Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@15:16:51 GMT

در آرزوي ديدار با مسي و رونالدو!

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۰۳۵۱۲

خبرگزاري آريا - درک اين مسأله هوش چندان زيادي نمي‌خواهد. داستاني است که تمام مردم دنيا آن را باور دارند. ليونل مسي افسانه‌اي يا کريستيانو رونالدو اعجوبه دو فوق ستاره دنياي فوتبال فقط و فقط يک‌نفر هستند و تکرار نخواهند شد. همه مي‌دانند کسي نمي‌تواند مثل آنها به اوج شهرت،‌ ثروت،‌ محبوبيت،‌ افتخار و در يک کلمه ساده‌تر بزرگي در دنياي فوتبال برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين دونفر مسي و رونالدو هستند و درتاريخ ماندگار شده‌اند و مسي و رونالدو باقي خواهند ماند.

البته هستند معدود آدم‌هايي که شايد بتوانند فقط از نظر ظاهري شبيه به ابرستاره‌هاي يک‌دهه گذشته فوتبال دنيا باشند اما نکته اينجاست که هيچ اهميتي ندارد دو انسان تا چه اندازه مي‌توانند به يکديگر شباهت ظاهري داشته باشند، زيرا اين ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد است که تفاوت انسان‌‌ها با يکديگر را رقم مي‌زند. اگر کل تاريخ بشريت را درنظر بگيريم، حدود ٧‌ميليارد انسان روي زمين زندگي مي‌کنند و طي ٥٠‌هزار ‌سال گذشته نيز درحدود ١٠٠‌ميليارد انسان زندگي کرده و ازجهان رفته‌اند. هريک از اين انسان‌هاي کنوني و گذشته فارق از موضوع شهرتي که به دست مي‌آورند، درنوع خود بي‌نظير بوده‌اند و اين روند درميان نوزادان امروزي تا هميشه ادامه خواهد داشت.




چند وقتي مي‌شود که درجامعه با يک پديده بسيار جالب مواجه شده‌ايم. در ايران دوپديده‌اي ظهور کرده‌اند که از نظر ظاهري شباهت زيادي به ستاره‌هاي بارسلونا و رئال‌مادريد دارند که اين مسأله حتي باعث شهرت جهاني آنها شده است. درست است که بالاترين افراد همان اشخاص خلاق، با اراده‌ و پرتلاش هستند که براي خود شهرت، محبوبيت و ثروت دست و پا مي‌کنند،‌ اما انگار با تبديل‌شدن به چهره‌ها هم مي‌‌توان به شهرت و بعد از آن به پول و حتي محبوبيت رسيد.

براي اين کار فقط کافيست به يک چهره جهاني شباهت ظاهري داشته و راه و رسم زندگي بدلي را بلد باشيد. درست مثل داستان زندگي و آينده رضا پرستش (مسي ايراني) يا رضا عليرضالو (رونالدو ايراني) که مورد توجه رسانه‌هاي داخلي و خارجي قرار گرفته‌اند. آنها به روزنامه شهروند آمدند تا بگويند در آينده‌اي نزديک اگر مسي و رونالدو با چشم‌هايشان، خودشان را درمقابل خود ببينند، چه واکنشي نشان خواهند داد.

رضا پرستش: دوست دارم موهايم را رنگ و خالکوبي کنم

به مسي مي‌گويم «رضا چطوري»؟

در دنيا افراد ديگري هم هستند که اين‌قدر به مسي شبيه باشند؟

ديگران بايد نظر قطعي را بدهند، اما در نظرسنجي‌ها و مطالب منتشر شده در رسانه‌هاي خارجي تا به اين‌جا گفته‌اند شبيه‌ترين فرد به مسي من بوده‌‌ام. جالب اينجاست که استايل بدن و قد من هم شبيه به او است! جالب است بدانيد برادر من هم کپي سلمان‌خان است و قيافه‌اش مثل هندي‌هاست!

ممکن است از اين شباهت به نقطه‌اي برسي که پيش خودت بگويي «اشتباه کردم»؟

در ابتدا فضا مثل الان نبود. از برخورد‌ها و کامنت‌هاي مردم خيلي دلخور شدم. فحاشي و توهين خيلي زياد بود. البته کامنت‌هاي خوب هم وجود داشت. الان با داستان کنار آمده‌‌ام. اين حس خوبي است. هرجايي که مي‌روم مردم با حضور من به هر دليلي خوشحال و شاد مي‌شوند. دوست ندارم اين موقعيت را با هيچ چيز ديگري عوض کنم. ولي حرفم با آنهايي که فحش مي‌دادند يا الان هم بعضا مي‌دهند اين است که من شبيه به مسي هستم. اين موضوع چه ربطي به پدر و مادرم داشت که آنها را هم فحش مي‌دهيد؟

اين شباهت براي «رضا پرستش» چه سودي داشته است؟

از نظر اجتماعي و برخورد‌هاي مردم انرژي که از آنها دريافت مي‌کنيد خيلي خوب است. از نظر اقتصادي هم درحال انجام دادن کارهاي مختلف هستم. پيشنهادات تبليغاتي بسيار زيادي به من شده‌ است. الان هم وارد کار بازيگري شده‌ام و سريالي را داريم آماده مي‌‌کنيم که من به‌عنوان مسي نقش اول سريال هستم. ولي اين انتخاب‌ها همه‌اش هوشمندانه است.

خيلي‌ها اعتقاد دارند با ريش گذاشتن به مسي خيلي شبيه شدي.

من اگر ريش هم نداشته باشم، شبيه مسي هستم. يک‌‌سري عکس از بچگي مسي هم به دستم رسيد که شايد برايتان جالب باشد بگويم که چهره ما از بچگي‌ هم خيلي به هم شبيه بوده است.



چرا موهايت را مثل مسي رنگ نکردي؟

دوست داشتم موهايم را مثل مسي رنگ کنم. اما در ايران محدوديت‌هاي فرهنگي داريم. من دانشجوي رشته شهرسازي هستم و با موي رنگ کرده نمي‌توانم به دانشگاه و تلويزيون و خيلي‌ جاهاي ديگر بروم. من حتي خيلي دوست داشتم مثل مسي خالکوبي داشته باشم اما به خاطر شرايط فرهنگي در جامعه ايران اين کار را نکردم.

فوتبالت هم مثل مسي است يا...

فوتبالم نه خيلي بد است، نه خيلي خوب. قابليت استفاده از هر دو پاي خودم را دارم اما بر خلاف مسي پاي راست قوي‌تري دارم. در زمين بازي همه فکر مي‌کنند که من مسي هستم. ٥ نفر فقط من را مي‌گيرند و اجازه نمي‌دهند که توپ به من برسد تا يک ذره حرکت کنم.

مسي از وجود شبيه‌ترين فرد به خودش در ايران باخبر است؟ اين روزها اخبار زيادي درباره دعوت مسي از تو براي حضور در اسپانيا منتشر شده است.

مسي صددرصد در جريان وجود من قرار دارد. دعوت شدن و رفتن من به اسپانيا کاملا درست است. اما اين‌که مي‌گويند اين دعوت از طرف مسي صورت گرفته دروغ است. ما از طريق يک سري کمپاني‌هايي که فعلا نمي‌توانيم اسم آنها را ببريم به اسپانيا دعوت شده‌ايم.

ژاوي را هم در تهران ملاقات کردي.

يکي از بهترين ‌روزهاي زندگي من بود. وقتي او از اتوبوس پياده شد و من را ديد در چشم‌هاي من خيره شد و داشت مي‌خنديد. بعد گفت: «I like to Iranian messi». اين را که گفت من ديگر در فضا بودم. همين‌طوري نگاه مي‌کردم و با او انگليسي صحبت مي‌کردم که لباس خود را درآورد و به من داد.

مثل اين‌که پيراهن ژاوي مشتري زيادي پيدا کرده؟

باشگاه استقلال پيشنهادي ٦٠‌ميليون توماني براي خريد پيراهن ارايه داد که قبول نکردم. اين پيراهن را قاب کرده‌ام و در اتاق خودم نگه ‌داشته‌ام. ولي اگر پرسپوليس بود شايد اين پيراهن را به باشگاه مي‌دادم. يک پرسپوليسي دوآتشه هستم.

تو طرفدار بارسلونا و آرژانتين هستي؟

من از اول بارسايي و آرژانتيني بودم. طرفدار رونالدينيو بودم. بعد که مسي آمد، مسلما شخصيت و فوتبال عالي او به‌علاوه شباهت ظاهري باعث شد طرفدارش باشم.

با رونالدو ايراني ارتباطي داري؟

با رونالدو ايراني خيلي کم ارتباط دارم. اوايل خيلي تلاش کرديم که بتوانيم با هم کارهاي مشترک داشته باشيم. چون معتقد بودم دو نفري خيلي کارهاي بزرگتري مي‌توانستيم انجام بدهيم. با اين حال او تمايلي به همکاري نداشت و گفت که تنهايي خيلي راحت‌تر است. ولي با هم دوست هستيم.

مثل رابطه اصلي مسي و رونالدو!

تقريبا. من پيشرفت او را مي‌بينم خيلي خوشحال مي‌شوم. ولي در کل صلاح مملکت خويش خسروان دانند!

نظرت را درباره رونالدو و مسي واقعي هم به ما بگو. اين دو نفر مدام درحال مقايسه شدن با هم هستند.

مسلما مسي خيلي بزرگتر از رونالدو است. در کل دنيا هم طرفداران بارسلونا و مسي بيشتر از رئال‌مادريد و بارسلوناست.

با درخشش مسي در زمين، مردم چه واکنشي به تو نشان مي‌دهند؟

کافي است که مصدوم شود. کامنت در صفحه‌ام سرازير مي‌شود. ديگر کم مي‌ماند با آمبولانس بيايند دم در خانه. بازي ال‌کلاسيکو که دهان مسي پر از خون شد، کلي پيام و زنگ داشتم و حالم را مي‌پرسيدند.

از اين مطرح شدن خودت و شهرتي که درحال جهاني شدن است دوست داري چگونه استفاده کني؟

برنامه‌ام اين است که بتوانم به جايگاه و مقامي برسم که کنار مسي باشم. يعني نفر دوم مسي باشم. چون مسي بزرگترين فوتباليست تاريخ دنيا و فوق ستاره تکرار نشدني قطعا نمي‌تواند خيلي‌ کارها را انجام بدهد. نمي‌تواند خيلي‌ حرف‌ها را بزند و خيلي‌ جاها برود. من دوست دارم به شخصيت و سفيري تبديل شوم که از طرف مسي انجام دادن اين کارها به او محول شود؛ مثلا از طرف مسي سر بزنم به بچه‌هاي جنگ‌زده و سرطاني‌ها و... در داخل ايران هم خيلي برنامه‌ها براي بچه‌هاي محک، آسايشگاه کهريزک و ... دارم.

با چه هدفي؟

چون در بازي ايران و آرژانتين ايراني‌ها خودشان را خيلي بد نشان دادند. من دوست دارم فرهنگ و تمدن و تاريخ بزرگ کشورم را با نزديک شدن به مسي به همه دنيا نشان بدهم. بگويم که ايراني‌ها به جز يک عده معدود که خيلي کم‌ هستند فرهنگ بسيار بالايي دارند.

راستي، مسي به ايران هم گل زده است!

(مي‌خندد). نمي‌خواهم کليشه‌اي صحبت کنم. نمي‌خواهم شعار بدهم، ولي من واقعا از پيروزي آرژانتين مقابل تيم‌ملي ايران خوشحال شدم. از اين‌که مسي گل پيروزي را به ايران زد بيشتر خوشحال شدم. ولي بعد از بازي نتوانستم به خانه بروم!

بازي ايران و آرژانتين چه ربطي به حضور شما در خانه داشت؟

پدرم خيلي فوتبالي است. روي تيم‌ملي ايران و پرسپوليس و رئال‌مادريد تعصب زيادي دارد. آن شبي که مسي گل را به ايران زد خيلي جدي و بدون هيچ شوخي زنگ زد و به من گفت که حق نداري به خانه بيايي! به او گفتم چرا؟ با عصبانيت داد زد چرا به ايران گل زدي؟ امشب خانه پيدايت نشود. براي خودم هم عجيب بود. شايد چون نمي‌خواست با ديدن من دوباره داغ گلي که مسي به ايران در بدترين زمان ممکن زد برايش تازه شود. (مي‌خندد)



رضا تو گفتي مي‌خواهي نفر دوم مسي در دنيا باشي! فکر مي‌کني اين ايده مورد قبول مسي قرار مي‌گيرد؟

برنامه‌ام اين است به مسي نزديک شوم و با او همکاري داشته باشم و به احتمال ٩٩‌درصد مي‌گويم قبول مي‌کند. اگر هم اين اتفاق رخ نداد من مسي را ديده‌‌ام و به آرزوي خود رسيده‌‌ام و حداقل با او دوست مي‌شوم و زندگي و برنامه‌هاي خودم را ادامه مي‌دهم. به‌هرحال شباهت ما به قدري است که اگر من در ايران به خيابان و جايي که مي‌روم فارسي حرف نزنم، مردم فکر مي‌کنند که مسي به ايران آمده است. اين اتفاق بارها و بارها براي من افتاده است تا جايي که ديگر من واقعا از شرايط به وجود آمده ترسيده بودم.

مثلا ما به تولد فردي دعوت شديم که عاشقانه مسي را دوست داشت و آرزو داشت او را ببيند. دوست مشترک ما به او قول داده بود که مسي را مي‌آورم که او را از نزديک ببيني! از اين موضوع شوکه شد و دستش را گذاشت روي قلبش و نشست روي زمين. من آن‌قدر ترسيدم که خيلي سريع فارسي حرف زدم و موضوع شباهت را سريع با او در ميان گذاشتم.يک خاطره باحال ديگر هم تعريف کنم.

زماني در استکهلم سوئد زندگي مي‌کردم. پسرخاله من آن‌جا کافه دارد! او خيلي مصمم بود که من شبيه مسي هستم و بايد از اين مسأله استفاده کند. او هميشه اصرار مي‌کرد و من انکار. يک‌بار قرار شد کت و شلوار رسمي بپوشم و با باديگارد‌ها به کافه بروم. او در کافه تبليغ هم کرده بود که ميزبان يکي از بازيکنان مطرح بارسلونا خواهد بود. مردم هم همه آمده بودند که من با باديگارد وارد شدم و پشت يک ميز از قبل رزرو شده نشستم. همه مردم ساکت نشسته بودند و از تعجب نزديک بود شاخ دربياورند. البته اين مسائل مي‌توانست پيگرد قانوني داشته باشد و حسابي براي ما دردسر درست کند.

کافي بود يک عکس و خبر منتشر شود که مسي در کافه‌هاي شبانه و ...

آره، از همين ترسيديم و موضوع را با مردم در ميان گذاشتيم که کمدي بود و برنامه طنز و ختم به خير شد!

تابه‌حال به اين موضوع فکر کرده‌اي که اگر اولين‌بار مسي را ببيني چه واکنشي خواهي داشت؟

بايد در شرايط قرار بگيرم. قطعا خيلي به اين مسأله فکر مي‌کنم. آن روز دور نيست که مسي را از نزديک ببينم. قطعا شوکه خواهم شد. بعد از آن خيلي ريلکس به او خواهم گفت «رضا چطوري؟» گريه هم شايد بکنم!


به اين‌که مسي را به ايران بياوري هم فکر مي‌کني؟

صددرصد. اولين قدمي که مي‌‌خواهم بردارم اين است که مسي را به ايران بياورم.

رضا عليرضالو: داستان جدايي از نامزدش را هم مي‌دانم!

مثل رونالدو فقير بودم

رونالدو ايراني! چه شد که اين‌طوري شد؟

سه‌سال پيش دوستانم خيلي به من درباره موضوع اين شباهت حرف‌ مي‌زدند. آن‌موقع فقط ته‌چهره رونالدو را داشتم و مثل الان صورتم شبيه به او نبود. روزهاي اول مدام مي‌گفتند شبيه رونالدو هستي و مي‌گفتم نه و از اين قضيه عبور مي‌کردم. آن روزها ليگ يک جوانان تهران را هم بازي مي‌کردم. کار به جايي رسيده بود که حتي داور، ناظر بازي و بازيکنان تيم‌هاي ديگر اين را به من مي‌گفتند که چقدر شبيه به رونالدو هستي! زماني با پيکان تمرين مي‌کردم. يادم مي‌‌آيد که مهدي رحمتي چون عادت زيادي به تيکه‌انداختن داشت، بارها به من گفت که شباهت داري و کارهايت را انجام بده و برو پيش رونالدو! امير حسين فشنگچي مي‌گفت؛ رضا تو عقل نداري و اگر جاي تو بودم تا الان رفته بودم پيش رونالدو. من زياد به حرف‌هاي بچه‌ها توجه نمي‌کردم. تا اين‌که زمان گذشت و به روزي رسيدم که ديدم از هر ١٠٠نفر، ٣٠نفر مي‌گويند شبيه به رونالدو هستي. يک روز که تصميمم را براي نزديک‌کردن چهره‌ام به رونالدو گرفته بودم، به ورزشگاه آزادي رفتم تا بازي ايران با ترکمنستان را از نزديک ببينم.

همان روز بود که عکس تو با کارلوس کي‌روش درفضاي مجازي منتشر شد؟

بله! با زرنگ‌بازي‌هاي خودم و کمک يکي از دوستان خبرنگارم به تونل ورزشگاه آزادي رفتم. من رفتم جلوي اتوبوس تيم‌ملي و آن‌جا ايستاده بودم که يک‌دفعه کي‌روش صدا زد بيا بالا. پشت خودم را نگاه کردم، فکر کردم يک‌نفر ديگر را مخاطب قرار داده است، اما دوباره وقتي با اشاره به خودم حرفش را تکرار کرد، به داخل اتوبوس رفتم و با کي‌روش حرف زدم. کي‌روش سوال‌هايي پرسيد ودر نهايت گفت؛ خيلي شبيه به رونالدو هستي.



اما نقطه اوج ماجرا انتشار تصوير تو در داخل مترو بود.

براي حضور درتمرين بايد بخشي ازمسير را با مترو مي‌رفتم. درست يادم مي‌آيد که با خستگي ناشي از تمرين نشسته بودم که يک پيرزن سوار شد و بلند شدم و جاي خودم را به او دادم و رفتم کنار در ايستادم و به شيشه تکيه دادم. آن‌جا متوجه شدم که دارند از من عکس مي‌گيرند اما باز هم زياد توجه نکردم. چند روز بعد من با برخي از دوستانم داشتم به سمت سالن مي‌رفتم تا دور هم فوتبال بازي کنيم که يکي از دوستان نزديکم به من زنگ زد و گفت؛ درمترو ازخودت عکس گرفته‌اي و منتشر کرده‌اي؟ شب که به خانه رسيدم، ديدم مطالب زيادي منتظر شده و همه دوستانم در تلگرام عکسم درمترو را با عنوان رونالدو ايراني و... برايم فرستاده بودند. از آن‌جا بود که شهرت من آغاز شد.

الان با اين شهرت مشکلي نداري؟

بعد ازچهره‌ترشدن محدود شده‌ام. هر رستوراني نمي‌توانم بروم. هرمکاني نمي‌توانم بروم. هر لباسي را نمي‌توانم بپوشم. بايد هميشه تيپ و ظاهرم مثل رونالدو باشد، اما تغييرات مثبتي در زندگي‌ام به وجود آمد. کارهاي تبليغاتي و مدلينگ درآمدزاي خوبي برايم ايجاد شد که زندگي‌ام را تا حد زيادي تغيير داد.

ميليونر هستي؟

آن‌قدري ندارم که بخواهم فرودگاه و هتل احداث کنم! ولي آنقدري درآمد داشته‌ام که يک خانه و ماشين و شرايط خوب رفاهي براي خودم و خانواده‌ام درست کنم. من متولد ‌سال ١٣٧٤ هستم، اما از فقر مطلق به اين‌جا رسيدم. پدر من شغل شريف کارگري را داشته و الان هم نگهبان شرکت است. خودم از ١٢سالگي شروع کردم به بنايي و کارگري کارهاي ساختماني! با فقر و شرايط سخت زندگي آشنا هستم و از حرف‌زدن درباره آن بدم نمي‌آيد. گذشته‌ام را مايه افتخار خودم مي‌دانم.

هنوز هم آرزوهاي بزرگ داري و زندگي درهمين رونالدوبودن خلاصه مي‌شود؟

معلم از او پرسيده بود؛ چه آرزويي داري؟ رونالدو گفته بود؛ دوست دارم يک روز بهترين فوتباليست جهان شوم. همه به کريستيانو رونالدو خنديدند و مسخره‌اش کردند. داستان زندگي‌ام هم تا حدود زيادي شبيه به رونالدو است. وقتي فهميدم به او شباهت دارم و درباره‌اش حرف مي‌زنم که از اين طريق به خانه، ماشين و پول خوب و چيزهايي که مدنظرم است، مي‌رسم؛ همه به من مي‌خنديدند و مسخره‌ام مي‌‌کردند. آن روزها گوشي تلفن‌همراه من يک نوکياي ساده بود و هميشه آرزو مي‌‌کردم بتوانم آيفون داشته باشم! خدا را شکر با گذر زمان همه چيز تغيير کرد و من چند گوشي آيفون دارم. گوشي ورتو دارم. به هرچيزي که مي‌خواستم رسيدم.

تابه‌حال به چه چيزي نرسيده‌اي؟

به خود رونالدو.

درخبرها آمده است که مسي ايراني قرار است با مسي در اسپانيا ملاقات داشته باشد. تو هيچ کاري نکرده‌اي که رونالدو را از نزديک ببيني؟

به رضا پرستش (مسي ايراني) تبريک مي‌‌گويم. او شانس دارد و اين اتفاق برايش مي‌افتد! من کمي بدشانسي و برنامه‌ريزي‌هاي اشتباه در زندگي‌ام داشتم. بعد از شهرت به آدم‌هايي اجازه نزديک‌شدن به خودم را دادم که نبايد مي‌گذاشتم اين اتفاق رخ دهد. آنها از شرايط خوب من براي خودشان سوءاستفاده کردند. جلوي بسياري از کارهاي تبليغاتي و تيزرهاي تلويزيوني من را به خاطر منافع خودشان گرفتند و مشکلات ديگري هم برايم درست کردند. من شبيه به رونالدو هستم اما هنوز شهرت من جهاني نشده است. خودم هم تلاشي نکرده‌ام که در داخل و خارج از ايران عکس‌هاي خودم را پخش کنم. البته يک اتفاق جالب رخ داده است.

چه اتفاقي؟

٨ فروردين‌ماه يک‌نفر از اينستاگرام من ‌شات گرفته بود. البته من خودم متوجه اين قضيه نشدم و برخي دوستانم که خبره اين کار هستند، موضوع را براي من پيگيري کردند و مشخص شد که جيورجيا نامزد جديد کريستيانو رونالدو که فکر مي‌کنم ارتباط فاميلي با خامس رودريگز هم دارد، ازصفحه اينستاگرام من شات گرفته است! ضمن اين‌که من در اينستاگرام چند نفر را دنبال مي‌کنم که از دوستان و نزديکان رونالدو هستند. عکس‌هايم را هميشه براي آنها هم به اشتراک مي‌گذارم. مثلا دکتر دندان‌پزشکي که درمان دندان‌هاي خانواده رونالدو را انجام داده است.

مسائل زندگي خصوصي رونالدو را هم پيگيري مي‌کني؟

با دقت اين کار را مي‌‌کنم و درجريان اکثر اتفاقات و اخبار مربوط به او حتي مسائل زندگي خصوصي‌اش هستم.

مثلا مي‌داني جدايي رونالدو از نامزد مشهور سابقش که درتمام جهان سروصداي زيادي داشت، به چه دليل بود؟

همه چيز را مي‌دانم. تولد مادر رونالدو بوده و ايرينا شيک دراين مراسم شرکت نمي‌کند و بعد رونالدو در يک پست اينستاگرامي اعلام مي‌کند کسي که به مادر من بي‌احترامي مي‌کند و درجشن تولد او حاضر نمي‌شود، هيچ جايي درخانواده من ندارد و به همين دليل رابطه آنها تمام مي‌شود.

مردم درباره حاشيه‌هاي زندگي شخصي رونالدو از تو سوال مي‌کنند؟

هر اتفاقي براي رونالدو مي‌افتد، انگار براي من رخ داده است. (مي‌زند زير خنده)

درباره بزرگترين جنجالي که اخيرا پيرامون رسوايي اخلاقي برايش ايجاد شده، هم اطلاعاتي داري؟

رسوايي اخلاقي که يک چيزهايي وجود داشته است. خيلي‌ها به من گفتند برو مصاحبه کن که من جاي رونالدو آن کار را کرده بودم که براي او زياد بد نشود. من گفتم آخر به من چه ربطي دارد (مي‌زند زير خنده).

چه چيزي در تو شبيه به رونالدو نيست؟

بدنم و دندان‌هايم الان با رونالدو فاصله زيادي دارد. صورتم هم به خاطر شکستگي دست و مشکل دندان لاغر‌تر شده است. من تلاشم اين است که بيشتر شبيه به او شوم و بدنم را به اين بازيکن برسانم. فکر مي‌کنم سن من که بالاتر برود، بيشتر به او شبيه مي‌شوم.

مثل رونالدو مغرور هستي؟

من مغرور نيستم. ولي خيلي‌ها مي‌گويند مغرور هستم . دليلش شايد اين است که خيلي جد‌ي‌ام. چون نه زياد مي‌‌خندم و نه خيلي زود به آدم‌ها نزديک مي‌شوم. هرکسي من را در نگاه اول ببيند، مي‌گويد مغرور هستم.

ممکن است روزي برسد که تو هم رونالدو را از نزديک ببيني. بعد از اين اتفاق چه برنامه‌اي داري؟

آدمي نيستم که فقط او را ببينم و همه تمام شود. سعي مي‌کنم با او کانال بزنم. هدفم اين است رونالدو براي من در رئال‌مادريد و جاهايي که مي‌تواند تيم اوکي کند تا بروم بازي کنم! من مي‌مانم پيش او و دوست ندارم از رونالدو جدا شوم. رونالدو ٢٨٠ تا شرکت تبليغاتي را رد کرده و دربعضي کارها ربات خود را براي تبليغ‌کردن گذاشته است. خب مي‌تواند از من هم براي کارهايش استفاده کند. اگر هم نشد، سعي مي‌کنم ارتباط را حفظ کنم. دريک ملاقات معمولي و ٤ تا عکس نمي‌خواهم خلاصه شود.

به جز فوتبال، کارهاي ديگر هم انجام مي‌دهي؟

همين الان البته کارهاي مدلينگ و تيزرهاي تبليغاتي هم انجام مي‌دهم. وارد کار سريال و سينما هم امکان دارد بشوم. قرار است يک مستند ١٠٠ثانيه‌اي از من ساخته شود تا رسانه‌ها داخل و خارج پخش شود. با اين تيزر فکر مي‌کنم بيشتر اسم من بر سر زبان‌ها مي‌افتد.




مسي و رونالدو واقعي با هم مشکل دارند؟ اصلا نظرت درباره مسي واقعي چيست؟

(با خنده) مسي و رونالدو اصلا با هم اختلاف ندارند. به جز کري‌خواني خيلي با هم دوست هستند و به هم احترام مي‌گذارند. من واقعا بازي مسي را دوست دارم. خيلي زياد. او ذاتا استعداد داشته و فوتباليست به دنيا آمده است. رونالدو اما تلاش کرده ‌که به اين‌جا رسيده است. رونالدو چون تلاش کرده از مسي بزرگ‌تر است.

ولي مدل ايراني اين دو نفر انگار با هم اختلاف دارند؟

ما دوست هستيم، ولي بعضي‌ها بين ما اختلاف مي‌اندازند.

فکر مي‌کني رونالدو از وجود بدل خودش در ايران خبر دارد؟

نمي‌دانم. شايد نامزد جديد او گفته باشد، ولي حتما يک روز متوجه خواهد شد و با هم رو‌به‌رو مي‌شويم.

اگر رونالدو را ببيني به او چه مي‌گويي؟

سوال سختي است! (فکر مي‌کند) مي‌گويم چه حسي داري شبيه به من هستي؟ خيلي هم دوست دارم با او در يک تيم فوتبال بازي کنم. دو رونالدو در يک تيم! حتي مقابل او بازي کنم. دو رونالدو مقابل هم.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با نتیجه 2-0 برنده شد.

سیتی اکنون با یک بازی کمتر، تنها یک امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد. ناتان آکه هلندی ضمن اینکه امیدوار است در بازی پیش رو برنده شوند، به نوعی تایید کرد که آن‌ها نیم نگاهی هم به از دست دادن امتیاز توسط آرسنال هستند.

ناتان آکه در مورد اینکه آیا سیتی از برد آرسنال مقابل تاتنهام قبل از بازی ناتینگهام فارست اطلاع داشت یا خیر، گفت:"مشخص است که شما این را می‌بینید. اگر آن‌ها امتیاز  از دست بدهند، خوب می‌شود. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم، سرنوشت‌نان در دست خود ماست. این تنها چیزی است که ما روی اتوبوس و رختکن قبل از بازی دیشب تمرکز کرده بودم.

نیمکت نشینی؟

گاهی اوقات افرادی که بازی نمی‌کنند، تنها بازی را تماشا می‌کنند. هر کس از نظر خودش آماده است و این برای همه متفاوت خواهد بود. مشخص است وقتی که در ترکیب هستیم باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم و این تنها چیزی است که باید به آن فکر کنیم.

تاثیر تجربه در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر؟

همه تجربه دارند اما در نهایت تجربه تفاوتی ایجاد نمی‌کند. موضوع فعلی ما مربوط به الان است، کاری که اکنون انجام می‌دهیم. در حال حاضر اوضاع خوب پیش می‌رود ولی می‌دانیم که باید چه کار کنیم. اینکه چهار بازی را ببریم و می‌توانیم دوباره قهرمان لیگ برتر انگلیس شویم. هم خیلی نزدیک است و هم خیلی دور به نظر می‌رسد.

سختی بازی‌های پیش رو؟

هر بازی سخت خواهد بود. در بازی مقابل ناتینگهام فارست همه انتظار داشتند ما برنده شویم، اما این هرگز آسان نیست. هفته آینده یک بازی دیگر داریم که آن هم سخت خواهد بود. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که بازی به بازی پیش برویم. می‌دانم که به نظر کلیشه‌ای می‌رسد اما این تنها کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

رکورد 70 بازی شکست ناپذیری رودری در سیتی؟

باور نکردنی است. شما اغلب اهمیت آن را درک نمی‌کنید اما او در هر بازی بسیار خوب عمل می‌کند. او در نقش خودش خیلی بازیکن بزرگ و مهمی است. رودری گل‌های مهمی زده و واقعا خوب بازی می کند. او برای نباختن مبارزه می‌کند.

کوین دی‌بروینه؟

نباید بگویم که او چقدر خوب و چقدر مهم است. او هر فصل کیفیت خود را نشان می‌دهد. او پنج ماه همراه ما نبود و شما اصلا متوجه چنین چیزی نمی‌شوید. دقیقا مثل قبل به تیم برگشت و هیچ تفاوتی احساس نمی‌شد. او خیلی به ما کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • کودی رودز: بدون من AEW وجود نداشت، برای آنها آرزوی موفقیت دارم/ اخبار WWE
  • آرزوی ساده یک معلم+ فیلم
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • خباثت جدید صهیونیست‌ها علیه کودکان غزه/انفجار قوطی‌های شبیه کنسرو
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی