Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش>لیگ برتر - بازیکن سابق استقلال معتقد است استقلال با برد روز گذشته پشتوانه خوبی برای بازی برگشت دارد، هر چند برای صعود به مرحله بعد باید دوندگی و نظم و انضباط تیمی‌شان بیشتر باشد.

فاطمه پاقلعه‌نژاد- استقلال روز گذشته در ورزشگاه آزادی و در مقابل العین یک برد ارزشمند را کسب کرد. شاگردان منصوریان در بازی ای که صحنه های جذاب چندانی نداشت، در دقیقه 92 و با پنالتی کاوه رضایی به گل رسیدند تا با فراغ بال بیشتری خود را برای بازی برگشت آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی ای که در خانه حریف برگزار خواهند کرد و قطعا العینی ها که همین دیروز هم تا توپ به دست می آوردند خطرناک ظاهر می شدند، برای برد در آن و راهیابی به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا برنامه ویژه ای خواهند داشت. سهراب بختیاری زاده بازیکن سابق استقلال به سوالات خبرآنلاین درباره بازی روز گذشته، داوری و هواداران پرشور استقلال پاسخ می دهد.

*بازی دیروز استقلال را چطور دیدید؟

برد خوبی بود و نکته ای که در جریان بازی و شکل بازی هر دو تیم خیلی مشخص بود این بود که هر دو تیم می دانستند یک نود دقیقه دیگر بازی دارند و کمتر دست به ریسک می زدند و سعی می کردند تمام تمرکزشان روی این مساله باشد که گل نخورند. از یک درصد غفلت حریف استفاده کنند و دروازه شان را باز کنند. هنوز هیچ چیز تمام نشده. استقلال یک نود دقیقه خیلی مهم در امارات دارد. تیم العین تیم خوبی نشان داد و تیم قدرتمندی بود. اگر استقلالی ها به خصوص در خط هافبک به بازیکنان این تیم اجازه می دادند، آنها همه ابزار را داشتند که به استقلال ضربه بزنند ولی استقلالی ها بعد از اینکه توپ را از دست می دادند، خیلی سریع بازیکنان العین و به خصوص طراح آنها عمر عبدالرحمن را تحت فشار قرار می دادند و اجازه ندادند که او بتواند خیلی خوب نقش خودش را برای العین بازی کند. یک نود دقیقه پرفشار در امارات دارند و اگر می خواهند آنجا موفق باشند و ان شالله به مرحله بعد صعود کنند من فکر می کنم میزان دوندگی شان باید بیشتر از حریف باشد و همانطور که تلاش می کنند و همانطور که سعی باید کنند از حریفشان میل به تلاش بیشتر باشد، باید نظم و انضباط تیمی شان هم بیشتر باشد.

*فکر نمی کنید استقلال در بازی روز گذشته شادابی بازی های پایان فصلش را نداشت؟

یکی از دلایلش همین بود که یک نود دقیقه دیگر دارند و نمی خواستند بی گدار به آب و آتش بزنند و من فکر می کنم این رفتارشان تا حد زیادی منطقی بود. باید یادمان باشد که العین هم تیم پرقدرتی است و مهره های بسیار تاثیرگذاری دارد. العین هم مثل استقلال لیگ برایشان تمام شده اما هر دو تیم هنوز فرصت استراحت را نداشتند. تا اندازه ای می شود گفت هر دو تیم شادابی اول یا میان فصل را هر دو تیم از دست دادند. به هر حال لیگ تمام شده و همه تیم ها در حال استراحت هستند اما این تیم ها در جام باشگاهها هنوز بازی می کنند و طبیعی است که انرژی بازیکن ها کمتر شده باشد.

*داوری بازی هم بسیار پرحاشیه بود.

بله. البته من کارشناس داوری نیستم اما روی هر دو صحنه اخراج اعتقادم بر این است که داور اشتباه کرد هم بازیکن العین را خیلی بدبینانه و سختگیرانه اخراج کرد و هم فریب بازیکن اماراتی را خورد و فرشید اسماعیلی را اشتباه اخراج کرد ولی در کل منهای این دو اشتباه بزرگ، بقیه سوت هایش درست بود.

*به نظر می رسد ترس از دچار شدن به سرنوشت پرسپولیس تاثیر خودش را روی تماشاگران استقلال گذاشته بود. نظرتان درباره هواداران حاضر در ورزشگاه چیست؟

تماشاگران همیشه خوب و قابل احترام هستند. هر چه تعدادشان در ورزشگاه بیشتر باشد لذت دیدن بازی برای بیننده بیشتر می شود. من از طرف خودم از همه هواداران استقلال که دیروز در ورزشگاه حاضر شده بودند تشکر می کنم.

*بازی برگشت را چطور می بینید؟

بازی برگشت قطعا بازی سنگینی است و اماراتی ها دست به هر کاری می زنند که بتوانند به مرحله بعد راه پیدا کنند. الان با توجه به این نتیجه، این بردی که استقلال دارد پشتوانه بسیار خوبی برایش است و اگر آنجا نظم و انضباط تیمی شان بی نقص دوندگی شان بیشتر باشد و سعی کنند بیشتر روی ضد حمله ها ضربه بزنند، شک ندارم که زور خط حمله استقلال به خصوص کاوه به عمق خط دفاع العین می چربد.

*کاوه رضایی یک پنالتی خیلی حساس را گل کرد.

به اعتقاد من حتی اگر کاوه آن پنالتی را هم گل نمی کرد، یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال در بازی های این فصل بوده و هست. کاوه بازیکن فوق العاده ای است و خیلی در خدمت تیم است و همین ویژگی اش او را به یکی از بهترین بازیکنان استقلال تبدیل کرده است.

*امروز سالگرد مرحوم ناصر حجازی است و روز گذشته هم استقلالی ها یاد او را زنده نگه داشتند.

ناصر حجازی اسطوره فوتبل ملی و بازیکنان استقلال است. به اعتقاد من هر چه به یاد اسطوره ها و پیشکسوت های فوتبال باشیم کم است و همیشه باید خودمان را مدیون بزرگانی بدانیم که تلاش کردند و زحمت کشیدند و این راه را به ما نشان دادند که در ورزش و فوتبال ادامه بدهیم.


43258

کلید واژه‌ها : لیگ قهرمانان آسیا - باشگاه استقلال -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سوم سفیان رحیمی به الهلال از روی نقطه پنالتی (العین 3-0 الهلال)

سفیان رحیمی گل سوم العین مقابل الهلال را به ثمر رساند.

دانلود (12.4MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی الهلال و العین + فیلم
  • العین با ۴گل الهلال را منفجر کرد؛ پایان طلسم آبی
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • گل الخاندرو رومرو به الهلال از روی نقطه پنالتی (العین 4-1 الهلال)
  • گل سوم سفیان رحیمی به الهلال از روی نقطه پنالتی (العین 3-0 الهلال)
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • استوری کاپیتان سابق استقلال برای ناصر حجازی؛ ایستاده‌تر از تو ندیده‌ام + عکس