Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@10:39:16 GMT

شنیدن توهین از مسئولان این دولت برای ما عادی شده است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۰۲۴۴۴

شنیدن توهین از مسئولان این دولت برای ما عادی شده است

کاریکاتوریست و طنزپرداز مشهورگفت: توهین به کنار، چون توهین کردن روال معمول این دولت است و طی چهار سال گذشته نیز برای ما شنیدن حرف‌های توهین‌آمیز از سوی مسئولان دولت، عادی شده است.

به گزارش مشرق، کاریکاتوریست و طنزپرداز مشهور، درباره اظهارات وزیر ارشاد نسبت به هنرمندان تصریح کرد: شنیدن حرف‌های توهین‌آمیز از مسئولان این دولت برای ما عادی شده است، اما ای کاش حداقل وزیر ارشاد طوری حرف می‌زد که باعث آبروریزی هنرمندان دولتی نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مازیار بیژنی در واکنش به اظهارات موهن رضا صالحی امیری که البته عذرخواهی وی و «شوخی» اعلام کردن حرف‌هایش را در پی داشت، گفت: البته مسئولان دولت ما زیاد حرف طنز می‌زنند و به شوخی خیلی علاقه‌مند هستند. اما شوخی اخیر وزیر ارشاد از آن شوخی‌های ناجور بود!
وی افزود: توهین به کنار، چون توهین کردن روال معمول این دولت است و طی چهار سال گذشته نیز برای ما شنیدن حرف‌های توهین‌آمیز از سوی مسئولان دولت، عادی شده است. اما ای کاش وزیر ارشاد طوری حرف می‌زد که حداقل آبروی هنرمندان حامی دولت و هنرمندانی که در تجمعات دولتی شرکت می‌کنند، نمی‌رفت. چون این حرف‌های وزیر ارشاد، این طیف از هنرمندان را ضایع کرد. یعنی با سخن وزیر ارشاد عملا این هنرمندان یک مشت آدم سفارشی هستند. هنرمندانی که پیش از این خودشان را هنرمند مستقل معرفی می‌کردند اما با اظهار نظر وزیر ارشاد، معلوم شد که هنرمند ستادی هستند.
بیژنی همچنین در بخش دیگری از حرف‌های وزیر ارشاد که طی آن رای‌دهندگان به رقبای حسن روحانی را طرفدار گفتمان خشونت و توهین دانسته بود هم گفت: احتمالا وزیر ارشاد این حرف را هم به شوخی گفته است. چون اگر این حرف شوخی نباشد به این معنی است که ما در کشورمان ظرفیت 16 میلیون نفر آماده خشونت داریم که برای دولت خیلی خطرناک هستند!
وی همچنین درباره عملکرد رضا صالحی امیری در مقام وزارت ارشاد هم بیان کرد: من در این مدتی که ایشان وزیر ارشاد بوده‌اند اصلا عملکردی از ایشان ندیده‌ام که بخواهم ارزیابی کنم. ایشان هیچ کاری به جز چند اظهار نظر نکرده است. اگر کاری کرده بگویید تا ما هم بدانیم.
گفتنی است وزیر ارشاد در اظهارنظری موهن که فیلم آن در شبکه‌های مجازی نیز منتشر شد خطاب به یکی از رقبای آقای روحانی گفته بود «اگر نیاز به هنرمند داشتید به من پیغام می‌دادید برایتان می‌فرستادم، این را جدی می‌گویم». سعید سهیلی کارگردان فیلم در حال اکران «گشت 2» از جمله اولین هنرمندانی بود که به این اظهارات واکنش نشان داد و خواستار عذرخواهی وزیر شد. قابل ذکر است نسخه بازبینی فیلم این کارگردان به شکل معناداری این روزها در فضای مجازی منتشر شده و به فروش فیلمش لطمه زده است.

منبع: کیهان

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس | فیلم

کانال ۱۲ اسرائیل نوشت: تیم مذاکره کننده اسرائیلی پاسخ حماس را از میانجی‌ها دریافت کرد و در حال بررسی آن برای پاسخ رسمی است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس | فیلم
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی