Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ استقلال تهران، استقلال خوزستان و پرسپولیس سه نماینده کشورمان در بازی رفت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان اماراتی، قطری و عربستانی به میدان رفتند و حاصل این سه دیدار یک پیروزی، یک مساوی و یک شکست بود. در این سه بازی که هر سه هم خانگی بود، تیم های ایران دو گل زده و دو گل خورده داشتند و استقلال تهران بهترین نتیجه و استقلال خوزستان بدترین نتیجه را گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استقلال تهران تنها تیمی بود که در این مرحله به پیروزی رسید تا بیش از سایر تیم‌های ایرانی در بازی برگشت به کسب نتیجه لازم و صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا امیدوار باشد.

پرسپولیس تهران در خانه مقابل لخویا با تساوی بدون گل متوقف شد تا کارش برای دیدار برگشت در خانه حریف قدری سخت باشد. استقلال خوزستان نیز تنها تیمی بود که در روز اول شکست خورد. آبی‌های خوزستانی در دیداری میزبان گونه در مسقط پایتخت کشور عمان میزبان الهلال عربستان بودند و در حالی که ابتدا با یک گل از حریف خود پیش افتاده بود، در نهایت بازی برده را واگذار کردند تا تنها تیم بازنده ایرانی این روز باشند.

تیم‌های ایرانی در سه بازی خود دست به دو کلین شیت زدند و تنها تیمی که در این دور از بازی ها گل خورد، تیم استقلال خوزستان بود که دوبار تسلیم تیم الهلال شد.

تنها تیم ایرانی که در این دور موفق به گلزنی نشد، پرسپولیس تهران بود. این تیم در حالی تنها تیم ایرانی بود که از گل زدن عاجز ماند که صاحب یک ضربه پنالتی هم شده بود و مهدی طارمی این پنالتی را از دست داد.

کاوه رضایی از استقلال تهران و حسن بیت سعید از استقلال خوزستان تنها بازیکنان ایرانی بودند که در این روز موفق به گل زدن شدند. با توجه به این که کاوه رضایی از روی نقطه پنالتی گل زد، بیت سعید تنها بازیکن ایرانی بود که در جریان بازی موفق به باز کردن دروازه شده بود.

دیدار پرسپولیس و لخویا تنها دیدار بین دو تیم از غرب آسیا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی بود که بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ما خیلی دیر به آن خودباوری رسید و اگر می‌توانستیم از ابتدا بازی خودمان را ارائه بدهیم، شاید حتی با تعداد گل زیاد می‌توانستیم بازی را برنده شویم. ولی استقلال تیم بزرگی است و مقابل آنها اگر غفلت کنید دروازه شما باز می شود. دیدید که روی سه مورد بی‌تجربگی، سه گل خوردیم که متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

او در خصوص جو ورزشگاه و اثر آن روی بازیکنان شمس آذر نیز پاسخ داد: این مسئله درست است. تمام بازیکنان ما با انگیزه و جوان هستند و خیلی کم در این استادیوم بازی کرده‌اند که همین باعث شد تا جو استادیوم روی کیفیت ما تاثیر بگذارد. به نظر من این اتفاق طبیعی است. به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم. ما نیز تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا فصل را با رتبه خوبی در جدول به پایان برسانیم.

ستاره شمس آذر در مورد اینکه در نیم فصل از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت، اظهار داشت: من از پرسپولیس پیشنهادی نداشتم ولی از استقلال داشتم.

وی در مورد اینکه آیا در شمس آذر می ماند یا خیر، گفت: به شرایط بستگی دارد. هر بازیکنی به دنبال پیشرفت است و برای سال آینده بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

گودرزی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا خودش طرفدار استقلال است یا نه، گفت: بله همینطور است.

دیگر خبرها

  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • صحنه‌ای نادر در بازی استقلال با شمس‌آذر | تماشاگران استقلالی چرا این کار را کردند؟
  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان
  • تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال