Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت که اگر اعضای این تیم بخواهند فقط به این تساوی و پنالتی ازدست رفته تیم خود بیندیشند قطعاً ضرر خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد پنجعلی پس از تساوی بدون گلپرسپولیس مقابل لخویا در ورزشگاه خالی ازتماشاگر آزادی گفت:پرسپولیس در این بازی موقعیت‌هایی به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان تیم خوبی بودند اما لخویا نیز تیمی حرفه‌ای بود. در مجموع لیگ قهرمانان آسیا سخت است و امیدوارم در قطر جبران کنیم.

وی در خصوص پنالتی که مهدی طارمی از دست داد، گفت: روز گذشته (دوشنبه) طارمی سر تمرین پنالتی‌های خوبی می‌زد و دروازه‌بان هم خوب سمت توپ رفت. به هر حال باید به بازی برگشت فکر کنیم. بازیکنان باید این تساوی را به سرعت فراموش کنند و از لحاظ روحی ریکاوری شوند. اگر بخواهیم فقط به پنالتی از دست رفته و نیز به این تساوی فکر کنیم قطعاً ضرر می‌کنیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تماشاگران عامل اصلی موفقیت یک تیم هستند، عنوان کرد: قانون باید رعایت شود و متاسفانه تماشاگران ما به خاطر تخلف از این بازی محروم شدند. این اتفاق در شرایط خیلی حساسی افتاد و مقابل تیمی تماشاگر نداشتیم که بسیار حرفه‌ای بود. شاید اگر مقابل تیمی نه چندان قدرتمند قرار داشتیم خیلی ارزش نداشت، اما اکنون در شرایط حساسی قرار داریم. امیدوارم در قطر نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

R7869/P1015135/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا، پس از شکست تیمش در ضربات پنالتی برابر تراکتور گفت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی را از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

کامیابی‌نیا درمورد تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

او درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود گفت: تیم خیلی خوبی است و در راس کار دارم با اقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند و یک ذره سخت است من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

او درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

دیگر خبرها

  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم