Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@14:46:17 GMT

هشدار به دولت؛موج جدید تحریم ها در راه است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۱۲۰۱۳

هشدار به دولت؛موج جدید تحریم ها در راه است

ملت ایران به سبب سیاست های آقای روحانی در مقابل موج جدید تحریم کاملا بی دفاع است، الا اینکه بیرون دولت چاره ای کرده باشند.

به گزارش مشرق، مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود (عقل سرخ) نوشت:


بیدارباش درباره تحریم های جدید مهم ترین مسئله ای است که اکنون باید به دولت بابت آن هشدار داد. دولت راه های بازگشت و مقابله با تحریم را به روی خود بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نام مبارزه با امر موهومی به نام "کاسبی تحریم"، راه های دور زدن تحریم را مسدود و بلکه تخریب کرده و ستاد تدابیر ویژه اقتصادی عملا تعطیل شده است.

به نام دفاع از برجام، گریزگاه های تحریم درون برجام را باز و رها گذاشته است. به اسم ضرورت تعامل با خارج، اقتصاد مقاومتی و مصون سازی سفره مردم در مقابل تحریم ها را تعطیل کرده و به بهانه حفظ برجام، امکان پاسخ دهی هسته ای به تحریم های جدید امریکا را هم منتفی نموده است. از همه بدتر اینکه زیر عنوان برجام های بیشتر، آدرس تحریم های شدیدتر را هم به امریکا داده است.


امریکا در حال حرکت سریع به سمت تحریم های جدید است و ملت ایران به سبب سیاست های آقای روحانی در مقابل موج جدید تحریم کاملا بی دفاع است، الا اینکه بیرون دولت چاره ای کرده باشند.

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد

میلیارد مشهور آمریکایی و مالک شرکت‌های اسپیس ایکس و تسلا، طی اظهاراتی هشدار داد که تا زمانی که مشکل بدهی ملی دولت آمریکا حل نشود، دلار ارزشی نخواهد داشت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، ایلان ماسک، میلیارد مشهور آمریکایی و مالک شرکت‌های اسپیس ایکس و تسلا، طی اظهاراتی هشدار داد که تا زمانی که مشکل بدهی ملی دولت آمریکا حل نشود، دلار ارزشی نخواهد داشت.

ماسک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما باید در مورد بدهی ملی خود کاری انجام دهیم وگرنه دلار ارزشی نخواهد داشت.

پیش از این، صندوق بین المللی پول بر خلاف روال معمول به طور مستقیم از دولت آمریکا انتقاد کرده و هشدار داده بود که عملکرد این کشور در میان اقتصادهای پیشرفته تا حدی ناشی از یک سیاست مالی ناپایدار بوده است.

هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکانرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد

این صندوق در گزارش سالانه خود موسوم به "چشم انداز اقتصاد جهانی" اعلام کرد که هزینه‌کردهای بیش از حد واشنگتن، خطر افزایش تورم و تضعیف ثبات بلندمدت مالی در سراسر جهان را به همراه دارد.

بر اساس گزارش دفتر بودجه کنگره، انتظار می‌رود بدهی دولت آمریکا تا سال 2033 به 45.7 تریلیون دلار یا 114 درصد تولید ناخالص داخلی برسد که این رقم در پایان سال 2023، 97 درصد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • دفاع عجیب خبرگزاری دولت از قلیان پرعارضه اکسیژن
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی