Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل مرکز بهداشتی و درمانی فرهنگیان یزد،گفت: وزارت بهداشت مجوز ایجاد مرکز جراحی‌های محدود «دی کلنیک» را برای درمانگاه فرهنگیان یزد صادر کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر «عباسعلی ایمانی» اظهار کرد: با پیگیری‌های مسئولان استانی و همراهی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مجوز ایجاد مرکز جراحی محدود «دی کلنیک» از سوی دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی کشور برای درمانگاه فرهنگیان یزد صادرشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از تایید این قرارداد توسط وزارت بهداشت مقدمات ایجاد این مرکز از سوی اداره کل آموزش و پرورش یزد فراهم می‌شود.

مدیرعامل مرکز بهداشتی و درمانی فرهنگیان یزد با اشاره به یادآوری این که با ایجاد دی کلنیک ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به فرهنگیان توسعه می‌یابد افزود: امکان انجام کلیه جراحی‌هایی که نیاز به هتلینگ ندارد در این مرکز وجود خواهد شد .

ایمانی در ادامه با قدردانی از همراهی مسئولان دولت تدبیر و امید به اجرای طرح توسعه این مرکز اشاره کرد و گفت: با همراهی خیرین و حمایت مسئولان در یک سال گذشته قریب یک هزار مترمربع زیربنای مفید ساختمانی و قریب چهار میلیار ریال تجهیزات پزشکی برای این مرکز تهیه شده است .

وی تامین فضای مستقل برای بخش دندانپزشکی و آزمایشگاه را یاد آورشد و تصریح کرد: به همت خیر نیکوکار حاج رضا شیشه بری این دو بخش در فضای مناسب ایجاد و به تجهیزات مورد نیاز و به روز مجهز شده است .

این مسئول در پایان به ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در زمینه های مختلف در این درمانگاه به فرهنگیان اشاره کرد و گفت: خدمات پارکلینیکی نیز در این مرکز دراختیار مراجعان قرار داده شده است .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان

 رضامراد صحرایی در جمع قهرمانان جهانی والیبال دانش آموزی که در سالن وزارت آموزش و پرورش حضور داشتند، با بیان اینکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش توسعه تربیت‌بدنی است گفت: مفتخرم در این دولت ۲۲۰۰ فضای ورزشی ساخته شده است، ۵ دهکده جامع ورزشی احداث خواهد شد چراکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش تقویت تربیت بدنی است.

وی با بیان اینکه لذت خلق افتخار در دوره نوجوانی گوارای وجودتان افزود: این پیروزی تقدیم به همه معلمان شما باشد که در شکل‌گیری شخصیت شما تاثیرگذار بوده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رسیدگی ویژه به سلامت جسمی دانش‌آموزان یکی از دغدغه‌های پیوسته ما در آموزش و پرورش، است، ادامه داد: سلامت جسم و بدن برای یادگیری عمیق و برای نقش آفرینی دقیق مهم است. در نتیجه از وظایف ما این است که در ساحت زیستی و بدنی کمک کنیم.

صحرایی با بیان اینکه یکی از آرزوهای من این است که هر روز حداقل یک ساعت دانش‌آموزان در مدرسه ورزش کنند گفت: این مهم را حتما دنبال می‌کنیم. 

وزیر آموزش و پرورش داشتن اعتماد به نفس تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران را یک فاکتور خیلی مهم برشمرد و افزود: شما در مقابل تیم‌های اروپایی بازی کردید، این‌قدر اعتماد به نفس داشتید و کار خودتان را کردید، ارزشش از کاپ و مدال بیشتر است. 

وی خطاب به مسئولان ورزش کشور تاکید کرد: اگر می‌خواهید تیم قوی درست کنید به مدرسه‌ها بیایید. بهترین‌ها در مدرسه هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند