Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به همجواری استان خوزستان به خلیج فارس و کشورهای عربی، عنوان کرد: در حوزه عربی امام‌شناسی باید انجام شود و برای تقویت شبکه‌های عربی از یک سخنران خبره دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهواز، عبدالرضا حاجتی امروز در جلسه ستاد ارتحال امام(ره) که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: از حضور ملت ایران در 29 اردیبهشت‌ماه تقدیر و از بانیان امنیت این دوره از انتخابات تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فردا سالروز آزادسازی خرمشهر است که پس از 11 ماه در سوم خردادماه این شهرستان به دامان کشور بازگشت.

معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به این‌که بزرگداشت دو مناسبت 14 و 15 خردادماه جدا از هم و نیازمند برنامه‌ریزی هستند، گفت: این برنامه‌ها باید به‌صورت دلی انجام شوند؛ چراکه اگر بخواهیم ابلاغی و بخش‌نامه‌ای کار کنیم اتفاق مدنظر پیش نمی‌افتد.

وی با بیان این‌که هر برنامه‌ای به صورت بخش نامه‌ای برگزار شد مردم از آن استقبال نکردند و باید بُعد فرهنگی این برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی باید نوک پیکان بخش فرهنگی 14 و 15 خردادماه باشند.

حاجتی با اشاره به همجواری استان خوزستان به خلیج فارس و کشورهای عربی، عنوان کرد: در حوزه عربی امام‌شناسی باید انجام شود و برای تقویت شبکه‌های عربی از یک سخنران خبره دعوت کرد.

معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: بسیاری از دستگاه‎های دولتی و ادارات به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) برنامه‌هایی را برگزار خواهند کرد اما باید تلاش کرد که این همایش‌ها تأثیرگذار و آبرومندانه اجرا شوند.

همچنینمحمدصادق کریمی‌کیا اظهار داشت: هرسال بزرگداشت حماسه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود اما باید به ویژگی‌های از ایشان که نهفته و ناگفته مانده بیشتر پرداخته شود.

وی با اشاره به این‌که حضرت امام خمینی(ره) علاوه بر فرزند عصر و زمانه خود بودن، توانستند که گفتمان جدیدی را در دنیا آغاز کنند و این یکی از ویژگی‌ ناگفته ایشان است، ادامه داد: همین امر سبب شد که این گفتمان منجر به انقلابی شد که پس از گذشت نزدیک به 4 دهه، هنوز این حوزه مقاوت جاری است.

سرپرست اداره‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با بیان این‌که انسان علاوه بر فرزند عصر و زمانه خود بودن، ساختار جدیدی را ایجاد کند امری بسیار دشوار و سنگین است، خاطرنشان کرد: امام(ره) چنین کاری را انجام داد و انقلابی را بنیان‌گذاری کرد که پس از گذشت سال‌های بسیار، مصداق‌های حوزه مقاومت را در جهان به چشم می‌بینیم.

وی امر انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه را یکی از مصادیق برشمرد و عنوان کرد: جهانیان دیدند که در قلب خاورمیان پر از آشوب، مردم ایران پای صندوق‌ها آمدند و این بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی شهروندان و ابزار دموکراسی موجود در کشور است.

کریمی‌کیا ادامه داد: متاسفانه انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز دارای حاشیه‌های بود که زمان و انرژی استانداری و فرمانداری را گرفت و امیدواریم هرچه زودتر حل شود.

سرپرست اداره‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با گله‌مندی از غیبت 50 درصد از مدعوین جلسه ستاد ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: لیست غائبین در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد و این افراد شأن جلسه را رعایت نکردند.

به گزارش خبرنگار تسنیم،در این جلسه مصوب شد که برنامه‌های بزرگداشت 14 و 15 خردادماه در اهواز به ترتیب در محل‌های مصلی و حسینیه ثارالله اهواز رأس ساعت 18 تا 20 برگزار شود.

هزینه اعزام کارون‌ها برای تبیین شخصیت امام خمینی(ره) صرف می‌شود

سیده‌فرانک موسوی نیز در این جلسهاظهار داشت: شکوه انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه، پیروزی ملت را نشان می‌دهد و پیام این عظمت، ضرورت پایبند بودن به آرمان‌های امام(ره) است.

وی به اهمیت توجه به نقش زنان از دیدگاه امام خمینی(ره) اشاره کرد و ادامه داد: نقش زنان و اهمیت حضور این قشر در عرصه‌های مختلف در آرمان‌های امام خمینی(ره) همواره مورد توجه قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل امور بانوان استانداری خوزستان با اشاره به این‌که برنامه‌ریزی شده که به صورت تخصصی در حوزه زنان با همکاری سپاه حضرت ولیعصر(عج) برای ارتحال امام برنامه‌های برگزار شود، عنوان کرد: علاوه بر برنامه‌های این اداره پیشنهاد می‌شود که سایر نهادها نیز به این موضوع بپردازند.

وی با اشاره به این‌که بخشی از صحبت‌های سخنران‌ 14 و 15 خردادماه درباره نقش زنان از دیدگاه امام خمینی(ره) باشد، گفت: 23 کانون فرهنگی اجتماعی در استان خوزستان فعالیت می‌کنند که علاوه بر محفل انس با قران کریم در این ایام برنامه‌هایی با محوریت امام(ره) خواهند داشت.

موسوی بیان کرد: جوانان باید بدانند که در آرمان‌های امام نقش زنان و بانوان دیده شده است و پیشنهاد می‌شود که در این برنامه‌ها یک سخنران خانم نیز وجود داشته باشد؛ امام جماعت، مبلغان و مبلغات درباره نقش زنان در دوران جنگ، پیش از انقلاببه تبیین بپردازند.

در جلسهستاد ارتحال امام(ره) مقرر شد که از سوی اداره ورزش و جوانان خوزستان برنامه‌هایی همچون جام فوتبال رمضان و امام خمینی(ره)، مسابقات وصیت‌نامه امام(ره) در میان تشکل‌ها برگزار شود.

همچنینویژه دانش آموزان همایشی با عنوان دانش آموزان با نگاه امام و رهبرمعظم انقلاببرگزار می‌شود و بنا است که در میان این قشر پویش امام روح الله راه‌اندازی شود.

در همین ارتباط مقرر شد مبالغی که برای اعزام کارون‌ها به تهران هزینه می‌شد را تجمیعو در راستای تبیین شخصیت امام خمینی(ره) صرف شوند همچنین مطرح شد که اگر بتوان برنامه‌های 14 و 15 خردادماه به صورت متمرکز انجام شوند از نظم و پیشرفت خوبی بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدحسین سرمست در حاشیه بازدید دادستان مرکز خوزستان از مجموعه چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز که امروز با هدف بررسی ظرفیت‌های موجود در اهواز به منظور توسعه و ایجاد یک بیمارستان ویژه چشم پزشکی انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود 350 تا 400 بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند و بیش از 30 عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

 وی افزود: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

در این بازدید، گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه چشم‌پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه شد.

صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت‌های موجود در چشم پزشکی اهواز، بر لزوم حمایت از این حوزه تاکید و دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه، این موضوع به صورت ویژه دنبال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟