Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>لرستان -
تسنیم نوشت:مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی لرستان خبر داد: ۳ میلیارد تومان اعتبار برای گلخانه دورود و ۲ میلیارد تومان اعتبار برای گلخانه دلفان در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی لرستان اظهارداشت: حدود سه میلیارد تومان هزینه از اعتبارات شرکت شهرک‌های کشور برای گلخانه دورود در نظر گرفته شده و امروز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین طولابی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی شهرستان دورود در 54 هکتار از اراضی ملی این شهرستان آغاز می‌شود، افزود: کلیه استعلامات اولیه این گلخانه انجام شده و پیش بینی می‌شود تا دی ماه امسال کارهای زیرساختی آن انجام و تا پایان سال پیشرفت آن را به 100 درصد برسانیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی لرستان عنوان کرد: کشت محصول این گلخانه با توجه به نیاز منطقه انجام می‌شود و با راه‌اندازی آن زمینه اشتغال 400 نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی گلخانه دلفان بیان کرد: مجوزهای لازم این گلخانه اخذ و دو میلیارد تومان هزینه اولیه برای آن برآورد شده است که با راه‌اندازی آن زمینه اشتغال حدود 220 نفر فراهم می‌شود.
طولابی در رابطه با گلخانه شهرستان کوهدشت نیز تصریح کرد: 15 میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل این گلخانه در نظر گرفته شده است، 16 مرداد ماه امسال50 درصد از این گلخانه به بهره‌برداری می‌رسد و تا پایان امسال نیز100 درصد تکمیل می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی لرستان اظهارداشت: گلخانه واشیان پلدختر نیز برای تکمیل و راه‌اندازی به بخش خصوصی واگذار شده است.

46

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان

محمد فرهاد گفت: در قالب طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های استان، تاکنون ۲۵۰ کیلومتر خط انتقال آب، ۱۱۱ کیلومتر شبکه توزیع آب، ۲۰ باب ایستگاه پمپاژ، حفر و تجهیز ۸ حلقه چاه و بهسازی ۴ دهنه چشمه در روستا‌های مشمول این طرح اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های استان به منظور محرومیت زدایی و رفع تنش آبی روستا‌های استان با اعتبار ۵۲۸ میلیارد تومان و برای ۱۶۹ روستا از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شده و در حال حاضر ۴۸.۶ درصد پیشرفت دارد.

وی بیان کرد: این طرح ۶۷ هزار نفر از جمعیت روستایی استان را زیر پوشش قرار خواهد داد و با اتمام آن شاخص بهره مندی جمعیت روستایی از آب شرب بهداشتی و سالم به صورت پایدار از ۸۰ درصد به ۸۶ درصد ارتقاء خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: پس از اتمام طرح فعلی جهاد آبرسانی، قرارداد دوم نیز برای ۱۲۰ روستای دیگر استان با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال و در صورت تأمین اعتبار آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • تصویری از آلودگی کارخانه سیمان در دورود
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳