Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@12:48:08 GMT

فراخوان مقتدا صدر برای تجمع در مقابل سفارت بحرین

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۱۲۰۰۰

رویداد۲۴- مقتدا صدر رهبر جریان صدری ها در عراق روز سه شنبه در اعتراض به اقدامات دولت منامه علیه مردم و رهبران دینی بحرین ،برای تجمعاتی دو روزه در مقابل سفارت این کشور در بغداد فراخوان داد.


وی در بیانیه ای از عراقی ها درخواست کرده است که روز چهارشنبه برای تظاهرات مسالمت آمیز در مقابل سفارت بحرین تجمع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقتدا صدر همچنین خواستار تجمع مشابهی از سوی بانوان عراقی در روز پنجشنبه شده است و این فراخوان را اقدامی جهت رساندن پیام حمایت و پشتیبانی عراقی ها از ملت بحرین توصیف کرده است.


وی در بیانیه اش هشدار داده است، منطقه در حال کشیده شدن به سمتی است که تبعات ناگوار و سنگینی خواهد داشت و در این صورت هیچ یک از ملت های منطقه از عواقب آن مصون نخواهند ماند.


رهبر جریان صدر، با اشاره به تکرار تعرض های رژیم آل خلیفه علیه مردمف نمادها و رهبران دینی این کشور، تصریح کرده است که باید از ملت بحرین حمایت کنیم و این پیام را به دنیا برسانیم که ملت های مظلوم به هم مرتبط هستند.


مقتدا صدر همچنین از دانشجویان و علمای دینی درخواست کرده است که در مقابل کنسولگری بحرین در نجف اشرف با هدف جلوگیری از ادامه سرکوب ملت بحرین تجمع کنند.


مقتدا صدر این بیانیه را پس از آن صادر کرد که نیروهای امنیتی بحرین روز سه شنبه به منزل شیخ عیسی قاسم مرجع دینی مردم بحرین حمله و تمامی حاضران در محل را دستگیر کردند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفارت ایران در باکو حضور یافت و با سفیر کشورمان در باکو دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز پنجشنبه، 13 اردیبهشت‌ماه در دومین روز‌ از سفر خود به آذربایجان با حضور در سفارت ایران در باکو با سیدعباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان دیدار و‌ گفت‌‌وگو کرد.

بحث و‌ بررسی تحولات اخیر رابطه ایران و‌ آذربایجان و اقدامات فرهنگی صورت گرفته و‌ همچنین فضای فرهنگی پیش روی دو‌ کشور از مهم‌ترین محورهای این دیدار بود.

وزیر فرهنگ بامداد روز گذشته(دوازدهم اردیبهشت) به منظور حضور و سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین‌فرهنگی عازم باکو شد. اسماعیلی در این مجمع با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی فرهنگی، بر نقش سازمان‌ها و مجامع بین‌‌المللی برای ایجاد صلح پایدار جهانی و رفع منازعات کشورها تأکید کرد.

وزیر ارشاد: بدون نگاه به مرزهای سیاسی، به اندیشمندان خود توجه می‌کنیم + فیلم

وی  همچنین در حاشیه برگزاری این مجمع با همتای آذربایجانی خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد. وزیر فرهنگ در این دیدار بر تعاملات فرهنگی طرفین به‌ویژه در حوزه سینمایی تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • فیلم/ تظاهرات دانشجویان مقابل سفارت اسرائیل در آتن
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست