Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه های گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد آزاد سازی خرمشهر در شهرستان خرم آباد، چهارشنبه سوم خرداد در خرم آباد برگزار می شود. سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم آباد گفت: نمایش خیابانی آینه به کارگردانی پژمان باقری چهارشنبه سوم خرداد ساعت 18 در محوطه ورودی قلعه فلک الافلاک برای عموم مردم به نمایش گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانم روانشاد افزود: همزمان با اجرای این تئاتر نمایشگاه عکس با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و اجرای مسابقه فرهنگی نیز در محوطه قلعه فلک الافلاک برای شهروندان اجرا خواهد شد.
وی دیگر برنامه های این اداره در این روز را شب شعر، خاطره گویی، فضا سازی و محفل انس با قرآن اعلام کرد که صبح و عصر چهارشنبه سوم خرداد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۰۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین 

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت ۳۰ فروردین روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی بازدید از موزه‌های تحت پوشش این اداره کل و قلعه الموت رایگان است.

خزائلی افزود: بر همین اساس کاخ موزه چهلستون، موزه شهر و موزه سنگ نگاره در محوطه تاریخی دولتخانه صفوی و سایت تاریخی قلعه حسن صباح در منطقه الموت به صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان هستند.

وی با اشاره به ساعت کاری موزه‌ها و قلعه الموت بیان کرد: موزه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۸ و قلعه الموت از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای گردشگران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه‌ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین 
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • جشنواره رود و ریل؛ ۳۰ فروردین در در لرستان
  • سفر ارزیاب یونسکو به لرستان برای ثبت جهانی«فلک‌الافلاک»
  • آخرین خبرها از ثبت جهانی «فلک‌الافلاک»
  • قلعه فلک الافلاک لرستان آماده ثبت جهانی
  • نمایشگاهی بزرگ برای خالق مجسمه‌های خال‌دار