Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان برگزاری آزمون تلاوت و مصاحبه ششمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان از سوی شورای عالی قرآن اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، زمان برگزاری آزمون تلاوت و مصاحبه ششمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان از سوی شورای عالی قرآن اعلام شد.

مخاطب این اطلاعیه شرکت‌کنندگان دوره ششم ارزیابی هستند که در آزمون ورودی موفق به کسب نمره حدنصاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آن دسته از شرکت‌کنندگان دوره پنجم که بخشی از آزمون عملی و مصاحبه ایشان از دوره قبل ناتمام مانده است در صورت ثبت‌نام، مجاز به حضور در این آزمون هستند.

طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم به منظور شناسایی و رتبه‌بندی قاریان و مدرسان قرائت و تسهیل و خدمات‌رسانی دستگاه‌های مختلف با ایشان، هر سال خداقل یک دوره آزمون تخصصی قرائت برگزار می‌شود و به حاوزان رتبه برتر گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.
جزئیات مفاد آیین‌نامه آزمون تلاوت و مصاحبهششمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان بدین شرح است.
بخش قاریان
1 ـ زمان برگزاری آزمون قاریان به شرح ذیل است:
الف) قاریان درجه 4: چهارشنبه 14 تیرماه 96
ب) قاریان درجه 1، 2 و 3؛ پنجشنبه و جمعه 15 و 16 تیرماه 96
توضیح: با توجه به زمان‌بندی دقیق انجام‌شده، دبیرخانه شورای ارزیابی، نسبت به اعلام ساعت حضور هر یک از شرکت‌کنندگان، به‌صورت تلفنی اقدام خواهد کرد و شرکت‌کنندگان می‌بایست مطابق زمان‌بندی اعلام‌شده جهت مصاحبه و آزمون تلاوت حضور یابند.
2ـ مکان برگزاری آزمون: بزرگراه رسالت ـ روبروی مصلی ـ مجتمع امام خمینی(ره) ـ ساختمان 14 - شورای عالی قرآن
3ـ آزمون عملی و مصاحبه از چهار بخش ترتیل، تحقیق، حفظ و تفسیر تشکیل‌شده است.
توضیح: یادآور می‌شود که شرکت‌کنندگان پیش از ورود به اتاق مصاحبه، می‌بایست قطعات محفوظه را به‌صورت مکتوب در قالب فرم مربوطه ارائه نمایند.
4ـ عدم حضور هر یک از قاریان در آزمون ، به‌منزله انصراف از ادامه حضور در دوره جاری است.
5ـ قطعاتی که قاریان در استودیو باید تلاوت کنند در زمان حضورشان در محل آزمون به ایشان اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است، قطعات تلاوت 20 و 30 دقیقه‌ای ویژه قاریان درجات 1 و2، یک هفته قبل از آزمون مصاحبه و عملی در سامانه ارزیابی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
بخش مدرسان
1ـ زمان دقیق برگزاری آزمون مدرسان به شرح ذیل است:
الف) مدرّسان درجات 1 ، 2 و 3 (گرایش معلم قرائت قرآن)؛ چهارشنبه و پنجشنبه 21 و 22 تیرماه 96
ب) مدرسان درجه 4؛ جمعه 23 تیرماه 96
توضیح: با توجه به زمان‌بندی دقیق انجام‌شده، دبیرخانه شورای ارزیابی، نسبت به اعلام ساعت حضور هر یک از شرکت‌کنندگان، به‌صورت تلفنی اقدام خواهد کرد و شرکت‌کنندگان می‌بایست مطابق زمان‌بندی اعلام‌شده در آزمون حضور یابند.
2ـ مکان برگزاری آزمون: بزرگراه رسالت ـ روبروی مصلی ـ مجتمع امام خمینی(ره) ـ ساختمان 14- شورای عالی قرآن
3ـ آزمون از سه بخش ترتیل، تحقیق و مصاحبه تشکیل‌شده است، به ‌استثناء مدرسان درجه 4 که صرفاً از ایشان آزمون ترتیل و مصاحبه به عمل خواهد آمد.
4ـ عدم حضور هر یک از مدرسان در آزمون، به‌منزله انصراف از ادامه حضور در طرح می‌باشد.
5ـ مطابق بند 7 آیین‌نامه ضوابط ارزیابی قاریان و مدرسان(مصوبه جلسه نهم شورای توسعه فرهنگ قرآنی)، ارائه سوابق آموزشی مدرسان الزامی است:
الف ـ مدرس درجه ‌یک: 10 سال سابقه آموزش تلاوت قرآن کریم
ب ـ مدرس درجه ‌دو: 6 سال سابقه آموزش تلاوت قرآن کریم
ج ـ مدرس درجه سه: 3 سال سابقه آموزش تلاوت قرآن کریم
د ـ مدرس درجه چهار: 1 سال سابقه تدریس
تذکر مهم: مدرسان شرکت‌کننده به هنگام مراجعه می‌بایست اصل گواهی سابقه تدریس خود را به مسئولین اجرایی دبیرخانه شورای ارزیابی تحویل دهند.

انتهای پیام/

R1444/P1397/S4,37/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مطابق با فراخوان منتشرشده در هشتم اسفند ماه سال ۱۴۰۲، ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با شعار «امکانات بومی در ژانرهای آمیخته (هیبریدی) و اهمیت چرخه‌های تولید» روز یکشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳ برگزیدگان خود در بخش‌های مختلف را معرفی خواهد کرد.

در این دوره از همایش که با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و در چهار بخش «مقالات پژوهشی»، «جستارهای آزاد»، «فیلم‌-جُستار» و «ترجمه» پذیرای آثار است، علاوه‌بر افزوده شدن بخش رقابتی «فیلم-جُستار»، میزان جوایز نقدی در بخش‌های مختلف هم افزایش پیدا کرده است.

فیلم-جُستار (Video Essay) که برای اولین‌بار در این دوره به همایش فیلم کوتاه تهران افزوده شده است، یکی از گونه‌های پژوهش‌های بصری است که محقق، دستاوردهای تحقیقاتی خود را نه در قالب متنِ مکتوب که در شکل بصری ارایه می‌دهد. همایش مطالعات فیلم کوتاه در ششمین دوره برگزاری علاوه‌بر منابع مکتوب، پذیرای این شکل پژوهشی نیز خواهد بود.

مبلغ جوایز نقدی این دوره از همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران به شرح زیر است:

• «مقالات پژوهشی»

نفر اول سی میلیون تومان

نفر دوم بیست میلیون تومان

نفر سوم پانزده میلیون تومان

• «جُستارهای آزاد»

جُستار برگزیده بیست میلیون تومان

• «فیلم‌-جُستار»

جُستار برگزیده بیست و پنج میلیون تومان

• «ترجمه»

ترجمه برگزیده پانزده میلیون تومان

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و طرح‌نامه فیلم‌-جُستار به ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران، یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ است و اسامی چکیده مقالات پذیرفته شده روز یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

شرکت‌کنندگانی که چکیده مقالاتشان در این دوره از همایش پذیرفته می‌شود، باید تا روز یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳، آثار کامل خود را ارسال کنند. مطابق گاه‌شمار فراخوان، عناوین مقالات پذیرش شده برای ارایه؛ یکشنبه ۲۷ آبان‌۱۴۰۳ خواهد بود و اعلام برگزیدگان و آیین پایانی، یکشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091433

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری