Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت بهره‌مندی از سیستم بهداشت مناسب را راهبردی ملی برای ایجاد ثبات در کشورها عنوان کرد و گفت: در دنیای نامشخصی زندگی می‌کنیم که پر از تهدیدهای طبیعی و ساخته بشر است، از این رو بهره‌مندی از سیستم بهداشت مناسب، راهبردی ملی برای ایجاد ثبات در کشورها به شمار می‌رود.

به گزارش ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در هفتادمین نشست مجمع جهانی بهداشت در ژنو ضمن بیان این مطلب گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن پایبندی به مقوله سلامت، تحولات چشمگیری را برای ایجاد نظامی مناسب برای بهداشت انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی تاکید کرد: البته پیشبرد اهداف توسعه پایدار نیازمند توجه سیاسی بیشتری است و بایستی از سوی رهبران دولت ها در اولویت قرار گیرد.

وزیر بهداشت در پایان ابراز امیدواری کرد که گفت وگوهای سال جاری در مجمع جهانی بهداشت، به پایبندی اعضاء در ایجاد نظام بهینه برای بهداشت که ضامن اجرای اهداف توسعه پایدار خواهد بود، منجر شود.

بنابر اعلام وب‌دا، مجمع جهانی بهداشت روز گذشته با حضور هیأت‌هایی از 194 کشور عضو این نهاد در ژنو گشایش یافت.
وظایف اصلی مجمع جهانی بهداشت که نهاد عالی تصمیم گیرنده سازمان جهانی بهداشت محسوب می‌شود، سیاستگذاری، نظارت بر خط مشی مالی و بررسی و تائید بودجه پیشنهادی این سازمان است.
مجمع جهانی بهداشت (WHA) بالاترین مرجع سیاستگذاری بهداشت در سطح جهانی است که از وزرای بهداشت کشورهای عضو تشکیل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر بهروز خاطرنشان کرد: در دولت مردمی تا کنون ۱۱۹ طرح آموزشی، کمک‌آموزشی و رفاهی تکمیل، تحویل و افتتاح شده است.
وی افتتاح ۷۲ طرح خوابگاه متأهلی و مجردی را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت حوزه آموزش و توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و از تکمیل ۲۴۳ طرح مسکن ویژه متخصصان و اقامتگاه پزشکان با اولویت مناطق محروم خبر داد و گفت: در دولت مردمی درمجموع، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام و تبدیل وضعیت شدند.
دکتر رحیمی با اشاره به تحولات پیرامون سازمان‌ها، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و با تاکید بر نقش جوانان در پیشرفت جوامع، گفت: خصوصیات بی‌بدیل جوانان در سطح مدیریت موجب افزایش توان و ظرفیت سازمان می‌شود.
معاون وزیر بهداشت، توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان و تصریح کرد: جوانان امروزی با توجه به رشد فضای مجازی و رسانه‌ها، اطلاعات و سواد اجتماعی بالایی دارند و از جهتی نیز با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

دیگر خبرها

  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است