Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در استان خوزستان گفت: با توجه به تعبیر امام درباره آزادسازی خرمشهر مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد پیروزی خرمشهر جز با اخلاص تعهد به انقلاب بدست نمی‌آمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهواز، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله سپهر امروز در جلسه ستاد ارتحال امام(ره) که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری خوزستان برگزار شداظهار داشت: مشارکت میلیون مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت موجب تثبیت نظام و بیانگر علاقه‌مندی مردم به آینده کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که سوم خرداد رویداد بزرگی است که طی دفاع مقدس اتفاق افتاد و سبب سربلندی رزمندگان اسلام شد، گفت: باتوجه به تعبیر امام درباره آزادسازی خرمشهر مبنی بر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، پیروزی خرمشهر جزبا اخلاص تعهد به انقلاب بدست نمی‌آمد.

رئیس ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در خوزستان اظهار داشت: امسال به دلیل مصادف شدن 14 و 15 خرداد با ماه رمضان همانند سال‌های گذشته اعزام نخواهیم داشت.

وی با تشریح برنامه‌های 14 و 15 خردادماه امسال در استان خوزستان بیان کرد: برای 14 و 15 خردادماه امسال به ترتیب شرکت مناطق نفتخیز و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان میزبانی این دو مناسبت را برعهده گرفته‌اند.

سپهر ادامه داد: این دو ویژه برنامه از ساعت 18 آغاز و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت تا پس از اتمام، نماز جماعت و افطاری نیز انجام شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این‌که سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان به عنوان حافظان حریم انقلاب اسلامی نقش محوری را در اعزام کاروان‌ها برعهده داشت، افزود: باتوجه به عدم اعزام، سپاه مسئولیت اجرایی مراسم را متصدی خواهد بود.

وی به مراکز فرهنگی، موسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی و دینی اشاره کرد و گفت: با گرامیداشت 14 و 15 خردادماه توسط هرکدام از این مجموعه‌ها شاهد حجم 7 تا 8 هزاری برنامه‌ها خواهیم بود؛ کمیته اطلاع رسانی مراسمات با مسئولیت صدا و سیما نقش به‌سزایی در این مناسبت‌ها دارد.

سپهر ادامه داد: استانداری خوزستان و فرمانداری شهرستان‌ها مسئولیت کمیته امنیتی و پشتیبانی را برعهده دارند همچنین در این ایام از کمیته عشایر نیز به‌کار گرفته می‌شود.

رئیس ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در خوزستان با اشاره به لزوم برگزاری جلسه اختصاصی با حضور مسئولان شرکت مناطق نفتخیز و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان، عنوان کرد: ویژه جمعیت 3 تا 4 هزار نفری برای افطار باید پیش‌بینی لازم را داشته باشیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به طرح تبلیغات ارتحال امام خمینی(ره)، جایگاه و شخصیت ایشان اشاره کرد و گفت: علاوه بر تبلیغ ماه مبارک رمضان، شخصیت امام بزرگوار نیز تبیین شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های ویژه ارتحال امام خمینی(ره) از جمله برگزاری جام‌های ورزشی ماه مبارک رمضان با عنوان «جام رمضان و امام خمینی»، ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری شب شعر، برگزاری 300 مورد محفل انس با قرآن با محوریت امام خمینی(ره)، اعزام مبلغ و مبلغات توسط سازمان تبلیغات، برپایی 150 ایستگاه صلواتی، اطعام قریب به 700 مورد ایتام توسط توسعه نیشکر و کمیته امداد از جمله این برنامه‌ها هستند.

رئیس ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در خوزستان عنوان کرد: صدا و سیما برنامه‌های تولیدی و استانی را در روزهای 14 و 15 خردادماه به شخصیت حضرت امام خمینی(ره) و برنامه‌های این ایام اختصاص دهد.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید شعبانی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان با بیان اینکه سال گذشته ۳ هزار نفر به مراسم ارتحال امام اعزام شدند، اظهار کرد: امسال چهار هزار نفر از کردستان برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: سال گذشته دستگاه‌های متولی متعهد به تأمین ۷۱ اتوبوس برای اعزام زائران و شیفتگان حضرت امام (ره) به مرقد ایشان بودند چه برخی از دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل نکردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره) ۶۰ درصد هزینه‌ها در زمینه تأمین اتوبوس برعهده ادارات و ۴۰ درصد مابقی نیز به عهده استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

شعبانی همچنین به اردوی راهیان نور پرداخت و اضافه کرد: سال گذشته ۵۲ هزار نفر از یادمان‌های شهدا در مریوان، سروآباد، بانه و سنندج بازدید کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۵ هزار نفر نیز از استان کردستان در سال گذشته به یادمان شهدا در جنوب اعزام شدند.

کد خبر 6098055

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم