Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@19:21:23 GMT

غلامرضا صنعتگر وضعیت عمومی خوبی دارد+عکس

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۱۴۱۸۰

غلامرضا صنعتگر وضعیت عمومی خوبی دارد+عکس

رئیس انجمن موسیقی هرمزگان پس از عیادت از غلامرضا صنعتگر گفت: باید به همه بگویم که این هنرمند وضعیت عمومی خوبی دارد و جای نگرانی ندارد، دستگاه‌های مرتبط پیگیر موضوع این ضرب و شتم هستند و امیدواریم در اسرع وقت برخورد جدی‌ای با ضاربان صورت گیرد تا قصد و نیت آن‌ها مشخص شود. آفتاب‌‌نیوز : کیانوش جهانبخش در گفت‌وگو با ایسنا، پس از عیادت از غلامرضا صنعتگر، بیان کرد: این هنرمند حال عمومی خوبی دارد و در منزل باید تحت نظر پزشکان به استراحت بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: باید به همه بگویم که این هنرمند وضعیت عمومی خوبی دارد و جای نگرانی ندارد، دستگاه‌های مرتبط پیگیر موضوع این ضرب و شتم هستند و امیدواریم در اسرع وقت برخورد جدی‌ای با ضاربان صورت گیرد تا قصد و نیت آن‌ها مشخص شود.



جهانبخش اظهار کرد: فعالیت هنری‌ غلامرضا صنعتگر با هیچ مسئله دیگری منافات ندارد و یقیناً باید بررسی جدی در این موضوع انجام شود.

وی تصریح کرد: آن چیزی که باید به آن توجه جدی شود بحث درگیری‌های سیاسی در کشور است و وقتی هنوز نمی‌توانیم در فضای چارچوب تعامل با یکدیگر به گفت‌وگو بنشینیم و همدیگر را نقد کنیم، در فضای پایین‌تر جامعه این موضوع مشخص می شود و در سطح کف جامعه با پدیده‌هایی همچون قمه‌کشی و یقه کشی مواجه می‌شویم.

رئیس انجمن موسیقی هرمزگان ابراز کرد: بزرگانی که در حوزه‌های سیاسی و دانشگاهی و کسانی که چشم مردم به آن‌ها است و در جامعه تأثیرگذار هستند در به کار بردن الفاظ خود باید با احترام با یکدیگر صحبت کنند تا فضای جامعه به تبع آن‌ها ملتهب نشود و لایه‌های پایین جامعه نیز بر سر موضوعاتی که قابلیت گفت‌وگو دارد به‌سوی قمه‌کشی نروند.

وی با بیان اینکه بعید می‌دانم به دلیل مشکلات سیاسی این مشکل به وجود آمده باشد، افزود: تکلیف خود دانستیم از این چهره درخشان موسیقی هرمزگان عیادت کنیم و هر کاری از دستمان برآید برایش انجام می‌دهیم، آقای صنعتگر هنرمند معنوی هرمزگان است که آثارش در دل تمام دوست دارانش جا دارد و همه طیف‌های مختلف و اقشار مختلف با حس معنوی آثار صنعتگر ارتباط خوبی می‌گیرند.

جهانبخش خاطرنشان کرد: خواستار پیگیر جدی ‌این موضوع و برخورد شدید با ضاربان هستیم، چون اگر این فضا در جامعه ما باب شود سرخوردگی اجتماعی و ناامنی برای هنرمندان پیش می‌آید و آن‌ها را از اهدافشان دور می‌کند. این رفتارهای خشونت‌آمیز نشان از این است که ما در سطح جامعه، کار فرهنگی مناسبی انجام نداده‌ایم و به‌جای گفت‌وگو با درگیری، ضرب و شتم و قمه‌کشی مواجه می‌شویم.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی

مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضایی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی دفتر حقوقی و قضایی وزارت‌ آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

به گزارش ایسنا، امید رضاوند با اشاره به شان و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه، اظهار کرد: علیرغم این مهم که معلّم به عنوان مهمترین  و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی  در جامعه  برخوردار بوده و نقش وی در هدایت آینده سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر  فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت‌ آموزش و پرورش، مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحدهای حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضایی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است اعلام کرد: در جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • جراحان پلاستیک از کنگره جامعه جراحان ایران انصراف داد
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد