Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی یوسفی ضمن بالا داشتن سطح رقابت‌های تکواندو بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، گفت: امید داشتم بتوانم در ترکیب تیم ملی برای مسابقات قهرمانی جهان حاضر باشم.

مهدی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره سطح رقابت‌های تکواندو بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار کرد: از آن جایی که این بازی‌ها هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و نحوه رقابت‌ها به صورت مسابقات المپیک است، اکثر کشورها با نفرات اصلی خود پا به میدان گذاشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم‌ ‌ملی آذربایجان که یکی از حریفان اصلی ایران است با توجه به شرایط میزبانی، نفرات خوبی را نیز در اختیار داشت و مبارزات ما با آذربایجانی ها کمی سخت بود. ترکیه هم تیم خوبی را در بخش مردان و زنان راهی مسابقات کرده بود. با این حال ما توانستیم با کسب دو مدال طلا بعد از آذربایجان در جایگاه دوم مجموع مدالی بایستیم.

تکواندو کار تیم‌ ‌ملی درباره شناخت از حریفان قبل از آغاز بازی‌ها و شرایط اردوها نیز، گفت‌: به جز چند مورد از بقیه حریفان شناخت نداشتیم اما به نظرم شرایط تمرینات و اردوها به گونه‌ای بود که بتوانیم مقابل هر حریفی مبارزه کنیم. در طول هشتاد روز که در اردو بودیم همواره در روز سه جلسه تمرین داشتیم. صبح ها بدنسازی ، عصر به امور فنی و تکنیکی و از ساعت 9 شب به مسائل و امور ذهنی از سوی کادرفنی پرداخته می‌شد و مجموع این شرایط باعث شد عملکرد خوبی را با کسب مدال‌های رنگارنگ از خود بر جای بگذاریم.

وی ادامه‌ داد: در این بازی‌ها من در دور اول نماینده عربستان را شکست دادم. سپس حریف عنوان دار ترکیه‌ای را مغلوب کردم. در مرحله نیمه نهایی نیز نماینده اردن را از پیش‌رو برداشتم و در دیدار پایانی در راند طلایی توانستم نماینده آذربایجان را شکست داده و به عنوان قهرمانی برسم.

دارنده مدال طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در مورد عدم برگزاری مسابقات انتخابی در برخی از اوزان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و عدم استفاده از نفرات برتر بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان گفت: مسلما خود من با این که در ترکیب تیم‌ ‌ملی برای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بودم، ولی همواره این امید را داشتم که در ترکیب ایران برای مسابقات قهرمانی جهان قرار می گرفتم. به نظرم عدم برگزاری مسابقه انتخابی باعث شد انگیزه‌ها کاهش یابد. قبل از اعزام به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قرار شده بود که نفرات اول تا سوم این بازی‌ها به اردوی تیم‌ ‌ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ‌اضافه شوند و با هم اردو باشند. حتی قرار بود که یک تورنمنت هم قبل از اعزام به مسابقات جهانی برویم و سپس با برگزاری مبارزه انتخابی نفرات اصلی اعلام شوند که این گونه نشد.

یوسفی در پایان گفت‌: در وزن 63 – کیلوگرم ، میر هاشم حسینی به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شود که دوست و هم باشگاهی خود من است و من هم برای او و کل تیم آرزوی موفقیت می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد