Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@02:09:27 GMT

نرخ مصوب آرایشگاه‌های مردانه چند؟ +جدول

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۰۹۵۱۸

نرخ مصوب آرایشگاه‌های مردانه چند؟ +جدول

رییس اتحادیه صنف آرایشگران گفت: برخی واحدهای صنفی آرایشگاه مردانه برای کسب درآمد بیشتر اقدام به ارائه خدمات ویژه کرده‌اند، که این خدمات با توافق با مشتری عرضه می‌شود.

اقتصاد آنلاین - علی مفید؛ مصطفی گواهی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین در خصوص قیمت خدمات آرایشگاه های مردانه تهران گفت: نرخ جدید خدمات آرایشگاه های مردانه توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام نشده است و بنابراین آرایشگاه های تحت پوشش اتحادیه با وجود افزایش هزینه ها، هنوز از تعرفه دو سال گذشته استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی سازمان های نظارت بر فعالیت اصناف تمایل ندارند نرخ خدمات ساماندهی شود، چرا که توسط گشت های خود و مشاهده تخلف واحدهای صنفی می توانند کسب درآمد کنند.

رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران اظهار داشت: واحدهای صنفی اغلب از دو شیوه برای کسب درآمد بیشتر استفاده می کنند. برخی واحدها خدمات ویژه ای را تعریف کردند (VIP) که این خدمات را به مشتریان خاص ارائه می دهند. در مقابل برخی واحدها سیاست خدمات ارزان برای جذب مشتری را به کار می برند. مشتریان گروه اول با توافق قبلی خدمات را دریافت می کنند. اما واحدهای صنفی گروه دوم در واقع در حال از بین بردن خودشان و دیگر همکاران خود هستند.

رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران اعلام کرد: فعالیت آرایشگری یک هنر است و در صورتی که برای این هنر در داخل ارج گذاشته شود، می تواند به صورت یک رشته دانشگاهی ارائه شود.

وی با انتقاد از کیفیت آموزش آرایشگران در آموزشگاه های فنی و حرفه ای گفت: دوره های 100 ساعته آموزش در مراکز آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کارآموزان را برای فعالیت در این حرفه آماده نمی کند و همین موضوع سبب شده است بیشتر افرادی که چنین دوره هایی را می گذرانند، قادر نباشند خدمات مناسبی به مشتریان خود ارائه کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های امدادی و فرهنگی هلال احمر قم به مسافرین نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر آموزش‌های امدادی و فرهنگی این معاونت به مسافرین نوروزی در عوارضی قم - کاشان ارائه شده است گفت: همزمان با اجرای طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر که از ۲۶ اسفندماه سال گذشته اجرا می‌شود، با نصب بنر‌های آموزشی با هدف ارتقاء سطح آگاهی‌های امدادی و رعایت قوانین رانندگی در جاده‌ها و پایگاه‌ها کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: مربیان این معاونت با استقرار در ایستگاه‌های آموزشی که در عوارضی قم – کاشان برپا شده است به ارائه خدمات می‌پرداند.

جواد تمسکی  با اشاره به این که این خدمات در دو بخش آموزش امدادی و فرهنگی به مسافرین نوروزی ارائه می‌شود اظهار کرد: آموزش‌های امدادی از قبیل: آشنایی با CPR, مخاطرات طبیعی، کمک‌های اولیه و داروشناسی مقدماتی مربوطه است.

وی گفت: توصیه‌های ایمنی در رانندگی و پیشگیری از حوادث، فراخوان و دعوت به ثبت نام و شرکت در دوره‌های امدادی همراه با توزیع بروشور و پخش کلیپ‌های آموزشی از جمله فعالیت‌های فرهنگی این معاونت است.

دیگر خبرها

  • شورای‌ عالی نظام‌پزشکی: در تعرفه‌های مصوب دولت بازنگری شود
  • ارائه آموزش‌های امدادی و فرهنگی هلال احمر قم به مسافرین نوروزی
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۸۳ هزار نفر در همدان
  • ◄ کدام معاونان وزیر راه و شهرسازی شرایط احراز پست معاونت را ندارند؟
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور
  • ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هزار و ۹۰۳ نفر در زاهدان