Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز مشهد ، دکتر اکبر درخشان رییس بیمارستان فوق تخصصی چشم خاتم الانبیاء (ص) دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سالانه یک هزار عمل جراحی آب مروارید در این بیمارستان انجام می شود.

وی با بیان اینکه کاتاراکت یا آب مروارید شایع ترین بیماری چشمی است که در سنین بالا بروز می یابد، افزود: در این همایش علاوه بر چشم پزشکان ایرانی ،متخصصانی از کشورهای آلمان، آمریکا، کانادا و مکزیک نیز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس بیمارستان فوق تخصصی چشم خاتم الانبیاء (ص) افزود: یکی از بیشترین عمل های جراحی در حوزه چشم پزشکی عمل جراحی آب مروارید است که در ایران انجام می شود و کیفیت این عمل در ایران مشابه کشورهای پیشرفته است.

دکتر درخشان گفت: آب مروارید یکی از بیماریهای چشمی است که با بالا رفتن سن و در اثر کدورت عدسی چشم ایجاد می شود که اگر عمل نشود، باعث افت دید فرد می شود.

وی گفت: بیماری آب مروارید از سن ۴۵ سالگی آغاز می شود و به طور معمول در سنین ۶۰ سال بیمار نیاز به عمل جراحی دارد.

وی افزود: عمل جراحی آب مروارید به صورت سرپایی و با بی حسی انجام می شود که طول مدت بستری بیمار برای این عمل جراحی حدود شش ساعت به طول می انجامد.

همایش بین المللی تازه های جراحی آب مروارید سوم تا پنجم خردا به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام// م.م



منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: در این همایش یک گفت‌وگوی ملی برای توسعه هر چه بیشتر کرمان شکل می‌گیرد و ۲۲ پنل تخصصی در قالب این همایش برگزار و پیشنهادات بخش خصوصی دریافت می‌شود.

مهدی طبیب‌زاده افزود: کرمان ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد و باید همه کمک کنیم تصویر بهتری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان معرفی کنیم و میزان جلب سرمایه‌گذاری در استان را ارتقا دهیم.

وی بیان کرد: این همایش به مدت چهار روز از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه امسال در کرمان برگزار می‌شود و یک نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌های اقتصادی نیز در کنار این همایش دایر می‌شود.

طبیب‌زاده گفت: برپایی غرفه صندوق توسعه ملی و سازمان بورس و شرکت فرابورس را هم در این نمایشگاه داریم که برگزاری دوره‌های آموزشی برای تامین مالی از این طریق را در دستور کار دارد.

وی تاکید کرد: دراین همایش برای اولین بار میزبان تعداد زیادی از سفرا و نمایندگان کشور‌های خارجی هستیم.

دیگر خبرها

  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • کوهرنگ میزبان همایش صلح یاران
  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا