Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ولی‌الله فرج اللهی عصر امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بناب با بیان اینکه از سوی مدیریت پسماند کارگروهی پیگیر موضوع است تا در هیچ نقطه‌ای از شهر آبیاری مزارع با فاضلاب شهری انجام نشود، این کارگروه را دوباره مأمور کرد تا ضمن بررسی نقاط مختلف شهر و در صورت مشاهده نسبت به جمع‌آوری موتورپمپ‌هایی که با آنها اقدام به آبیاری مزارع با فاضلاب شهری می‌شود، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استفاده‌های غیرمجاز از فاضلاب برای آبیاری اراضی کشاورزی مشکلات بهداشتی و محیطی را به همراه دارد، افزود: آب خروجی تصفیه‌خانه فاضلاب بناب با تأیید اداره حفاظت محیط زیست در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

رئیس کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بناب از مسؤولان شرکت آب و فاضلاب شهری خواست نسبت به کلرزنی آب خارج شده از تصفیه‌خانه فاضلاب بناب اهتمام کنند.

فرج‌اللهی تصریح کرد: در صورت مشاهده آبیاری مزارع با فاضلاب شهری برخورد قانونی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین

فرماندار آبیک قزوین از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد.

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم