Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@21:41:40 GMT

حضور همبازی منصوریان و رحمتی با لباس شخصی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۱۰۴۱۳

رویداد۲۴- تمرین ریکاوری استقلال پس از دیدار با العین امارات، ساعت ۱۸ امروز (سه‌شنبه) در کمپ باشگاه برگزار شد.

* چند هوادار از بوشهر خودشان را به محل تمرین رسانده و بنری دست‌شان بود که در بخشی از آن نوشته دیده می‌شد: ۱۴۰۰ کیلیومتر به عشق استقلال. آنها همچنین از فرشید باقری خواستند به سمت‌شان آمده و عکس سلفی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که علیرضا منصوریان این بنر را دید به شوخی گفت از هیچ کجای دنیا تا اینجا این همه راه نمی‌شود!

* تمرین با صحبت‌های منصوریان آغاز شد و سرمربی استقلال بابت تلاش و عملکرد بازیکنان در بازی روز گذشته مقابل العین امارات از آنها تشکر کرد. هنگام صحبت منصوریان با بازیکنان، فرشید اسماعیلی در حال صحبت بود که منصوریان از او خواست روی نیمکت بنشیند.

* مهدی رحمتی با لباس شخصی روی نیمکت نظاره‌گر تمرین بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان، خسرو حیدری و امید ابراهیمی در تمرین حضور نداشتند.

* فرشید اسماعیلی که در بازی روز گذشته اخراج شده و دیدار برگشت را از داست داده با ناراحتی روی نیمکت نشسته بود و هر از چند گاهی، بازیکنان با او صحبت می‌کردند. در ادامه، منصوریان و رحمتی به سمت هافبک جوان رفتند و دقایقی با او صحبت کردند.

* منصوریان و رحمتی دقایقی به صورت خصوصی با یکدیگر صحبت کردند.

* بازیکنانی که روز گذشته بازی کرده بودند، به تمرین ریکاوری پرداخته و سایر بازیکنان زیر نظر محمد خرمگاه فوتبال درون تیمی انجام دادند.

* یک هوادار خردسال دختر در تمرین حضور داشت که با پرچم آبی منصوریان را صدا زد. سرمربی استقلال هم به سمت این هوادار رفت و با او عکس یادگاری انداخت.

* داریوش یزدی پیشکسوت استقلال در تمرین حضور داشت و با بهتاش فریبا، مهدی رحمتی و حمید بابازاده به مرور خاطرات گذشته پرداخت.

به گزارش تسنیم، دیدار برگشت استقلال - العین امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه ۸ خرداد در امارات برگزار می‌شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟