Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کاپيتان تيم فوتبال جوانان کشورمان گفت: ما قبل از بازي با کاستاريکا روي يک امتياز برنامه داشتيم ولي خدا کمک کرد و برنده شديم.

سرويس ورزش مشرق - تيم فوتبال جوانان کشورمان در اولين گام در رقابت هاي جام جهاني 2017 کره جنوبي موفق شد تيم چهارم جام جهاني مصر در سال 2009 را از پيش رو بردارد. اين برد دومين پيروزي تيم جوانان کشورمان در تاريخ حضورش در اين مسابقات پس از 40 سال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم ايران اولين و تنها برد خود در اين چارچوب را در سال 1977 و در مسابقات تونس مقابل ساحل عاج (با حساب 3-0) بدست آورده بود. گل هاي تيم کشورمان را عبدالرضا گلزاري و محرم عاشوري به ثمر رسانده بودند.

اميد نورافکن در گفت و گو با مشرق، درباره اين ديدار همچنين بازي تيم باشگاهي اش استقلال در چارچوب مسابقات يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا مقابل العين که امشب در تهران برگزار مي شود حرف زد.
متن اين گفت و گو در ادامه مي آيد:

*بازي سختي بود؟
- همه ديديند که حريف ما هم از نظر توان فيزيکي و هم تکنيکي برتري هايي نسبت به ما داشت. آنها با اين مسابقات ناآشنا نبودند و حتي برخي براي دومين بار به جام جهاني جوانان آمده بودند.
* براي پيروزي چه برنامه اي داشتيد؟
- ما قبل از بازي يک امتياز را براي خودمان داشتيم و مي خواستيم روي ضدحملات و با استفاده از فرصت هاي مان به دروازه کاستاريکا يورش ببريم. شکر خدا وقتي توانستيم فشار حملات آنها را در ميانه ميدان بشکنيم توانستيم برتري مان را به آنها ديکته کنيم.
* به نظر مي رسيد شما از حريف تان کم تجربه تر بوديد؟
- ما قطعا از آنها کم تجربه تر بوديم ولي فکر مي کنم با توصيه هاي خوب کادر فني، خودمان را نباختيم و خيلي خوب با جو مسابقات هماهنگ شديم. مربيان به ما گفته بودند که اگر از نظر روحي کم نياوريم به لحاظ تاکتيک تيمي و بدني هرگز مغلوب آنها نخواهيم شد.

* کاستاريکا را چطور ارزيابي کردي؟
- آنها از نظر بدني و حفظ توپ خيلي عالي کار مي کردند ولي دوندگي بالاي بچه هاي ما در خط هافبک و جلو مانع از اجراي تاکتيک هاي تيمي شان شد. اما ما باهوش عمل کرديم و روي همان اصل ضد حملات، بردي که دنبالش بوديم را بدست آورديم.
* فکر مي کني به دور بالاتر برويد؟
- با توجه به قانون صعود 4 تيم سوم برتر از 6 گروه که بهترين امتياز را داشته باشند با اين برد شانس مان بيشتر شد. اگر در دو بازي بعدي يک مساوي هم بگيريم فکر مي کنم به دور بعد برسيم. البته اين بستگي به تيم سوم هاي گروه هاي ديگر هم دارد.
* چرا به دومي تان فکر نمي کنيد؟
- قطعا به اين موضوع هم فکر مي کنيم. اصلا شايد اول هم بشويم ولي ما بايد هميشه بدترين حالت را ببينيم تا اگر خدا خواست و بچه ها تلاش کردند و نتايج بهتري گرفتيم پيش مردم روسفيد شويم.
* بازي با زامبيا را چطور پيش بيني مي کني؟
- بي شک بازي سختي است. آنها قهرمان جام ملت هاي جوانان آفريقا هستند و پرتغال را هم با آن همه بازيکن خوب که در اروپا بازي مي کنند شکست دادند. قطعا بايد در اين بازي دقت بالايي داشته باشيم.

* گفته مي شود آنها از نظر فيزيکي برتري هايي نسبت به هر سه تيم ديگر گروه شان دارند. درست است؟
- مهم روحيه است. اگر بازيکنان ما مانند بازي اول با روحيه بازي کنند حتما از اين بازي هم نتيجه اي که دنبالش هستيم را بدست مي آوريم. در اين مسابقات تيم ها ممکن است بازي به بازي کلي تغيير کنند و شرايط روحي تيم ها شرط اول است.
* استقلال امشب در غياب کلي بازيکن اصلي اش بايد به ميدان برود. اين ديدار را چطور پيش بيني مي کني؟
- العين در 4، 5 سال اخير همواره جزو 4 تيم نهايي راه يافته به نيمه نهايي ليگ قهرمانان بوده و در آسيا خيلي خوب کار مي کند. به اين دليل فکر مي کنم استقلال امشب بازي خيلي سختي پيش رو دارد.
* غيبت تعدادي از بازيکنان تان را چطور جبران کنند؟
- اين اولين بار نيست که ما اين شرايط را داريم. استقلال يک تيم 22 نفره است و همه بازيکنانش تقريبا در يک سطح هستند.
* ظاهرا استقلالي هاي زيادي مي خواهند به استاديوم بروند؟
- از همه هواداران مي خواهم در ديدار با العين با حوصله باشند و تا دقيقه 90 از استقلال حمايت کنند. ما يک بازي برگشت هم داريم که اگر خداي نکرده در اين ديدار موفق نشديم نتيجه خوبي بگيريم نيمه دومي هم داريم. گرچه در تماس هايي که با بچه هاي تيم داشتم مي دانم همه درصدد هستند تا هرطور شده بازي را ببرند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.
 
امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:
 
در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.
 
در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.
 
در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.
 
در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.
 
فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.
 
در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.
 
در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.
 
در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.
 
در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.
 
در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی