Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علمی- کاربردی استان کرمانشاه، بیکاری را از معضلات فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دانست و از تدوین دوره‌ها و رشته‌های منجر به کارآفرینی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تقدیر از اساتید نمونه دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولین در سالن آمفی تئاتر اداره کل بنیاد شهید استان کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزدک راد ملکشاهی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه در این مراسم ضمن تقدیر از اساتید حاضر در مراسم گفت: دانشگاه علمی کاربردی بزرگترین دانشگاه مهارتی کشور می تواند به عنوان دانشگاه نسل سوم تاثیر بسزایی در توسعه آموزش‌های مهارتی و اشتغال و کارآفرینی داشته باشد.

وی با عنایت به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اعلام شد، گفت: بهترین دانشگاهی که می تواند در راستای تحقق این شعار از طریق توسعه کارآفرینی نقش محوری داشته باشد دانشگاه علمی و کاربردی است.

ملکشاهی یادآور شد: یکی از چالش ها و معضلات کشور ما نرخ بالای بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

وی خاطر نشان کرد: دلیل بیکاری، کم توجهی و عدم توجه به نیاز سنجی و پذیرش و جذب دانشجو بر اساس نیاز است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه بیان داشت: این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه تقاضا محور توانسته با نیاز سنجی، رشته ها و دوره هایی تدوین کرده که به کارآفرینی منجر شود.

لازم به ذکر است، در این مراسم از اساتید نمونه دانشگاه علمی- کاربردی استان کرمانشاه تقدیر به عمل آمد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در استان کرمانشاه 282 حافظ قرآن کريم در اين آزمون در رشته هاي حفظ کل ده جزء وبيست جزءدر سه حوزه شهرستان کرمانشاه هرسين و جوانرود شرکت کردند. به قبول شده گان در اين آزمون در رشته 10 جزءمدرک معادل ديپلم در رشته20 جزءمعادل فوق ديپلم و در رشته حفظ کل در سه سطح معادل کارشناسي تا دکتري اهداء مي گردد

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • گام‌های لرزان برای ثبت جهانی محور ساسانی کرمانشاه
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه