Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@07:15:23 GMT

بازیکن مورد علاقه برانکو به کدام تیم می رود؟

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۱۲۹۹۹

بازیکن مورد علاقه برانکو به کدام تیم می رود؟

شایان مصلح در خصوص پیشنهاداتش از تیم های لیگ برتری به ویژه 2 تیم استقلال و پرسپولیس و احتمال جدایی اش از سپیدرود رشت اظهار کرد: قرارداد من با تیم سپیدرود به پایان رسیده و هنوز تصمیم قطعی خود را برای ماندن در سپیدرود یا ترک این تیم نگرفته ام. از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم که نام چند تیم رسانه ای شده اما نام چند تیم نیز هنوز در رسانه ها مطرح نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی 10 روز آینده تصمیم نهایی خود را می گیرم و تیم آینده ام را مشخص می کنم، امیدوارم هر اتفاقی که به صلاحم است رخ دهد و بتوانم علاوه بر کسب موفقیت فردی در زمینه کسب عناوین تیمی نیز موفق باشم.

مصلح با اشاره به آخرین وضعیت حضور تیم سپیدرود رشت در لیگ برتر گفت: من از وضعیت فعلی سپیدرود اطلاع دقیقی ندارم اما تا آنجا که می دانم هیئت فوتبال دیگر قصد تیمداری ندارد و به دنبال واگذاری باشگاه سپیدرود است. در حال حاضر عوامل تیم منتظر مشخص شدن مالک جدید باشگاه هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مدیریت جدید باشگاه سپیدرود مشخص شود، حیف است تیمی که دو سال برای آن زحمت کشیده شده تا به لیگ برتر صعود کند دچار بلاتکلیفی و نابسامانی شود.

مصلح در پایان درباره انگیزه اش برای دعوت شدن به تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر مشغول ادامه تمرینات انفرادی در شهر رودبار هستم و بزودی تیم آینده ام را مشخص می کنم، آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی است و من نیز انگیزه بسیار زیادی برای ملی پوش شدن دارم.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

دیگر خبرها

  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!