Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، مجید نامجومطلق در خصوص پیروزی یک بر صفر تیم استقلال مقابل العین امارات اظهار داشت: بازی جذابی را شاهد نبودیم، اما خدا را شکر استقلال توانست بازی خانگی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و چشم امیدش به بازی برگشت باشد. به نظرم استقلال به دلیل این که تیمش کامل نبود و چند بازیکن تاثیرگذار را در اختیار نداشت، دچار مشکل شده بود و در خلق موقعیت ناتوان بود و نتوانست موقعیت خطرناکی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم العین نیز در خط دفاعی خیلی خوب کار کرد و سعی می‌کرد موقعیتی به تیم استقلال ندهد و در این کار هم موفق بود. هدف تیم العین استفاده از ضد حمله‌ها بود. خوشبختانه استقلال در یک بازی‌ که خیلی برتر نبود، توانست پیروز شود. این پیروزی می‌تواند در بازی برگشت بسیار تاثیرگذار باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه با تمجید از عملکرد تیم العین تصریح کرد: العین را تیم خوبی دیدم، آنها خط هافبک و مهاجمان خوبی داشتند، اعتقاد دارم این تیم در بازی برگشت برای جبران این شکست دست به بازی باز خواهد زد و ما می‌توانیم روی ضد حمله‌ها به این تیم ضربه بزنیم. این پیروزی می‌تواند کمک بسیاری به ما در بازی برگشت کند.

نامجومطلق در ادامه تصریح کرد: تیم استقلال در این بازی شادابی بازی‌های گذشته را نداشت اما خوشبختانه پیروز شد. پیش‌بینی بازی سختی را در بازی برگشت برای استقلال دارم و باید بازیکنان این تیم توان بیشتری را بگذارند. امیدوارم استقلال برای بازی برگشت بازیکن محروم و مصدومی نداشته باشد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.
به گزارش فارس، در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.
پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.
حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟
در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902352

دیگر خبرها

  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور