Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری بحرینی «اللؤلؤه»، سخنگوی جنبش انصار الله یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد که هرگونه عملیات امنیتی که بالاترین مرجعیت دینی در بحرین و کشورهای حوزه خلیج فارس یعنی آیت الله شیخ عیسی قاسم را هدف قرار دهد، به هیچ وجه عواقب خوبی در پی نخواهد داشت.
در این بیانیه آمده است: انصار الله تشدید اقدام نظام بحرین علیه شهروندان بی دفاع منطقه الدراز را به شدت محکوم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انصار الله یمن همچنین تاکید کرد: تکیه نظام آل خلیفه بحرین به دیدار دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و حمایت عربستان از این رژیم، اقدامی بی فایده است و نتیجه ای جز زیان در پی ندارند.
این بیانیه همچنین تاکید کرد که ملت بحرین حق دارد از کرامت خویش و علمای خود با تمام توان دفاع کند.
جمیعت «العمل الاسلامی» بحرین نیز ضمن محکومیت یورش نظامیان آل خلیفه به منزل رهبر شیعیان بحرین، پادشاه این کشور را مسئول هر گونه آسیب به شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور دانست.
نیروهای آل خلیفه صبح امروز به منزل شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز حمله کردند و با تیراندازی به سمت مردم، با آن ها درگیر شدند.
در جریان این درگیری یک شهروند بحرینی کشته و صد تن دیگر زخمی شدند.
نظامیان بحرینی همچنین شمار زیادی از تحصن کنندگانی را که داخل منزل شیخ عیسی قاسم حضور داشتند تا از رهبر خود دفاع کنند، بازداشت کردند.
بر اساس این گزارش، از سرنوشت رهبر شیعیان بحرین تاکنون خبر موثقی منتشر نشده است و رسانه های محلی دستگیری شیخ عیسی قاسم را تایید نکرده اند.
دولت آل خلیفه شبکه اینترنت، تلفن و برق منطقه الدراز را قطع کرده است.
دادگاه رژیم آل خلیفه روز یکشنبه گذشته شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را بنا به اتهامات واهی، به یک سال حبس تعلیقی محکوم کرد.
خاورم**9329**1144 مترجم: ندا بهبودی** انتشار دهنده: علیرضا جباری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟

سردار چهارباغی خاطره‌ای از سردار سلیمانی نقل کرده و گفته است: بار‌ها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار چهارباغی در مراسم سالگرد شهادت سرلشگر شفیع زاده، فرمانده توپخانه سپاه در تبریز گفت: حاج قاسم اولین نفری بود که وارد نبل و الزهرا شد. بعد از نامه مشهور شیعیان، حاج قاسم وقتی خودش شخصا وارد شهر شد، مردم با نقل و برنج و هرچه داشتند به استقبال نیرو‌های مقاومت آمدند. مردم نبل و الزهرا باور نمی‌کردند مقاومت به شهر رسیده است، در جلوی مقاومت هم سردار سلیمانی قرار داشت. چنان شور و شعفی ایجاد شده بود که من فقط در آزادی خرمشهر دیده بودم.

وی افزود: ساعتی قبل از آغاز عملیات توپخانه، به حاج قاسم پیشنهاد دادم که چند روزی است نخوابیدید استراحت کنید و موقع آغاز عملیات بیدارتان می‌کنم. خواستیم رمز را بخوانیم که حاج قاسم چنان عمیق خوابیده بود با خودم گفتم «بگذاریم کمی استراحت کند»؛ با غرش توپخانه شهید سلیمانی بیدار شد. به اتاق عملیات آمد و گفت: چرا بیدارم نکردید؟! دلیل را جویا شدم و گفت: صدای من موجب می‌شود دشمن بفهمد قاسم اینجاست و دلش مطمئنا خالی خواهد شد، نیرو‌های خودی هم مطلع می‌شوند کنارشان هستم.

سردار چهارباغی در ادامه به اهمیت نیروی انسانی در نزد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: بار‌ها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت؛ به او گفتم: اسارت شما هزینه زاست. بدست دشمن بیفتید چی؟ گفت: محمود، این بچه‌های افغانستانی، پاکستانی، سوری، عراقی، لبنانی، ایرانی و همه در مقاومت عین فرزندان خودم هستند. تا مطمئن نشوم نمی‌گذارم جایی بروند.

دیگر خبرها

  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو