Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس عوامل دخیل در کنترل امنیت ورزشگاه‌ها را عامل اصلی محرومیت تماشاگران این تیم از حضور در بازی امروز می‌داند. علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز در یک گفتگوی تلویزیونی درباره محرومیت تماشاگران توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش نامه نیوز، وی با بیان اینکه از فصل گذشته دنبال این بودند که بلیط فروشی در اختیار باشگاه ها باشد اما همچنان این اتفاق نیفتاده و حق مادی و معنوی باشگاه توسط بخش دیگری پایمال می‌شود گفت: اکنون هم در این خصوص اعتراض کردیم، اما به هیچ کجا نرسیدیم، با وجود اینکه خود مسئولان هم معتقدند بلیط فروشی باید توسط باشگاه‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: سال گذشته، قبل از شروع فصل طرحی را ایجاد کردیم. تمام عوامل درگیر در بخش بلیط فروشی یا سامان دادن به ورزشگاه و عوامل مختلف امنیتی را دعوت کردیم و جلساتی را تشکیل دادیم. در این جلسات روی نقشه تمام ورودی‌ها تعریف کردیم؛ همچنین شماره صندلی‌ها را مشخص کردیم تا هر تماشاگری که می خواهد به ورزشگاه ورود پیدا کند، شناسه‌ای داشته باشد؛ این کاری است که تمام دنیا انجام می‌دهند و اقدام جدیدی نیست.
طاهری به عوامل مقصر در محرومیت هواداران پرسپولیس اشاره کرد و گفت: چرا باشگاه باید ضربه بخورد و هواداران عزیزمان از تماشای بازی محروم شوند. من بخش اعظم این اتفاق را تقصیر تمام عوامل درگیر در کنترل امنیت می‌دانم. ما نباید انتظار داشته باشیم که خروجی کشورمان مانند کشورهای اروپایی باشد. آنها مسیری را رفته‌اند که به این نقطه رسیده‌اند. متأسفانه مسیری که ما طی می‌کنیم به آن ختم نخواهد شد و نگرانی ما همچنان ادامه خواهد داشت.
سرپرست پرسپولیس تصریح کرد: هنگامی که لیگ شروع شود، مجدداً شاهد این بی نظمی‌ها خواهیم بود. کاش رسانه‌های ورزشی‌مان به جای جذب مخاطب موضوع را به چالش بکشند و به حل آن بپردازند.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند

بعد از دیدار پُرحاشیه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان، نمایندگان این دو باشگاه به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمیته انضباطی فدراسیون نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز گذشته به این کمیته فراخوانده شدند.

در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس توهین‌هایی از سوی هواداران سپاهان به بانوان و تماشاگران پرسپولیس صورت گرفت تا جایی که مسئولان برگزاری جایگاه بانوان طرفدار تیم میزبان را تغییر دادند.

بعد از شکایت باشگاه پرسپولیس، مسئولان سپاهان نیز اقدام به شکایت کرده و دلیل این جابجایی را رفتار ناخوشایند هواداران پرسپولیس عنوان کردند.

کد خبر 750052

دیگر خبرها

  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد