Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از فدراسیون فوتبال، «علی شهسواری» گفت: پس از پیروزی یک بر صفر مقابل کاستاریکا، دو دیدار سخت مقابل زامبیا و پرتغال خواهیم داشت و امیدواریم با برتری مقابل آنان از گروه خود صعود کنیم.وی درباره شناختی که از تیم زامبیا دارد، گفت: کادر فنی دو بار تیم فوتبال زامبیا را آنالیز کرده است و به رغم اینکه این تیم خوب و قدرتی است اما پیش بینی می کنم با اراده و تلاش بازیکنان پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عارف آقاسی» دیگر بازیکن زیر 20 سال فوتبال ایران نیز درباره دیدار پیش رو مقابل زامبیا گفت: کادر فنی تیم جوانان ایران برنامه تمرینی خوبی برای بازیکنان در نظر گرفته است به دنبال سه امتیاز دیدار پیش رو هستیم.«نیما مختاری» دیگر بازیکنان ایران نیز در این خصوص اظهار داشت: در بازی مقابل کاستاریکا عملکرد متفکرانه ای داشتیم و امیدوارم زامبیا را نیز با همین تفکر شکست دهیم.وی افزود: البته هر تیمی که در جام جهانی حضور پیدا می کند مطمئنا قدرتمند است و تیم ضعیفی در مسابقات وجود ندارد. با این حال با برنامه ریزی کادر فنی بهترین نتیجه را خواهیم گرفت.تیم فوتبال زیر 20 سال ایران در جام جهانی زیر 20 سال که 31 اردیبشهت ماه به میزبانی کره جنوبی آغاز شده است، فردا چهارشنبه سوم خردادماه در دومین دیدار خود از ساعت 12 و 30 دقیقه به وقت ایران به مصاف زامبیا می رود و 6 خرداد نیز در همین ساعت مقابل پرتغال قرار می گیرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز بین المللی عربستان برگزار شد و نماینده ایران موفق به شکست حریف خود شد. 

نوشاد عالمیان در دوره نخست جدول اصلی مسابقات توانست بازیکن چین تایپه که رنکینگ ۲۹ جهان را داشت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. 

عالمیان پیش از این در جدول مقدماتی توانسته بود با شکست حریفانی از اتریش بلژیک و مصر به جدول اصلی مسابقات صعود کند. 

نتیجه بازی به شرح زیر است: 

مرحله یک سی و دوم نهایی جدول انفرادی 
نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان ) ۳ - چنگ کائو از چین تایپه ( رنکینگ ۲۹ جهان) ۲
امتیاز:  ۹ - ۱۱، ۱۱ - ۷، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۲، ۱۱ - ۴ 

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه