی این شهرستان تقدیر و سایر بانوان را به حضور در چنین گروه هایی تشویق کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بُلفَت، بانوی کوهنورد سردشتی به نیابت از همنوردان خود از مرد شماره یک هیئت کوهنوردی این شهرستان تقدیر و سایر بانوان را به حضور در چنین گروه هایی تشویق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

I lovesport because i love life,and sport is one of the basic joys of life

من ورزش را دوست دارم چرا که عاشق زندگی هستم و ورزش یکی از پایه ای ترین لذت های زندگی است. (یوگنی یفتوشنکو)

از نظر کسانی که عادت دارند زیبایی برف را از پشت شیشه تماشا کنند کوهنوردی نوعی دیوانگی است اما کوهنوردان فاتح خام فتح های بی فایده نیستند، حکایت آنها، حکایت باز جستن روزگار وصل است در این دیر گاه دور ماندن از اصل خویش.

در این هجوم تکنولوژی دردسر ساز و جنگ طلب، کوهنوردی عشق به طبیعت است، عشقی به پاکی چشمه سار، به سبزی جنگل، به نیلگونی دریا به صلابت سنگ، به لطافت گل، به فروتنی خاک، به سپیدی برف، به توفندگی طوفان، به سبکی نسیم و به سنگینی کوه.

کوهنوردی یک روش زندگیست، روشی که در آن یک سیب بین همه اعضاء گروه تقسیم می شود، روشی که در آن قوی ترین عضو گروه به پای ضعیف ترین راه می رود، راهی که رقابت ندارد، راهی که رهروانش حقوق نمی دهند و ایشان را نیازی به سوت و کف مشوقان در قله نیست، ناجی یکدیگرند، گروه می سازند تا دل جوانان به سنگ بند کنند تا به ننگ بند نشوند، مزدشان معراج روح است و تشویق شان نوازش باد، قانون شان عشق است و قانون گذارشان معشوق، عشق به طبیعت، عشق به زندگی ست و زندگی تجلی عشق است و مرگ آنجاست که عشق نیست، کوهنوردی عشق به طبیعت است و عشق به طبیعت ورزش کوهنوردان نیست، باور آنهاست، زندگی آنهاست.

جناب آقای کریم معروفزاده تقدیر و تشکر گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد سردشت حقیقتا برازنده ی وجودتان است به نیابت از بانوان کوهنورد سردشتی قدردانی ما را نیز پذیرا باشید، طی دهه های گذشته میزان فعالیت ورزشی در میان بانوان سردشتی به نحو محسوسی افزایش پیدا نموده است و دلیل این حضور، تلاش های بی شائبه ی شما و سایر همنوردان شما بوده است.

با تقدیر از اقدام شایسته گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد سردشت ما نیز از زحماتتان در اعتلای فرهنگ کوهنوردی برای بانوان سپاسگزاریم، با توجه به افزایش مسئولیت های بانوان در جامعه امروز و زندگی ماشینی عصر حاضر،عدم تحرک و فعالیتهای بدنی بیش از هر زمان دیگری سلامتی آنها را تهدید می کند.

کوهنوردی یکی از ورزشهایی است که سیستم عصبی و اسکلتی بانوان را تقویت می کند، بروز بیماری های روحی و روانی، قلب، دیابت، فشار خون، آرتروز اندام های بدن و بیماری های گوارشی در بانوان ورزشکار کمتر است.

کوهنوردی برای بانوان نشاط، شادابی، آرامش روحی، اعتماد به نفس، تقویت روحیه همکاری و دوستی، تعدیل وزن، جلوگیری از پوکی استخوان، افزایش انرژی ، رفع افسردگی و بالا بردن آمادگی ذهنی و……را به دنبال دارد.

حضور بانوان در سفرهای کوهنوردی مرهون زحمات شما و سایر کوهنوردان شهرمان می باشد امید است این حضور روز به روز پر رنگ تر شود، و شاهد حضور تخصصی تربانوان کوهنورد باشیم .

**آرزو احمدیان**

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌

ایسنا/قم برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از امروز تا جمعه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه شرح زیارت امین الله با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه قرائت زیارت عاشورا با نوای سید حسین جعفری نژاد و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میردامادیان و قرائت دعای ندبه با نوای اسلام میرزایی دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام احمد قاسمی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن صبوری و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدعلی بخشنده برگزار و هر روز بعد از نماز عصر نیز زیارت‌نامه حضرت معصومه(س) قرائت می‌شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر نیز در قالب برنامه کارشناس محور برگزار می‌شود و شنبه با اجرای حیدری و حضور حجت الاسلام محمدی شاهرودی به عنوان کارشناس مسائل اعتقادی، یکشنبه با اجرای اسماعیلی و حضور حجت الاسلام محمد حسین فلاح زاده به عنوان کارشناس احکام، دوشنبه با اجرای امیدواریان و حضور حجت الاسلام علی اصغر همتیان به عنوان کارشناس سبک زندگی اهل بیت(ع)، سه‌شنبه با اجرای توفیقی و حضور حجت الاسلام محمدرضا اعوانی به عنوان کارشناس نهج البلاغه، چهارشنبه با اجرای حبیبی و حضور حجت الاسلام حسین جوشقانیان به عنوان کارشناس سیره شهدا، پنج شنبه با اجرای اسماعیلی و حضور حجت الاسلام رستم نژاد به عنوان کارشناس تفسیر قران و جمعه با اجرای حیدری و حضور حجت الاسلام محمدصابر جعفری به عنوان کارشناس مهدویت برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین سید علیرضا تراشیون، غلامرضا قاسمیان، محمد حاج ابوالقاسم، سید حسین مؤمنی، حامد کاشانی، بندانی نیشابوری و مرتضی آقاتهرانی برگزار می‌شود و پنج‌شنبه و جمعه آقایان ابوذر بیوکافی و عباس حیدرزاده مداحی خواهند کرد.

 به گزارش ایسنا، پنجشنبه عصر زیارت آل یاسین با نوای حسین اردستانی و پنجشنبه‌شب قرائت دعای کمیل با نوای عباس حیدرزاده قرائت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!