Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب اول مردم خرم‌آباد برای شورای اسلامی این شهر، دستفروشی است که تنها با یک بنر سیار و ساده و بدون داشتن ستاد و هزینه کردن برای مهمانی‌های‌ آنچنانی به شورای اسلامی شهر خرم‌آباد راه یافت.

وی با کسب 40 هزار و 86 رای از مجموع 716 هزار و 148 رای مردم این شهر، به عنوان نفر اول شوراها راهی ساختمان شورا شده و از او به عنوان پدیده امسال انتخابات شورای اسلامی شهرها نام می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ولی‌الله رستمی‌نژاد با مدرک فوق لیسانس زبان انگلیسی از دانشگاه تهران در انتخابات شورای شهر خرم‌آباد ثبت نام کرد. وی مرد تحصیل‌کرده‌ای است که سال‌هاست در خرم‌آباد دستفروشی می‌کند و کسی نیست که او را نشناسد و با او برخورد آشنا نداشته باشد.
او فرزند یکی از پرنده‌فروش‌های معروف این شهر است و حالا مقابل چشمان حیرت‌زده‌ خیلی‌ از رقبایش حتی دو لیست اصلی سیاسی کشور یعنی امید و خدمت، راهی شورای شهر شده است؛ مردی که برای خودش، هم کانال تلگرامی دارد، هم سایت و هم کلی طرفدار.
در قسمت بیوگرافی سایتی که متعلق به این منتخب مردم است، نوشته شده:
- ادیب، مسلط به زبان انگلیسی و فارسی (ادبی)، شاعر، سخنور، دارای تحصیلات نظام قدیم، دارای مقام قهرمانی در رشته دو و میدانی،  دبیر دبیرستان‌های استان لرستان او که با کد 419 در پنجمین دوره انتخابات شوراهای خرم‌آباد شرکت کرده بود، با شعارهای ساده‌ای به محبوبیت رسید.
- پاک و بی‌ریا بودن،  اعتماد مردم تبلیغ من است، امید داره، تبلیغ نداره. سواد داره، ستاد نداره ... از شعارهای رستمی‌نژاد در تبلیغات انتخاباتی شورای اسلامی بود که برایش پیروزی به ارمغان آورد.

-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، برابر قانون، نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی اسلامی ۸ روز قبل از اخذ رای تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات می‌توانند تبلیغات خود را انجام دهند.

در گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

مهدی دهرویه فرماندار گنبدکاووس با اشاره به آغاز تبلیغات برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: ۲۱ سالن برای برگزاری سخنرانی هر دو نامزد، ۶٠ مکان تبلیغاتی برای نصب بنر‌ها و پوستر‌ها در مناطق مختلف شهری و ۵ بیلبورد تبلیغاتی در نظر گرفته شده تا در روند تبلیغات استفاده کنند.

۲۳۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس آماده شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کل کشور در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

براساس قانون افرادی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور نخست در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند.

دیگر خبرها

  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • از «بیژن نوباوه وطن» چه می‌دانیم
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است