Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@14:06:55 GMT

خبر خوش برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۱۱۳۴۷

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از صاحب‌خانه شدن تمام مددجویان این کمیته تا ۳ سال آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: پرویز فتاح در نشست تخصصی دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد به تبیین سیاست‌های کمیته امداد در حوزه تأمین مسکن مددجویان پرداخت.
رئیس کمیته امداد در این نشست با تأکید بر حل مشکل مسکن مددجویان طی سه سال آینده، گفت: افزایش مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، تأمین اعتبارات دولتی، استفاده از ظرفیت خیّران و نیکوکاران، بهره‌گیری از امکانات و اعتبارات و ظرفیت استانی از جمله مواردی است که بستر لازم برای ارائه خدمات هرچه بیشتر در حوزه مسکن نیازمندان را فراهم کرده و باید حداکثر بهره برداری لازم در این زمینه به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تصریح بر لزوم بررسی وضعیت مددجویان فاقد مسکن و دریافت اطلاعات صحیح از این افراد، خاطرنشان کرد: اولویت برخورداری از خدمات مسکن با مناطق روستایی، محروم، مرزی، شهرستان‌های زیر 100هزار نفر جمعیت و مناطق در معرض آسیب بلایای طبیعی است.
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه در سال 95 حدود 400 میلیارد تومان برای تأمین مسکن مددجویان هزینه شده است، گفت: اعتبار حوزه مسکن کمیته امداد در سال 96 با استفاده از اعتبارات دولتی، جمع‌آوری صدقات، مشارکت خیران و منابع اختصاصی این نهاد در سال 96 به یک‌هزار میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته 20 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شده‌اند، افزود: همچنان 150 هزار خانوار فاقد مسکن هستند و منازل 350 هزار خانوار نیازمند تسهیلات تعمیرات و بهسازی است که در صورت اختصاص زمین ارزان‌قیمت از سوی دولت و بهره‌گیری از ظرفیت استان‌ها و خیران مسکن‌ساز مشکلات مسکن مددجویان رفع خواهد شد.
رئیس کمیته امداد با ابراز اینکه در حال حاضر بیش از 20 درصد صدقات پرداختی مردم برای تأمین مسکن نیازمندان هزینه می‌شود، بر ایجاد نظام مشارکت خیران، مؤسسات دولتی، غیردولتی و فعالان عرصه صنعت ساختمان به‌منظور تأمین مسکن نیازمندان در زمینه‌های فنی، اجرایی و مالی با نقش آفرینی ویژه خانوارهای تحت حمایت و رویکرد قرض الحسنه تأکید کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس بابایی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال سه هزار زائر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند، گفت: کمیته اعزام نیز با محوریت سپاه، انجام فرآیندهای لازم از قبیل ثبت نام، ساماندهی کاروان‌ها و اعزام را برعهده دارد.

وی افزود: برای اعزام مطلوب زائران چندین کمیته همکاری می‌کنند و متولی کمیته مراسم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است که این کمیته‌ها برنامه‌های مربوط به سالگرد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد را در شهرها و روستاها آغاز کرده است.

دبیر ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان گفت: فرمانداران نیز در شهرستان‌ها ستاد شهرستانی و کمیته‌های زیر مجموعه را فعال کنند تا با همکاری مطلوب کمیته‌های زیر مجموعه خدمت رسانی مطلوبی به زائران ارائه شود.

بابایی با بیان اینکه مسؤولیت مراسم‌ها با شورای تبلیغات اسلامی است، افزود: برخی ادارات برنامه‌های برای این ایام دارند که ایجاد هماهنگی بین کمیته ستاد و رفع مشکلات احتمالی هم باید مد نظر قرار گیرد.

وی کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی را یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کمیته‌ها در روند برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان عنوان کرد و گفت: صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در پوشش خبری و اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد نقش محوری دارند.

کد خبر 6099668

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود