Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:12:03 GMT

گزارش زنده؛ اس.خوزستان 1 - الهلال 2

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۱۰۷۰۸

گزارش زنده؛ اس.خوزستان 1 - الهلال 2

کارلوس ادواردو موفق شد در دقیقه ٥٧ تیمش را از استقلال خوزستان پیش بیندازد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال خوزستان که در گروه دوم آسیا به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد امروز باید در ورزشگاه سیب شهر مسقط از این تیم میزبانی کند. مشکلات مالی اهوازی ها باعث اعتصاب چندروزه بازیکنان شده بود و این درصورتی است که تیم عربستانی از نظر مالی با استقلال خوزستان قابل قیاس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گزارش زنده این بازی همراه ورزش سه باشید.


مرحله یک شانزدهم نهایی، دو خرداد ١٣٩٦

ورزشگاه سیب مسقط داور: علی السماهیجی

استقلال خوزستان:

وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، محمد طیبی، دانیال ماهینی، سلمان بحرانی، فرشاد سالاروند، نوید عاشوری، حسن بیت سعید، مهدی مومنی و پیمان شیرزادی


الهلال عربستان:


عبدالله المعیوف، محمد البریک، اسامه هوساوی، عبدالله الحافظ، عبدالله الزوری، عبدالملک الخیبری(سالم 46)، سلمان الفرج، نیکولاس میلیسی، نواف العابد، کارلوس ادواردو و عمر خربین

اخطار


الخیبری (٢٨) از الهلال

شرح گل ها:

١-٠( استقلال خوزستان): سانتر از سمت چپ پیمان شیرزادی را بیت سعیدوارد دروازه تیم الهلال کرد تا بی پول های با غیرت برابر متمول های عربستانی جلو بیفتند.

١-١( الهلال عربستان): سانتر عمر الخریبین از سمت راست با دفع ناقص مدافع استقلال خوزستان به زوری رسید و این بازیکن با آرامش کامل و بدون مزاحمت توپ را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد.

٢-١( الهلال عربستان): کرنر میلسی از سمت چپ را کارلوس ادواردو به راحتی با ضربه سر وارد دروازه استقلال خوزستان کرد.

شرح نیمه:


استقلالی های خوزستان در حالی به مصاف الهلال رفتند که پورموسوی از اهمیت و سخت بودن این بازی خبر داشت، بازیکنان استقلال خوزستان با آرایش کاملا دفاعی به میدان رفت و می خواست تا از ضدحملات استفاده کند.

حملات تیم عربستانی را شیخ ویسی به خوبی با چند سیو خنثی کرد و البته چندین بار مدافعین استقلال خوزستان موقعیت های خوبی برای ضربه آزاد تیم حریف ایجاد کردند که با خوش شانسی همه به بیرون رفت.

استقلالی ها یک موقعیت عالی توسط مهدی مومنی می توانستند به گل برسند که ضربه این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت. در ادامه الهلالی ها که حاکم توپ و میدان بودند موقعیت هایی داشتند اما این استقلالی های خوزستان بودند که سانتر شیرزادی را با خوش شانسی توسط مدافع حریف وارد دروازه الهلال کردند و از حریف پیش افتادند. آخرین موقعیت الهلالی ها در نیمه اول را وحید شیخ ویسی به زیبایی دریافت کرد.

دقایق حساس

دقیقه ٤: شوت از راه دور عمر الخریبین با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ١٢: ضربه آزاد کارلوس ادواردو با اختلاف کم از دروازه شیخ ویسی به بیرون رفت.

دقیقه ١٥: سانتر سلمان فرج از سمت راست و ضربه سر عمر خریبین در آغوش وحید شیخ ویسی قرار گرفت.

دقیقه ٢٠: حرکت و هماهنگی مومنی و بیت سعید یک موقعیت عالی برای مهاجم شمالی استقلال خوزستان ایجاد کرد و ضربه این بازیکن با اختلاف من از دروازه الهلال به بیرون رفت.

دقیقه ٢٢: ضربه آزاد عمر خریبین با اختلاف بسیار کم از دروازه تیم ایرانی به بیرون رفت.

دقیقه ٢٣: شوت از راه دور نواف عابد با اختلاف زیاد از دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ٢٦: توپ به طور اتفاقی به عمر خریبین رسید و ضربه این بازیکن را وحید شیخ ویسی با یک عکس العمل عالی دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه ٢٨: ضربه آزاد شیرزادی با اختلاف کم از دروازه معیوف به بیرون رفت.

حواشی بازی:

* اشتباهات عجیب کمک داور در گرفتن آفساید برای استقلال خوزستان مورد اعتراض شدید کادرفنی تیم استقلال است.

لیگ قهرمانان آسیا عربستان الهلال عربستان استقلال خوزستان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌ها در هفته سی و پنجم لیگ برتر مهمان استون ویلا بودند. نیمه اول با برتری ۲-۰ شاگردان اونای امری به پایان رسید اما در ۴۵ دقیقه دوم چلسی به بازی برگشت و هر دو گل را جبران کرد.

ویدئو: 331248

بازی با حملات استون ویلا آغاز شد. در دقیقه ۴ روی پای مک‌گین به مقابل دروازه، توپ به پای کوکوریا خورد و وارد دروازه چلسی شد.

در ادامه بازی گره خورد و دو تیم نمی‌توانستند به دروازه یکدیگر نزدیک شوند. در دقیقه ۱۹ چلسی توسط جکسون به گل رسید اما داور آن را به دلیل آفساید رد کرد.

در نیمه‌ای که بدون موقعیت در جریان بود، جکسون در ادامه یک بار دیگر هم فرصت باز کردن دروازه حریف را داشت اما ضربه سر او در دقیقه ۳۴ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد ضربه خطرناک واتکینز را پتروویچ به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه ۴۲ مورگان راجرز با شوتی زیبا به گوشه دروازه پتروویچ، گل دوم را به ثمر رساند تا دو تیم با نتیجه ۲-۰ به رختکن بروند.

بازی در نیمه دوم هم پایاپای و بدون موقعیت در میانه میدان دنبال شد. بالاخره در دقیقه ۶۲ قفل دروازه استون ویلا باز شد. در شلوغی محوطه جریمه و روی اشتباه داگلاس لوییز، مدوئکه در مقابل دروازه با یک ضربه زیبا به گوشه سمت چپ، اختلاف را به یک گل رساند.

در دقیقه ۷۳ لئون بیلی در سمت چپ محوطه جریمه چلسی به توپ رسید اما ضربه او را پتروویچ به خوبی دفع کرد.

در دقیقه ۸۱ بالاخره بازی به تساوی رسید. شوت فوق‌العاده کانر گالاگر از پشت محوطه به کنج دروازه استون ویلا رفت و بازی ۲-۲ شد.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی نتیجه بازی تغییر نکرد. در وقت‌های اضافه چلسی توسط دیساسی به گل سوم رسید اما گل به دلیل خطای بادیاشیل که پاس گل را داده بود، رد شد.

با تساوی امشب، استون ویلا در رتبه چهارم به امتیاز ۶۷ رسید و چلسی هم با این یک امتیاز ۴۸ امتیازی شد و در رتبه نهم جدول جای گرفت.

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب