Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از ابلاغ پیشنهاد رئیس مجلس مبنی بر بازشماری آرای ۵۰ نفر اول انتخابات شورای شهر تهران به هیئت نظارت استان تهران خبر داد.

محمدجواد کولیوند نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از ابلاغ پیشنهاد رئیس مجلس مبنی بر بازشماری آرای 50 نفر اول انتخابات شورای شهر تهران به هیئت نظارت استان تهران خبر داد و گفت: آقای لاریجانی پیشنهاد کرده بود که آرای 50 نفر اول تهران در انتخابات شورای شهر بازشماری شود که آن را به هیئت نظارت استان تهران ابلاغ کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیئت نظارت استان تهران نظر خود را درباره بازشماری آراء و پس از مهلت 5 روزه رسیدگی به شکایات بررسی می‌کند؛ اختیار بازشماری آراء با هیئت نظارت انتخابات استان تهران است.

کولیوند اضافه کرد: طبق جدول زمان‌بندی انتخابات شوراها، اگر هر کدام از کاندیداها شکایتی نسبت به نتیجه انتخابات داشته باشند، 5 روز پس از انتخابات فرصت دارند مراتب اعتراض خود را به هیئت‌های اجرایی مستقر در فرمانداری‌ها ارائه کنند.

انتهای پیام/

R1011202/P1011121/S1,12,15/CT1 موضوعات مرتبط لاریجانی انتخابات شورای شهر و روستا

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در حاشیه مراسم تقدیر از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در فیروزکوه برگزار شد، گفت: مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا  به طور نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.
سعید ضیایی با اشاره به اینکه ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند افزود: دور اول، انتخابات با قوت و قدرت در همه حوزه‌ها برگزار شد و امیدوارم که در مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخاباتی امن توأم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

آقای ضیایی افزود: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران برای ۱۶ کرسی و دو تن از نامزد‌ها نیز برای رسیدن به یک کرسی مجلس در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

وی درباره صحت انتخابات نیز گفت: صحت انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان تهران به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

دیگر خبرها

  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی