Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، به تمامی روستاهای بالای ۱۰۰ خانوار خراسان رضوی مبلغ اعزام می‌شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازمشهد مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم لطفیان ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی نه تنها درایام ماه مبارک رمضان بلکه در طول سال اجرا می‌شود اماماه مبارک رمضاننقطه اوج اقدامات این سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین فعالیت‌های سازمان تبلیغات استان در حوزه قرآن است که در طول سال برنامه‌های مدون اجرا شده و این ماهنقطه ارزیابی اقداماتاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی با بیان این کهبرنامه منحصر به فرد استان که در گذشته نیز صورت می‌گرفته تدبر در قرآن است، گفت: از روزی که نهضت قرآن آموزی آغاز شده به سمت ریشه کنی بی‌سوادی رفته و امروز در این حوزه مشکلی نداشته و باید پس از ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآن به سمت آموزش مفاهیم قرآنی برویم.

لطفیان اظهار داشت: خراسان‌رضوی به حلقه‌های کوچک تقسیم و تبیین مفاهیم قرآنی در سطوح مختلف انجام می‌شود. با همکاری نماینده ولی فقیه در استان به صورت هماهنگ آموزش معنی و مفاهیم سوره حدید را در استان در اینماه اجرا کرده و بیش از دو هزار پایگاه در این راستا در سطوح مختلف در استان خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در سطح کشور برای هر استان از سوی شورای عالی تفسیریک مفسر اعزام می‌شود و کار شاخص ما در این حوزه در حلقات تفسیر است و در مرکز استان به دلیل وجود غنا در این حوزه مبلغ اعزامی علاوه بر مشهد در سبزوار نیز خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: با همکاری خوبی که با ائمه جمعه نیز صورت گرفتهاین ائمه در هر شهرستان یک کرسی تفسیر را به عهده داشته و جلساتی را نیز در این راستا برای روحانیون شاخص مبلغ انجام داده و تبیین معارف قرآنی را در دستور کار داشته و شعار ما راهبردهای اعتقادی، رفتارهای اجتماعی است.

لطفیان اظهار داشت: طرح 1451 در ادامه طرح‌های قرآنی در سطح کشور را در راستا داشته که پایه این طرح، سوره‌های واقعه و ملک است.

وی با بیان این که استقرار روحانی در روستاهای بیش از 100 خانوار را داشته و خراسان‌رضوی در طرح استقرار رکوردار است، بیان کرد: در ماه رمضان که بهار تبلیغ است، ساماندهی مبلغین موجود، تزریقفکری به روحانیون و هدف‌گذاری روشن برای آنها را در برنامه داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: پیش‌بینی ما این است که دو هزار و 500 نفر در طرح ساماندهی مبلغین اعزام می‌شوند.هیئت‌های مذهبی ظرفیت فوق‌العاده‌ای داشته که تقویت هیئت‌های قرآنی را در برنامه خواهیم داشت.

لطفیان با بیان این که همایش طلایه‌داران در شهرستان‌های استان با هدف انجام فعالیت‌های فرهنگی برگزار می‌شود، اظهار داشت: شوراهای فرهنگی روستا از شوراهای اسلامی، معتمدین، بسیج، روحانی و دهیاری‌ها هستند و رئیس این شورا روحانی مستقر است که فعالیت‌های فرهنگی تمامی اینافرادبا رئیس شورا هماهنگ می‌شود.

انتهای پیام/

R41347/P1336/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های خراسان رضوی اظهار کرد: بارش باران در حوزه بجستان، سبزوار، جغتای، خوشاب، کلات، باخرز و محور مشهد - سرخس (مزداوند) باعث لغزندگی سطح جاده‌های خراسان رضوی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی افزود: به علت وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی در محور عشق آباد_ بردسکن در حوزه استان خراسان جنوبی، تا اطلاع بعدی مسدود است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • خسارت سیل به حدود ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • افزایش ۲۰ درصدی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران