Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله در ایام دفاع مقدس گفت: عملیات الی بیت المدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد نشان داد و ثابت کرد که با تفکر جهادی و انقلابی در همه‌ی صحنه‌ها و امورات می‌توانیم موفقیت‌های بزرگی را کسب کنیم.

سردار اسماعیل کوثری فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله در ایام دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات الی بیت المدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد نشان داد و ثابت کرد که با تفکر جهادی و انقلابی در همه‌ صحنه‌ها و امورات می‌توانیم موفقیت‌های بزرگی را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر با کم‌ترین امکانات و در سخت‌ترین شرایط انجام شد، افزود: ما در این عملیات با کمترین امکانات بزرگترین نتیجه را گرفتیم، برخی از رزمندگان بسیجی ما پوتین یا لباس مناسب نداشتند و با لباس شخصی در عملیات حاضر شدند اما هیچ وقت در مقابل دشمن کوتاه نیامدند و مصمم ایستادند.

فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله در ایام دفاع مقدس ادامه داد: برخی می‌گفتند که با این امکانات نمی‌شود عملیات کرد اما رزمندگان و فرماندهان با تفکر انقلابی و جهادی خود ثابت کردند که می‌توان با کمترین امکانات بیش از 5500 کیلومتر مربع از خاک کشور را از دست دشمنی که تا بُن دندان مسلح است آزاد کرد.

سردار کوثری گفت: در عملیات آزادسازی خرمشهر، شهرهای خرمشهر، هویزه، پادگان حمید و جاده استراتژیک اهواز، خرمشهر توسط رزمندگان آزاد شد و دشمن تا مدت‌ها مبهوت عملیات و کار بزرگی بود که رزمندگان انجام دادند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند خرمشهرها در پیش است عنوان کرد: اگر امروز مدیریت جهادی و انقلابی در تفکر مسئولان ما باشد و به آن عمل کنند، قطعا می‌توانیم مشکلاتمان را حل کنیم ولی اگر مسئولی به این فکر باشد که خارجی ها بیایند و به او کمک کنند، آن‌ها نه در کشور ما سرمایه‌گذاری مثبت می‌کنند و نه دلشان به حال ما می‌سوزد.

فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله در ایام دفاع مقدس افزود: مسئولان ما در درجه اول باید از امکانات و سرمایه‌های داخل کشور استفاده کنند و بعد به سراغ جذب سرمایه‌گذار خارجی بروند، عملیات الی بیت المقدس ثابت کرد که اگر شکل مدیریت و تصمیم‌گیری ما انقلابی و جهادی باشد و کارها را با عقلانیت و دقیق انجام دهیم حتما در حل مشکلات بزرگ موفق خواهیم بود.

سردار کوثری با بیان اینکه خرمشهر بعد از چند ماه با کار بزرگ رزمندگان آزاد شد گفت:فرماندهان طوری تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کردند که ما موفق شدیم با کمترین تلفات بزرگترین پیروزی را بدست آوریم و با چشمان خودمان دیدیم که بیش از 19 هزار عراقی با ملحفه سفید آمدند و تسلیم رزمندگان ما شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان بهرام عیدی معاون شبکه مخابرات منطقه گلستان در حاشیه اردوی جهادی خدماتی مخابرات استان در گنبدکاووس گفت: ۳۷ گروه خدماتی جهادی مخابرات منطقه گلستان با تعویض و رفع خرابی های ۱۳۵ کله پست  مخابراتی با اعتبار ۱٠ میلیارد ریال تلفن های ثابت ۲ هزار مشترک را وصل کردند.

تاغان کسلخه مسئول شبکه مخابرات گنبدکاووس نیز از اجرای سه برنامه افزایش ارتفاع کابل کشی ، تغییر ارتفاع جعبه پست های مخابراتی از ۲ متر و ۴٠ سانتیمتر به حدود ۴ متر  ،  حذف جعبه پست و  وصل مستقیم کابل  های مخابراتی در داخل مجتمع های تجاری و اداری با هدف پیشگیری از سرقت سیم و کابل خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق