Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هشتمین اجلاس مقامات عالی امنیتی پنج قاره جهان با حضور مقامات ۹۵ کشور از جمله ایران در شهر زاویدووا در شمال مسکو آغاز به کار کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، هشتمین اجلاس مقامات عالی امنیتی پنج قاره جهان با حضور مقامات ۹۵ کشور با سخنرانی نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه در شهر زاویدووا در شمال مسکو آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اجلاس پیام ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه قرائت شد.

علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان که در این نشست حضور دارد تا دقایقی دیگر در این اجلاس سخنرانی خواهد کرد.

شمخانی در حاشیه این نشست با دبیران شورای امنیت ملی روسیه و افغانستان و رئیس کمیته سیاسی و امنیتی حزب کمونیست چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران همچنین در نخستین نشست مسئولان نهادهای امنیت ملی کشورهای عضو ائتلاف ضد تروریسم هم‌پیمان سوریه که شب گذشته در شهر زاویدووا در شمال پایتخت روسیه برگزار شد، شرکت کرد.

در این نشست که با ابتکار جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه برگزار شد، علاوه بر دریابان شمخانی و نیکلای پاتروشف دبیران شورای امنیت ملی ایران و روسیه، فالح فیاض و علی مملوک مشاوران امنیت ملی عراق و سوریه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است

کشور‌های اروپایی که خود را حامی حقوق بشر و آزادی بیان می‌دانند و اعتقاد به لیبرالیسم را بخشی از هویت قاره سبز تعریف می‌کنند، از زمان نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه تاکنون اقدام به حمایت همه جانبه از تل آویو کرده و هر گونه مخالفت در این زمینه را سرکوب می‌کنند. 

به گزارش الجزیره، گروه‌های حقوق بشری می‌گویند مقامات اروپایی در حال سرکوب تظاهرات مردمی در حمایت از فلسطینیان در این قاره هستند. 

جولیا هال، از مقامات عفو بین الملل امروز (دوشنبه) با هشدار درباره نقض آشکار آزادی بیان در قاره اروپا در تظاهرات طرفداران فلسطین، تاکید کرد: ما شاهد آن هستیم که مقامات اروپایی قوانین مربوط به نفرت پراکنی و قوانین مبارزه با تروریسم را به عنوان ابزاری برای پیگرد سخنان مشروع تحت استاندارد‌های بین المللی مردم مورد استفاده قرار می‌دهند. 

وی خاطر نشان کرد: اکنون موج گسترده‌ای از لغو تظاهرات ها، هدف قرار دادن اعتراضات صلح آمیز، دانشگاهیان، و هر کسی که اقدام به اعلام همبستگی با حقوق بشر فلسطینیان کرده و از اسراییل انتقاد کند، در اروپا شکل گرفته است. 

براساس اعلام انجمن مدنی اروپا مستقر در بروکسل، مقامات دستکم ۱۲ عضو اتحادیه اروپا اقدام به برداشتن گام‌های نامناسب شامل جلوگیری از برگزاری تظاهرات مردمی به دلیل آنچه نظم عمومی و امنیت خوانده شده است، کرده اند. 

مقامات فرانسوی اقدام به ممنوعیت تظاهرات در حمایت از فلسطینی ها، لغو کنفرانس‌ها در این زمینه، و دو مقام سیاسی چپ گرا را به اداره پلیس برای انجام تحقیقات پیرامون حمایت از تروریسم دعوت کرده اند!

آلمان نیز ماه جاری میلادی از ورود وانیس واروفاکیس، وزیر دارایی پیشین یونان به این کشور به دلیل آنچه نگرانی از اظهارات ضدیهودی و ضداسراییلی خوانده شده است، جلوگیری کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران
  • روسیه: شورای امنیت باید از درگیری در بوسنی جلوگیری کند
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است