Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@03:31:43 GMT

افزایش چشمگیر هجوم پناهندگان به اروپا

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۱۲۰۸۱

یک نشریه آلمانی با استناد به گزارش محرمانه سازمان‌های امنیتی آلمان از افزایش چشمگیر شمار پناهندگی که قصد آمدن به اروپا را دارند خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: نشریه "بیلد" آلمان با استناد به محافل امنیتی آلمان از افزایش چشمگیر شمار پناهندگانی که قصد آمدن به اروپا را دارند خبر داد. بر این اساس شمار پناهندگانی که مشتاق آمدن به اروپا هستند در سه ماه از ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۹۵ میلیون نفر به ۶.۶ میلیون افزایش پیدا کرده است.

بر این اساس شمار پناهندگانی که قصد آمدن به اروپا را دارند در کشورهای جنوب و شرق دریای مدیترانه از اوایل سال جاری میلادی افزایش چشمگیری داشته است.

بر اساس گزارش نشریه "بیلد" در کشورهای شمال آفریقا، اردن و ترکیه حدود ۶.۶ میلیون پناهنده در انتظار آمدن به اروپا هستند. این در حالی است که اواحر ژانویه سال جاری میلادی تعداد این پناهندگان ۵.۹۵ بود که تا پایان آوریل یک افزایش حدود ۱۲ درصدی را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش تنها از مسیر بالکان ۷۹ هزار پناهنده در صف انتظار آمدن به اروپا هستند که از بین آن ها ۶۲.۵۰۰ نفر به یونان رفته اند.

حالا حزب دموکرات مسیحی آلمان می خواهد در واکنش به این تحولات با طرح مبارزه با دلایل پناهندگی وارد عرصه مبارزات انتخاباتی شود. این حزب می خواهد توافقات بیشتری درباره پناهندگان و مشابه آنچه با ترکیه منعقد شده است را با کشورهای شمال آفریقا در پیش گیرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس تایید رسانه‌های محلی، شمار قربانیان فرونشست بخشی از بزرگراهی در استان گوانگ‌دونگ چین به ۴۸ نفر افزایش یافته است.

این حادثه دیروز (چهارشنبه) و ناشی از رانش زمین در بخش «چایانگ» بزرگراه ماژووا رخ داد. به نوشته شینهوا، فرونشست مسافتی به طول ۱۷.۹ متر و منطقه‌ای به وسعت ۱۸۴.۳ مترمکعب را دربرمی‌گیرد.

شینهوا همچنین اعلام کرده است که تاکنون دست کم ۴۸ نفر در این حادثه جان باخته و چندین تن دیگر نیز مصدوم شده‌اند. شمار قربانیان دیروز ۲۴ نفر اعلام شده بود.

کد خبر 6095219

دیگر خبرها

  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر
  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • آلمان: اروپا باید به یک اتحادیه امنیتی تبدیل شود
  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • بررسی وضعیت بیمه اتباع خارجی در قم
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت
  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس
  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟