Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی تیمش مقابل لخویا اظهار داشت: اولین بازی ما مقابل لخویا تمام شد و 90 دقیقه دیگر در انتظار ماست. صمیمانه به بازیکنانم تبریک می‌گویم که 90 دقیقه تمرکز داشتند، فعال بودند و می‌خواستند برنده شوند. بردی که واقعاً استحقاق آن را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: می‌توانستیم مسئله صعودمان به مرحله بعد را همین جا حل کنیم. 7 شانس مسلم گلزنی خلق کردیم، پنالتی را بیرون زدیم و به نظرم بازی را در اختیار داشتیم. آن هم مقابل قهرمان قطر، اما با این حال افتخار می‌کنم به بازیکنانم که در بازی تمرکز داشتند. به جز یک توپ که به تیر دروازه خورد و از فاصله 25 متری ارسالی روی دروازه داشتند، موقعیتی به حریف ندادیم. ما 90 دقیقه دیگر پیش رو داریم و شانس‌مان کمتر از لخویا نخواهد بود. این نتیجه مسلماً بهتر از تساوی یک - یک است و باید با تمرکز بالا به فکر صعود باشیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام که لیگ قهرمانان آسیا سخت‌تر از لیگ داخلی‌مان است و به همین دلیل معتقدم که حتی باید از موقعیت‌های نیم‌بند هم استفاده کرد. مسلماً در بازی برگشت هم موقعیت‌های زیادی خواهیم داشت و به نظرم گل هم می‌زنیم. مسئله بعدی که می‌خواهم درباره آن صحبت کنم، نبود هواداران‌مان است که به نظرم این ظلم به فوتبال است. نبود هواداران ما خوب نبود، چون پشت ما به آنها گرم است و یار دوازدهم ما هستند. ما امروز نفر دوازدهم خود را نداشتیم.

برانکو در خصوص اینکه چرا به قول خود عمل نکرد و بازهم پنالتی را به طارمی داد تا شانس صعود پرسپولیس کم شود و فصل آینده با وجود منشا، علیپور و طارمی چگونه از آنها استفاده خواهد کرد، گفت: هرکسی حق دارد نظر بدهد. طبیعی است که ما در تمام خطوط خودمان را تقویت خواهیم کرد و به دنبال بهبود تیم هستیم. همینطور رقابت را بین بازیکنان حفظ خواهیم کرد و هرکسی بهتر باشد و گل بزند، بازی می‌کند.

وی در خصوص اینکه پنالتی زن اول تیمش چه کسی است، اظهار داشت: پنالتی را در تیم ما مهدی طارمی می‌زند و نفر دوم هم سیدجلال حسینی است. آن زمان که پنالتی داشته باشیم تصمیم می‌گیرند که چه کسی پنالتی بزند و هرکسی روحیه بهتری داشته باشد پنالتی می‌زند. تفاوت این پنالتی با بازی با الریان این بود که مهدی امروز محکم به توپ ضربه زد. مسلماً بازهم پنالتی از دست می‌رود، اما همانطور که اشاره کردم ما 7 موقعیت داشتیم که گل نکردیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه حرف‌های او متناقض است و چرا یک بار می‌گوید دیگر به طارمی پنالتی نمی‌دهد، اما اکنون می‌گوید پنالتی‌زن اول او همین بازیکن است، خاطرنشان کرد: بله، به طارمی دوباره گفتم پنالتی بزند، چون در تمرینات خوب پنالتی می‌زند و گلزنی می‌کند. به همین دلیل به او گفتیم که پنالتی بزند.

برانکو در واکنش به این مسئله که طارمی پیش از زدن ضربه پنالتی از سیدجلال حسینی خواست پنالتی بزند که او هم قبول نکرد و گویا هیچکدام تمرکز پنالتی زدن نداشتند و آیا بازیکن دیگری نبود که پنالتی بزند، گفت: نه، پنالتی‌زن نداشتیم. آن دو نفر برای پنالتی زدن تعیین شده‌اند.

وی در پاسخ به سؤال عجیب یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه منصوریان اعلام کرده پرسپولیس تیم دوم پایتخت است پس از اخطار ناظر AFC در خصوص سؤال خارج از بازی، گفت: شما خیلی جوان هستید. نمی‌دانم این سؤال را چرا اینجا مطرح می‌کنید. ما امروز با استقلال بازی نکردیم و با لخویا بازی داشتیم. اگر سؤال فنی ندارید، چه نیازی به پرسیدن این سؤال‌هاست؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود

به گزارش همشهری آنلاین، مایکل دوران ضمن انتقاد از رویکرد بایدن در قبال تنش اخیر در رابطه میان ایران و اسرائیل می‌نویسد: ایرانی‌ها حدود ۳۵۰ پهپاد، موشک کروز و موشک بالستیک به سمت اسرائیلی‌ها پرتاب کردند. دولت بایدن مدعی است که رهگیری موشک‌ها و پهپادها و ساقط کردن برخی از آن‌ها یک موفقیت استراتژیک بود. من فکر می‌کنم هر چیزی بود جز موفقیت استراتژیک. واقعیت آن است که حمله ایران، یک شکست آشکار برای آمریکا بود؛ یک شکست در بازدارندگی. بایدن از زمان روی کار آمدن خود تلاش کرده تا روابط با ایران را بهبود بخشد و تنش‌ها را در منطقه از طریق تماس با تهران و اجازه دادن به ایران برای فروش نفت به چین کاهش دهد.

ایرانی‌ها نشان دادند حمله شنبه‌شب‌شان صرفا یک چشاندن طعم بود. آنان ظرفیت آن را دارند که اگر بخواهند احتمالا خیلی بیشتر سرعت عملیاتی را برای یک یا دو هفته حفظ کنند. آنان حتی می‌توانند این سرعت را در برابر اسرائیل حفظ کنند. اسرائیل رهگیرهای کافی برای ساقط کردن همه موشک‌ها نخواهد داشت. اسرائیل همچنین پول کافی برای پرداخت هزینه دفاعی در برابر کارزار حملات پایدار احتمالی ایران را نخواهد داشت. ایران در حال انجام یک بازی سیاسی - نظامی است.

اکنون دکترین بایدن این است: ایران مجاز است با موشک‌های بالستیک، موشک‌های کروز و پهپاد به هر کشوری که می‌خواهد ضربه بزند، اما هیچ کس از جمله ایالات متحده اجازه ندارد به ایران ضربه بزند! حتی زمانی که ایران از طریق نیروهای نیابتی به نیروهای آمریکایی ضربه بزند ایالات متحده به ایران کاری ندارد. اسرائیل مدت‌هاست که درگیر یک جنگ سایه بوده‌اند، اما حمله اخیر ایران موضوعی کاملا متفاوت بود. حمله ایران به اسرائیل با هدف عادی‌سازی این اقدام انجام شد. بایدن از طریق تُرک‌ها به ایران پیام داد که آمریکا قصد ورود به درگیری را ندارد. پس از حمله بایدن تنها از اسرائیل خواستار خویشتنداری شد و به طور علنی اعلام کرد که ایالات متحده در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران شرکت نخواهد کرد. این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود. حتی اگر او قصد وارد شدن در درگیری را نداشت با بیان علنی این موضوع تنها باعث شد ایران اطمینان کسب کند که اقدامی از سوی آمریکا صورت نخواهد گرفت.

ایران قواعد بازی را تغییر داد و با عواقب و مجازاتی مواجه نشد. هرچه بایدن بیشتر بر اسرائیل فشار بیاورد ایرانی‌ها را بیشتر تشویق می‌کند تا از شکاف بین واشنگتن و تل‌آویو استفاده کنند. بایدن در آستانه انتخابات می‌خواهد نفت ایران در بازار باقی بماند تا افزایش قیمت جهانی صورت نگیرد. بایدن همچنین به دنبال اجتناب از تشدید تنش با ایران از ترس آن است که ممکن است ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای عجله کند. مقامات ایران متقاعد شده‌اند که اکنون زمان بازنگری در کل نظم بین‌المللی در خاورمیانه و ایجاد شکاف بین ایالات متحده و اسرائیل فرا رسیده است.

کد خبر 847635 منبع: کیهان برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند