Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسيقي ما – مدير برنامه هاي سامان جليلي درباره تاخير پيش آمده در انتشار جديدترين اثر اين خواننده توضيحاتي را ارائه داد.

به گزارش «موسيقي‌ما»، محمد قيامتي مديربرنامه‌هاي سامان جليلي در گفتگو با سايت «موسيقي ما»، درباره زمان انتشار آلبوم «چه حال خوبيه» گفت: «بدقولي يکي از تنظيم کننده‌هاي آلبوم باعث شد آلبوم به هفته اول خرداد نرسد ولي قطعا آلبوم سامان در خرداد ماه روانه بازار موسيقي کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

قيامتي افزود: «مجبور شديم يکي ازتنظيم کننده هاي آلبوم را تعويض کنيم و اين تاخير به همين دليل است و هيچ جاي نگراني براي دوستداران اين خواننده وجود ندارد.» دومين آلبوم رسمي سامان جليلي «چه حال خوبيه» نام گذاري شده است که از 9 قطعه تشکيل شده است.

تمام ملودي هاي اين آلبوم را خود سامان جليلي ساخته است و چهره هايي چون: کوشان حداد، هومن آزما، ميثم اکبري و شجاعت شفايي نيز تنظيم کننده‌هاي اين آلبوم هستند. اميد عليجاني و شهرام جليلي نيز ترانه‌هاي اين آلبوم را سروده‌اند.

گفتني‌ست دومين آلبوم سامان جليلي به تهيه کنندگي «محمد قيامتي» تهيه و توليد شده است و کنسرت‌هاي تهران اين خواننده نيز پس از انتشار آلبومش، از سوي محمد قيامتي برگزار خواهد شد.

گروه توليد آثار سامان جليلي حال تصويربرداري تيزر و موزيک ويدئوهاي اين آلبوم هستند که اخبار اين آثار تصويري به زودي در «موسيقي ما» منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز‌های کاغذی قدیمی از ۲۶ اردیبهشت اعتبار ندارند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار گفت: فعالا اقتصادی که تا ۲۶ اردیبهشت مجوز‌های قدیمی خود را به مجوز‌های جدید تبدیل نکنند از خدمات دولتی محروم می‌شوند. آقای سیاح همچنین با اشاره به تکلیف قانونی برای صدور مجوز‌های همراه با تاخیر از طریق درگاه ملی مجوز‌ها گفت: این درگاه تا دو ماه آینده برای همه متقاضیان که درخواستشان با تاخیر همراه است مجوز صادر می‌کند.

جزئیات بیشتر در گزارش خانم معززی: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • عکس| تبلیغ آلبوم جدید شکیرا در ال‌کلاسیکو!
  • از آلبوم مرقع «دولت قرآن» اثر یدالله کابلی رونمایی شد
  • آلبوم مرقع «دولت قرآن» یدالله کابلی رونمایی شد
  • انتشار خاطرات منفورترین نخست وزیر تاریخ بریتانیا
  • قدوس متفاوت از نیم‌فصل اول مقابل لوتون
  • تصاویری از سعید جلیلی، محسن رضایی و وزیر رئیسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد /لاریجانی هم آمد
  • مجوز‌های کاغذی قدیمی از ۲۶ اردیبهشت اعتبار ندارند