Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده منتخب مردم خرم‌آباد در شورای شهر گفت: با توجه اینکه منطقه گلدشت مرکز ثقل آب‌های سطحی است احداث زیرگذر شدنی نیست و اگر زیرگذر بهارستان پُر شود بهتر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، رستم کوشکی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات معاونت فرهنگی ورزشی خرم‌آباد برگزار شد ضمن قدردانی از مردم شهر خرم‌آباد جهت حضور در انتخابات اظهار داشت: حضور یکپارچه مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی سبب یأس و ناامیدی افراد فرصت‌طلب به‌ویژه دشمنان انقلاب اسلامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیستمی شدن انتخابات شوراها سبب کاهش آرا شد

وی با اشاره به سیستمی شدن این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان افزود: متأسفانه سیستمی شدن انتخابات سبب شد تا درصد بسیار زیادی از آرا کاسته شود؛ درصورتی‌که کندی در سیستم نبود مشارکت مردم این استان حتی به 90 درصد نیز می‌رسید.

نماینده منتخب مردم خرم‌آباد در پنجمین دوره شورای شهر عنوان کرد: معتقدم مجموع افراد انتخاب‌شده در پنجمین دوره شورای شهر می‌توانند قدم‌های مثبتی را برای آینده شهر بردارند و عوامل پشت‌صحنه شورای شهر نیز نقش کمتری داشته باشند.

تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در این دوره شورا به حاشیه کشیده نشود

وی با اشاره به حضور خود در چهارمین دوره شورای شهر خرم‌آباد بیان کرد: با توجه به تجربه و شناختی که نسبت به نیروها و ظرفیت‌های شهردارم تلاش می‌کنم تا سایر منتخبان را در مسیری هدایت کنم تا از همان روز نخست فعالیت کارهای بزرگ و ارزشمند ساختاری، عمرانی و زیر بنایی را دنبال کنند و از طرفی تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در این دوره شورا به حاشیه کشیده نشود.

کوشکی گفت: دوره چهارم شورای شهر خرم‌آباد پراکنده‌کاری داشت اما درمجموع می‌توان گفت بهترین دوره شورا بود چراکه کارهای عمرانی زیادی انجام شد به‌طوری‌که به‌اندازه سه دوره قبل کارهای زیر بنایی انجام شد.

وی مسائل فرهنگی را مهم‌ترین برنامه کاری خود در پنجمین دوره شورای شهر خرم‌آباد دانست و تصریح کرد: انجام کارهای فرهنگی بستگی به دیدگاه و نگرش‌های سایر اعضای شورای شهر دارد که با توجه به شناختی که از منتخبان این دوره دارم احتمال می‌رود در این زمینه گام‌های خوب و اساسی برداشته شود.

عضو چهارمین دوره شورای شهر خرم‌آباد اظهار داشت: فرهنگ، ظرفیت‌های فرهنگی و آداب‌ورسوم شهر خرم‌آباد سبب شد تا خرم‌آباد به‌عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری انتخاب شود که در این راستا نیز شورای شهر وقت گذاشت و هزینه صرف کرد.

لزوم توجه به فعالیت‌های فرهنگی و صنعت گردشگری در خرم‌آباد

وی به لزوم توجه به صنعت گردشگری شهر خرم‌آباد تأکید کرد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی و گردشگری در این شهر بیشتر جواب می‌دهد چون این بستر در شهر خرم‌آباد وجود دارد تا به‌عنوان برترین شهر گردشگری ایران و حتی جهان تبدیل شود.

کوشکی راه‌اندازی پارک مینیاتوری شاپوری را ظرفیتی برای رونق گردشگری شهر خرم‌آباد دانست و عنوان کرد: با کمک مسئولان فرهنگی، استانداری و سایر مسئولان مربوطه می‌توان امکانات را برای ساخت‌وساز‌های قدیمی ایجاد کرد.

روند ساخت برج‌ها دوقلوی شهر خرم‌آباد کند شده است

وی به ساخت برج‌های دوقلوی شهر خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: متأسفانه روند ساخت برج‌ها دوقلوی شهر خرم‌آباد کند شده است؛ این پروژه به‌عنوان یک زیرساخت گردشگری و مرکز خرید بزرگ می‌تواند گردشگری را رونق دهد.

نماینده منتخب مردم خرم‌آباد در پنجمین دوره شورای شهر درآمد شهرداری خرم‌آباد را وابسته به عوارض دانست و بیان کرد: با آموزش‌های لازم و استفاده از ظرفیت صداوسیما و آموزش‌وپرورش می‌تواند جهت افزایش مشارکت مردم در پرداخت عوارض کمک کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم باکارهای بزرگی که در شهر خرم‌آباد انجام می‌شود بتوانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم البته برای انجام کارهای بزرگ باید در مردم اعتماد ایجاد کرد تا پای‌کار بیایند.

کوشکی در رابطه با پروژه بهارستان در شهر خرم‌آباد نیز اظهار داشت: بنده مخالف اجرای زیرگذر بهارستان بودم به این دلیل که این نقطه از شهر مرکز ثقل آب‌های سطحی است پس ابتدا باید آب‌ها سطحی دفع سپس کارهای بزرگ انجام شود.

مخالف اجرای زیرگذر بهارستان بودم

وی افزود: مخالف اجرای زیرگذر بهارستان بودم چون ارتفاع منطقه ماسور نسبت به گلدشت شش متر است و شیب‌دار و آب‌های های سطحی به سمت گلدشت می‌رود حال با توجه به این شرایط احداث زیرگذر شدنی است؟ پس باید سر گذر ایجاد کرد و پیشنهاد می‌شود در کنار پارک شاپوری خیابانی به فرودگاه وصل شود.

نماینده منتخب مردم خرم‌آباد در پنجمین دوره شورای شهر عنوان کرد: با توجه به مخالفتی که در بحث زیرگذر بهارستان داشتیم برخی بنده را تنها خائن منطقه جنوب شهر می‌دانستند درحالی‌که من نماینده مردم تمام نقاط شهر هستم و اگر زیرگذر پُر شود بهتر است. هرلحظه جلوی ضرر گرفته شود منفعت است.

وی بیان کرد: یکی از انتقاداتی که در نخستین صحن علنی شورا مطرح می‌کنم مسئله واگذاری بدون هماهنگی بیمارستان خرم‌آباد به‌قرار گاه خاتم انبیاء است که در منطقه دور از دسترس احداث می‌شود.

لزوم ایجاد مدیریت یکپارچه شهری در خرم‌آباد

کوشکی به لزوم ایجاد مدیریت یکپارچه شهری در خرم‌آباد تأکید کرد و گفت: مدیریت هماهنگی شهری می‌تواند با محوریت شهرداری ایجاد شود تا بتوانیم موضوعات را دنبال کنیم.

وی در رابطه با فعالیت‌های ورزشی نیز تصریح کرد: نباید تنها به یک‌رشته ورزشی اهمیت دارد ازاین‌رو باید ورزش‌های همگانی را اولویت داد چراکه ورزش‌های همگانی می‌تواند در رفع معضلات اجتماعی مؤثر باشد.

عضو چهارمین دوره شورای شهر خرم‌آباد اظهار داشت: آنچه هزینه‌های زیادی را به شهر خرم‌آباد تحمیل می‌کند انجام کارهای موقت است چراکه برخی از مسئولان برای اینکه کاری را به نام خود تمام کنند اقدام به کارهای موقت می‌کنند.

وی در رابطه با انتخاب رستمی‌نژاد (پدیده انتخابات کشور) در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر خرم‌آباد افزود: میزان رأی ملت است. به طور حتم انسان خوبی است که مردم او را انتخاب کرده‌اند، باید به انتخاب مردم احترام بگذاریم. هنوز شناخت کافی از وی ندارم.

انتهای پیام/

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رئیس هیات بازرسی و انتخابات گلستان در جلسه هیات بازرسان انتخابات در گنبدکاووس گفت: به ازای هر شش شعبه اخذ رای یک بازرس تعیین شده است.

هانی محمدی افزود: مردم می‌توانند موارد تخلفات انتخاباتی را به سامانه پیامکی به شماره ۳٠٠٠۷۵۱۱۱ ارسال کنند.

وی تاکید کرد؛ بر مبنای ماده ۷۳ انتخابات، عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی در ساعات اداری و غیر اداری در دستور کار بازرسان است.

محمدی افزود: بر اساس ماده ۸۲ قانون انتخابات در صورت بروز تخلف، موارد به دادسرا، شورای نگهبان و تخلفات اداری معرفی می‌شود.

هادی احمدی دبیر ستاد انتخابات گلستان نیز گفت: سلامت انتخابات وظیفه ذاتی و بنیادی هیات‌های اجرایی است و نقش بازرسان حساس و سرنوشت ساز است.

در ادامه جلسه هم چنین مهدی دهرویه فرماندار ویژه گنبدکاووس تخریب نامزد‌ها در زمان انتخابات را مصداق بی دینی و بداخلاقی دانست و گفت: بازرسان با قبول مسئولیت، دین به گردن دارند و در صورت بروز هرگونه شائبه جانبداری با جدیت و قانونی برخورد می‌کنیم.

در گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس همزمان با سراسر کشور ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس