Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشخبرگزاری بسیجاز پارس آباد به نقل از آران مغان، جلوه ‏ای بهشت‏ گونه از طبیعت سرخ و آتشین مملو از شقایق‏ هایی که چشم هر بیننده‏ای را محصور خود می‏کند، یکی از جاذبه‏ های طبیعی و فصلی دشت مغان است که همه ساله در اردیبهشت‌ماه رخ می‏ نماید.

این شقایق‌ های وحشی جلوه بسیار زیبایی را از طبیعت در دشت مغان به نمایش می گذارند که با چشم انداز رویایی خود توجه گردشگران و رهگذران را به سوی خود جلب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویش شقایق های وحشی به قدری زیاد و چشمگیر است که در مزارع و دشت مغان گویا گل های شقایق کاشته اند.

شقایق‌ های وحشی كه در اصطلاح محلی به "لاله گولی" مشهورند این روزها پذيراي خانواده هايي بوده كه برای تفریح و تماشای شکوفه های گل شقایق به دشت و مزارع مغان رفته و خاطرات شیرین و به یاد ماندنی از طبیعت بهار را با گرفتن عکس به خاطره ها می سپارند.

همه ساله رویش شقایق های وحشی در منطقه مغان به خصوص از سمت ورودي تونل قره آغاج به پارس آباد جلوه هایی ویژه به وجود آورده است بگونه اي كه از اوايل اردیبهشت تا اواسط خرداد ماه زمین های زراعی و دامنۀ دشت زیبای مغان به وسعت چندین هکتار پوشیده از گل های شقایقی است که سرخی آن از دوردست ها قابل مشاهده است. گویی خالق هستی چادری سرخ بر دشت های سبز گسترده تا برای دقایقی آدمی را به درک قدرت لایزال خود به تأمل وا دارد.


منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای ورزشی اروپا از ایران بهتر است اما آنجا بهشت نیست! / فیلم

امیرواعظ آشتیانی به عنوان کارشناس مدیریت ورزش با حضور در شبکه خبر در خصوص حواشی پیش آمده در بازی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حرف زد و فضای ورزشی در اروپا را مثال زد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • فضای ورزشی اروپا از ایران بهتر است اما آنجا بهشت نیست! / فیلم
  • جواد عزتی بازیگر «وحشی» هومن سیدی شد
  • انسان‌ها قبل از عصر کشاورزی چه می‌خوردند؟
  • بهشت گمشده سیروان
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • این شهرها بهشت جیب‌بُرها است
  • مصرف این نوع قارچ‌ها باعث از کار افتادن کبد می شود
  • آمده‌ایم که بمانیم!
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • تولد نخستین گوزن زرد ایرانی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳