Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اصلاح طلب مجلس در تذکر انتخاباتی خود خطاب به صدا و سیما گفت:درست است که برخی از دوستان از صدا و سیما تشکر کردند اما صدا و سیما این روزهای آخر داشت بیطرفی را کنار میگذاشت الحمدالله با این نتایجی که حاصل شد آنها هم متوجه کارهایشان شدند. مصطفي كواكبيان در جلسه علني امروز-چهارشنبه،2 خرداد- زماني كه براي بيان تذكر ميكروفونش باز شد،‌ گفت: حماسه 29 ارديبهشت كه براساس سخن رهبري جشن ملي بود تبريك ميگويم و همين جا از مجلس و شوراي نگهبان درخواست دارم حالا كه يك انتخابات با شكوه برگزار شد الان ديگر به بحث رجل سياسي بپردازند تا هزار و خرده‌اي فرد نخواهند براي رياست جمهوري ثبت نام كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش نامه نیوز، او با اشاره به حاشيه‌هاي ايجاد شده در مناظره‌ها و انتخابات، ادامه داد: برخي بداخلاقي ها در انتخابات بروز داده شد و اميدواريم همه اين ها جايش را به رفاقت بدهد و رئيس‌جمهور براي حل مشكل كمك كنند.

اين نماينده اصلاح طلب مجلس در ميان صحبت‌هايش عملكرد صدا و سيما هم در زمان انتخابات نقد كرد:«درست است كه برخي از دوستان از صدا و سيما تشكر كردند اما صدا و سيما اين روزهاي آخر داشت بيطرفي را كنار ميگذاشت الحمدالله با اين نتايجي كه حاصل شد آنها هم متوجه كارهايشان شدند.»

كواكبيان در رابطه با حضور ترامپ در منطقه، گفت: يك پيام هم به آل سعود دارم كه توجه كنند ترامپ دارد آل سعود را ميدوشد و بهانه اش ايران هراسي است.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شریفیان نامزد دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با صدور اطلاعیه ای از پیوستن و تعهد خود به رویکرد ائتلاف مردمی امنا خبر داد.

در بخش‌هایی از این اطلاعیه آمده است: هم اینک در آستانه انتخابات مرحله دوم دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، با تأسی به فرمایشات معظم له و با استعانت از پروردگار متعال، ضمن قدردانی از تمام مردم ایران اسلامی که با حضور پرشور در مرحله نخست این انتخابات برگی زرین در تاریخ کشور را رقم زدند، به ویژه با سپاس مجدد از عزیزانی که دلسوزانه در ستادهای انتخاباتی اینجانب مشغول فعالیت هستند، به اطلاع عموم مردم بزرگوار می‌رسانم در فاصله دور اول تا دور دوم انتخابات در ارتباطاتی که با گروه‌های مختلف مردم داشتم به صراحت از اکثریت جامعه دریافتم که مردم از مجلس آینده توقع تغییر و تحول در ساختار و حکمرانی آن دارند و طبعاً این تغییر و تحول باید از مدیریت مجلس دوازدهم آغاز شود. این نکته به صراحت در نتایج دور اول انتخابات و آرای مردم شریف تهران، ری شمیرانات و اسلامشهر هم مشهود بود.

شریفیان در این اطلاعیه تاکید کرد: با توجه به اینکه ائتلاف انتخاباتی امنا از ابتدا این مطالبه مردمی را پیگیری کرده است، خود را به رویکرد این ائتلاف پایبند می‌دانم و تمام مجموعه‌ها و ستادهای انتخاباتی خودم را در اختیار ائتلاف امنا قرار خواهم داد.

کد خبر 6095263

دیگر خبرها

  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • ببینید | ناراحتی زاکانی از انتقاد صریح عضو شورای شهر تهران
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا