Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس جامعه پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین اجتماعی:


رئیس اداره آموزش و مشارکتهای مردمی حفاظت محیط زیست استان تهران از برگزاری دوره آموزشی مدیریت سبز ویژه کارکنان محیط زیست این استان خبر داد.

به گزارش بی‌باک به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)،صبح امروز دوره آموزشی محیط زیست و مدیریت سبز به مدت ۴ ساعت آموزشی جهت ۱۰۰ نفر از کارشناسان محیط زیست استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبا رضایی با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش توان و مهارت محیط زیستی کارکنان حفاظت محیط زیست استان تهران ، دوره آموزشی محیط زیست و مدیریت سبز جهت ۱۰۰ نفر از کارکنان این مجموعه به مدت ۴ ساعت آموزشی مصوب بر اساس تقویم آموزشی سازمان حفاظت محیط زیست در محل سالن آمفی تئاتر اداره پارکهای ملی خجیر و سرخه حصاربرگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی روسای ادارات ،کارشناسان و کارکنان اداره کل و ادارات شهرستانی شرکت داشتند، افزود: هدف از برگزاری این دوره آشنایی فراگیران با نحوه ایجاد دفتر کار سبز، اهمیت حفظ محیط زیست ونحوه اجرای مدیریت سبز شامل مدیریت مصرف انرژی، آب، مواد اولیه و تجهیزات ،کاهش مواد زائد جامد و بازیافت آنها در این راستا می باشد.

رئیس اداره آموزش و مشارکتهای مردمی حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار کرد: براساس ماده ۱۹۰ قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران کلیه دستگاههای اجرائی و موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی موظفند جهت کاهش اعتبارات هزینه ای دولت، نسبت به اعمال سیاستهای مصرف بهینه منابع پایه و محیط زیست برای اجرای برنامه مدیریت سبز اقدام نمایند، امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی مستمر و همکاری و هماهنگی ارگانها و نهادهای گوناگون دولتی و خصوصی مدیریت سبز را در تمامی سازمانها به اجرا درآوریم.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هدف از برگزاری این دوره را تشکیل تیمهایی برشمرد که به صورت عالمانه، هنرمندانه و با روش‌های تهییجی، تبلیغی و ترویجی مناسب، به مسئله حجاب و زیست عفیفانه به خصوص در میان جوانان بپردازند.

بلاغی افزود: طرح ملی طوبی در سه مرحله مقدماتی، عمومی و تخصصی برگزار می‌شود و امروز در مرحله مقدماتی آن در یک روز از صبح تا شب، ۳۰۰ نفر از بانوانِ تحصیل کرده و علاقه‌مند در حوزه مسائل دینی و حجاب و عفاف از کل استان مباحث مختلفی را توسط استادان اعزامی از استان‌های البرز و تهران می‌آموزند.

به گفته وی چهار محور در این دوره‌ها تدریس می‌شود که محور اول مبانی شرعی و عقلی حجاب، محور دوم مبانی تاریخی حجاب، محور سوم شیوه‌های نوین و خلاقانه ترویج و تبلیغ حجاب و محور چهارم روایت و کار رسانه‌ای در حوزه حجاب است.

بلاغی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره ها، پس از سپری کردن هر سه دوره، حائز شرایط برای فعالیت در حوزه تبلیغ و ترویج حجاب خواهند بود و در مدارس، مساجد و اماکن عمومی آذربایجان شرقی فعالیت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶۲ کارواش آلاینده در تهران
  • جشنواره کن در کما
  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز