Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@20:43:55 GMT

مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد در گیوی + تصاویر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۱۲۸۶۷

مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد در گیوی + تصاویر

به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، رژه خودرویی و غباروبی مزار شهدای شهرستان کوثر در مرکز شهر گیوی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، در این مراسم باشکوه که امام جمعه کوثر، رئیس دادگستری، اعضای شورای تامین، جمعی از مسئولین شهرستان، بسیج و خانواده های شهدا و ایثارگران حضور داشتند، یاد و خاطره دلاورمردی های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس خصوصاً شهدای عملیات بیت المقدس در آزادسازی خرمشهر قهرمان گرامی داشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین بیگی، خطیب جمعه کوثر در این مراسم فتح خرمشهر را درس فراموش نشدنی برای ملت بزرگ ایران برشمرد و گفت: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر به جهانیان ثابت کرد، انقلاب اسلامی ایران ریشه در باورهای این ملت بزرگ دارد و هر نفوذی و ضد انقلابی بخواهد حتی فکر فتنه و دست درازی به ارزش هاو خاک ایران اسلامی را در ذهن بپروراند، سیلی محکمی از ملت خواهد خورد.

وی، رشادت، ایثار و ایستادگی رزمندگان و ملت غیور ایران در برابر تجاوز دشمن در سال 61 را باعث فتح خرمشهر دانست و از عملیات بیت المقدس به عنوان نبردی بزرگ و غرور آفرین یاد کرد و گفت: این عملیات به 19 ماه اشغال و جنایات رژیم بعثی پایان داد و ضربه ای سنگین به جنگ طلبی دشمنان وارد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی تصریح کرد: حماسه آزادی خرمشهر بی شک یکی از صفحات زرین تاریخ ملت ایران خواهد بود و هست و باید به عنوان یک درس بزرگ، سرلوحه نسل جوان کشور و ملت بزرگ ایران قرار گیرد.

وی در دیگر بخش های سخنان خود با تذکر به مسئولان فرهنگی افزود: جشن هایی که با ارکستر و سوت و هورا از سوی برخی از مسئولان تدارک دیده می شود آن هم برای جذب اندک افرادی، اصلاً در شان این مردم و میلاد های ائمه معصومین و ... است، تذکر می دهم که مسئولین می بایست به جای این اعمال ناپسند در سالن های ورزشی و ... اصول برنامه های فرهنگی معنوی را حول محور مسجد عملیاتی کنند.

گفتنی است که سرهنگ بیژن راعی، فرمانده سپاه ناحیه کوثر در ابتدای این مراسم با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه عملیات بیت المقدس به عنوان یکی از برجسته ترین عملیات ها در طول هشت سال دفاع مقدس ثبت شده است، افزود: فتح خرمشهر یک حماسه همیشه جاوید و ملی با اعتقاد قلبی به ارزش ها و دستاورد ها است؛ اگر حضور ملت بزرگ ایران در صحنه های مختلف دفاع مقدس نبود، این حماسه محقق نمی شد.

به گزارش کوثرخبر، برگزاری رژه خودرویی و حضور مسئولان و بسیجیان در مزار شهدای شهرستان کوثر از جمله برنامه های اجرا شده سالروز پیروزی خرمشهر قهرمان در کوثر بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران

فهرست برخی از عملیات های اسرائیل علیه کشورمان در ۴۵ سال گذشته منتشر شد.   روزنامه جام جم در پاسخ به این سوال که «چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع بود؟» فهرست بخشی از عملیات نظامی و تروریستی اسرائیل علیه کشورمان را در ۴۵ سال گذشته را ارائه کرده که در ادامه می‌خوانید:   ۱-دی ۱۳۸۸ ترور مسعود علیمحمدی ۲-خرداد ۱۳۸۹ حمله ویروس استاکس نت

۳- آذر ۱۳۸۹ ترور مجید شهریاری و فریدون عباسی

۴-  فروردین ۱۳۹۰ حمله ویروس ستارگان

۵-  مرداد ۱۳۹۰ ترور داریوش رضایی نژاد

۶- آبان ۱۳۹۰ ترور تهرانی مقدم

۷-آذر ۱۳۹۰ ترور مصطفی احمدی روشن

۸-فروردین ۱۳۹۱ ویروس وایپر

۹- اردیبهشت ۱۳۹۱ ویروس فیلم

۱۰-  آبان ۱۳۹۷ ویروس جدیداستاکس نت

۱۱-  اردیبهشت ۱۳۹۹ حمله سایبری

۱۲- تیر ۱۳۹۹ انفجار نطنز

۱۳-آذر ۱۳۹۹ ترور شهید فخری‌زاده

۱۴-فروردین۱۴۰۰ انفجار در نطنز

۱۵-  آبان ۱۴۰۰ هک پمپ بنزین‌ها

۱۶- خرداد ۱۴۰۱ ترور احسان قدبیگی

۱۷-خرداد ۱۴۰۱ ترور مهدی عبدوس و علی کمانی

۱۸- بهمن ۱۴۰۱ پهپاد انتحاری

۱۹-  فروردین ۱۴۰۳ حمله به کنسولگری ایران   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • بزرگداشت کیومرث پوراحمد ؛ میراث این فیلمساز چه بود؟
  • (تصاویر) مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا