Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با توجه به اینکه در فروردین ماه سال جاری خبرهایی مبنی بر افزایش یارانه اعشای کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شنیده شد که در هفتاد و چهارمین مرحله واریز یارانه نقدی خبری از افزایش یارانه این دهک‌ها نبود و تمامی افراد در لیست هدفمندی 45 هزار و 500 تومان یارانه دریافت کردند و به علاوه با توجه به مصوبه دولت وصل مجدد یارانه افرادی که از سوی سازمان هدفمندی پیامک دریافت کرده بودند متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، یارانه در روزهای اخیر و بعد از واریز هفتاد و چهارمین مرحله یارانه نقدی به یکی از موضوعات مهم تبدیل شده است در حالی که خبرگزاری میزان در گزارش‌های اخیر، این موضوع را بررسی کرده بود که در این میان خواندن بررسی مجدد برخی از نظران کاربران خالی از لطف نیست.
با توجه به اینکه بسیاری از خانواده‌های عضو بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در ماه گذشته یارانه دو برابری دریافت کرده بودند، اما این ماه با وجود دریافت پیامک برای واریز مجدد یارانه دو برابری، این افراد همان 45 هزار و 500تومان به حسابشان واریز شده است و با وجود اتفاقات پیش‌رو دور از انتظار است یارانه اقشار کم درآمد با توجه به نشست خبری روز گذشته رئیس جمهور و خبر وی در خصوص افزایش دو برابری درآمد اقشار کم درآمد، موضوع افزایش یارانه در این بین محقق شود.

به علاوه در این افرادی که در ماه‌های گذشته نیز پیامک وصل مجدد یارانه دریافت کرده‌ بودند نه در ماه‌های قبل و نه در این ماه با توجه به مصوبه دولت برای توقف واریز مجدد یارانه، به حسابشان واریز نشد و با توجه به توقف این امر بعید به نظرمی‌رسد که در ماه‌های بعد شاهد وصل مجدد یارانه این افراد باشیم

همچنین در میان خانوارهایی که در سبد دریافت یارانه هستند افرادی وجود دارند که نادرست از گردونه دریافت یارانه کنار گذاشته شده‌اند، به عنوان مثال کاربری که شاگرد یک نمایشگاه خودرو بوده و به علت سند خوردن پلاک خودرو یارانه‌اش قطع شده بعد از پیگیری و مشخص شدن موضوع، به لیست دریافت یارانه باز گردانده نشده است.

این در حالی است که بسیاری از زوج‌های جوان برای جدا کردن یارانه خود از خانواده‌ها دچار مشکل شده‌اند و ترجیح می‌دهند یارانه‌شان را سرپرستان خانوار دریافت کنند و لی با جدا کردن، از گردونه دریافت خارج نشوند، و نکته قابل توجه اینجاست که برخی از این زوج‌ها با خارج شدن از لیست خانواده‌های خود ماه‌هاست که یارانه دریافت نکرده‌اند در حالی که بسیاری از این افراد به مبلغ یارانه به عنوا مایحتاج زندگی نیاز مبرم دارند.
گفتنی است در میان کاربران افردای هستند که علاوه بر کم درآمد بودن در روستا زندگی می‌کنند و جز کمیته امداد امام خمینی و یا بهزیستی هستند که از لیست ریافت یارانه حذف شده‌اند و پس از اعتراض نیز یارانه این افراد مجددا وصل نشده است.
براساس گزارش میزان، نبود برنامه مدون و اطلاعات صحیح از اقشار پردرآمد و کم‌درآمد جامعه موجب شده تا سازمان هدفمندی یارانه‌ها لیست صحیحی از سرپرستان خانوار با درآمدهای بالا در دست نداشته باشد و در نتیجه شاهد حذف اشتباه بسیاری از دهک‌های پایین جامعه از لیست دریافت جامعه باشیم و این در حالی است که هدف اولیه هدفمند کردن یارانه‌ها کمک به اقشار کم درآمد جامعه بوده است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند

حسن رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیم ملی کشتی فرنگی بعد از قهرمانی در مسابقات آسیایی و کسب سهمیه کامل این تیم گفت: خدا را شکر برای دومین بار در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان قهرمانی را به دست آوردیم و در مسابقات گزینشی هم به دو سهمیه باقی مانده رسیدیم تا کشتی فرنگی با ۶ سهمیه کامل به المپیک راه پیدا کند. حضور ۷ کشتی‌گیر در مرحله فینال و کسب مدال اتفاق ویژه‌ای برای کشتی فرنگی بود که خدا را شکر در این مسابقات محقق شد.

وی گفت: متأسفانه برخی کشتی‌گیران در مسابقات قهرمانی آسیا توقعات را برآورده نکردند و به همین خاطر به اردوی جدید تیم ملی دعوت نشدند. بعد از مسابقات قهرمانی آسیا رقابت‌های جام تختی برگزار شد و در این مسابقات برخی کشتی‌گیران را مورد ارزیابی قرار دادیم تا بتوانیم به یک جمع بندی برسیم و تعدادی کشتی‌گیر از دل این مسابقات به اردو دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که در مسابقات جام تختی پدیده‌ای را هم کشف کردند، گفت: در دو مسابقه داخلی، قهرمانی کشور و رقابت‌های جام تختی عملکرد کشتی‌گیران را مورد ارزیابی قرار دادیم. البته تعدادی از کشتی‌گیران از حضور در مسابقات جام تختی بنا به شرایطی معاف بودند.تمامی سرمایه‌های کشتی فرنگی در این دو مسابقه حضور داشتند. عملکرد آن‌ها را در مسابقات داخلی بررسی کردیم و حالا باید در مسابقات بین‌المللی هم مورد ارزیابی قرار بگیرند.

رنگرز در مورد عدم دعوت برخی کشتی‌گیران به اردوی جدید تیم ملی عنوان کرد: امیر عبدی، محمدرضا رستمی، رسول گرمسیری و ایمان محمدی جز کشتی‌گیران خوب ما هستند اما متأسفانه این چند نفر در مسابقات قهرمانی آسیا توقعات ما را برآورده نکردند و به همین خاطر به اردوی جدید تیم ملی دعوت نشدند. ما باید کشتی‌گیران مختلف که در مسابقات داخلی شرکت کردند مورد ارزیابی قرار دهیم تا در نهایت به یک جمع بندی نهایی برسیم و آن‌ها را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

کد خبر 6093325 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • اجرا نشدن کامل طرح مسکن ملی و جوانی جمعیت در سبزوار
  • دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند