Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@16:17:59 GMT

پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابهر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۱۴۷۳۰

پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابهر

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:

«حکایت خرمشهر،حکایت روزهای مظلومیت، آتش، خون ولبخند می باشد حکایت شهری است که از خون، خرم گردید. حکایت مدرسه عشقی است با نیمکت سنگرها. خرمشهر شهرحماسه های ماندگار و شهر شهید جهان آراهاست. خرمشهر! ایستادی و آموختی مان که بر پنجره های شکسته نیز آفتاب طلوع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامت تا همیشه آذین عزّت مان باد. حماسه فتح خرمشهر ، به عنوان روز ملی مقاومت ، یادآور رشادت ها و استقامت مردم بزرگ خرمشهر در پاسداری از ارزش های میهن اسلامی ایران است. فتح خرمشهر فتح خاک نبود، فتح ارزش ها بود.

وظیفه خود می دانم در این روز بزرگ حماسه به یاد ماندنی فتح خرمشهر را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، خانواده های معظم شهداء ، ایثار گران، جامعه دانشگاهی و ملت غیور ایران تبریک و تهنیت عرض نمایم.»

دریافت کننده: مهرنوش زارعی

204/201

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به پیام تبریک رهبر انقلاب برای قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی گفت: این پیام دلگرم‌کننده بود و نشان داد که رهبری توجه ویژه‌ای به ورزش دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا دبیر با تشکر از مسوولان بلند پایه نظام به خاطر پیام‌های تبریک جهت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در آسیا اظهار کرد: از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم. یک پیام دلگرم‌کننده برای قهرمانی تیم‌های آزاد و فرنگی در قاره آسیا صادر کردند. امیدوارم این ولی خدا از ما راضی باشند تا امام زمان (عج) نیز از ما راضی باشد. به مردم هم تبریک می‌گویم امیدوارم فرزندانشان را دعا کنند تا گوش‌شکسته‌ها هم در مسابقات آتی و هم در المپیک موفق باشند.

وی افزود: از ریاست محترم جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز تشکر می‌کنم که قهرمانی فرزندان ایران را تبریک گفتند. این پیام‌ها نشان دهنده توجه ویژه مسوولان به ورزش است. وزیر امور خارجه نیز با وجود مشغله این روزها همواره توجه ویژه‌ای به کشتی دارد.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اهمیت ورزش در نگاه رهبر انقلاب اظهار داشت: سال گذشته و در حالی که تیم‌ها پایه ما قهرمان شد معظم‌له پیام تبریک فرستادند. از این بابت باید از رهبر انقلاب ممنون باشیم که دارند ورزش را می‌بینند. امیدوارم دعای معظم‌له بدرقه راه ورزشکاران باشد.

وی در خصوص نتایج تیم کشتی ایران در بیشکک گفت: سختی‌های زیادی برای اعزام این ورزشکاران کشیده شد. تیم‌های ما با ۵۰ درصد توان رفتند و نتایج خوبی گرفتند. همچنین نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی نیز برای کسب سهمیه‌های باقی مانده به قرقیزستان اعزام شدند.

دبیر در خصوص حضور خود در بیشکک عنوان کرد: قرار است من نیز به قرقیزستان بروم، اما به خاطر مسائل ناشی از سیل تاکنون چند بار بلیط من کنسل شده است. تمام تلاشم این است تا به همراه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به محل برگزاری مسابقات گزینشی برویم. قرار است یک جلسه مهم بین وزیر ورزش با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی برگزار شود. امیدوارم خروجی آن جلسه به نفع ورزش اول کشور باشد.

منبع: ایرنا کد خبر 745497

دیگر خبرها

  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • عملیات وعده صادق، قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را آشکارتر کرد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد