Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان، حسین خاکسار هرندی، مدیر این مؤسسه برخی از دستاوردهای این مؤسسه را در طول بیش از دو دهه فعالیت خود تشریح کرده است که در ادامه می‌خوانید:۱-تأسیس شعبات متعدد در استان۲-تربیت حافظان و قرآن پژوهان در تمامی رشته‌ها۳-جذب خیرین و صرف امکانات آنان در جهت توسعه فرهنگ قرآنی۴-تأسیس اولین کتابخانه تخصصی قرآن و عترت۵-ارائه طرح شورای همیاری۶-طرح فوریت‌های قرآنی۷-تأسیس اولین قرض الحسنه قرآنی۸-راه اندازی مدرسه مجازی قرآن با مخاطبان مختلف در رشته‌های متنوع۹-تأسیس مرکز مشاوره روانشناختی و مذهبی۱۰-راه اندازی جلسات محوری قرائت و حفظ و سبک زندگی قرآنی ویژه خواهران و برادران۱۱-تولیدات قرآنی در قالب‌های مختلف۱۲-انتشار بیش از ۲۰ عنوان کتاب و توزیع بیش از یکصد هزار جلد۱۳-برگزاری صدها دوره تربیت مربی و داور در حوزه خردسالان و بزرگسالان۱۴-تعامل گسترده با شخصیت‌ها، مراجع و علمای کشوری و استانی در حد وسیع۱۵-عضویت در شوراها و کارگروه‌های استانی و کشوری۱۶-راه اندازی مرکز تخصصی آموزش زبان و فنی حرفه‌ای ویژه اهالی قرآن و سایرین۱۷-شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی قرآن کریم۱۸-برگزاری مسابقه و همایش سالیانه و تجلیل از حافظین و شاخصین قرآنی۱۹-تدوین اولین سند راهبردی مؤسسه۲۰-برگزاری دوره‌های تخصصی قرآنی به صورت حضوری، غیر حضوری و مجازی
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کریمی ثابت صبح دوشنبه در حاشیه سی امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای در خصوص برنامه‌های جنبی این کنفرانس اظهار کرد: برپایی نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای از جمله این برنامه‌ها است که نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران دارد.

وی با بیان اینکه انواع رادیو داروها، تجهیزات زیرساختی تولید ایزوتوپ‌ها و آخرین یافته‌های پژوهشی و صنعتی هسته‌ای حاصل دانش دانشمندان و پژوهشگران هسته‌ای ایران در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آید، تصریح کرد: این نمایشگاه می‌تواند ابزاری برای نشان دادن توان دانشمندان ایرانی به نمایندگان کشورهای حاضر در این کنفرانس بین المللی باشد.

رئیس انجمن هسته‌ای ایران ضمن قدردانی از سازمان انرژی اتمی ایران برای حمایت از برگزاری این کنفرانس بین المللی گفت: دلیل انتخاب اصفهان به عنوان مرکز برگزاری این کنفرانس بین المللی نیز ظرفیت‌های بالای این شهر به لحاظ پیشرفت‌های هسته‌ای، گردشگری، تاریخی و … است.

سی‌اامین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ با حضور ۵۰ پژوهشگر بین‌المللی از کشورهای مختلف بعد از ظهر دوشنبه در اصفهان آغاز به کار می‌کند.

۱۰۰ سخنرانی علمی ، ارائه ۴۲۰ مقاله و برگزاری ۱۶ میزگرد فنی و نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های این رویداد بین المللی است.

این کنفرانس از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه و با محوریت کاربرد پرتوها، راکتورهای هسته‌ای، فیزیک هسته‌ای و شتاب‌دهنده‌های ذرات، اندازه‌گیری تشعشعات، انرژی همجوشی و پلاسما، چرخه سوخت هسته‌ای ایزوتوپ‌های پایدار و رادیو اکتیو، ایمنی و امنیت هسته‌ای، کشاورزی هسته‌ای، فناوری کوانتمی، آموزش هسته‌ای، حکمرانی هسته‌ای و تغییر اقلیم و نقش انرژی هسته‌ای در اصفهان ادامه دارد.

کد خبر 6098043

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند