Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز |

امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع همراه با مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، مدیرکل دفتر بودجه و جمعی از مسئولان شهری به منظور بررسی وضعیت اجرایی پروژه بزرگراه جیرفت –سه راه بم، بزرگراه جیرفت –سیرجان، بزرگراه جیرفت- کهنوج- رودان و محور جیرفت –میانچیل به صورت میدانی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان،امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازیدر حاشیه این بازدید گفت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی پیشرفته در دولت یازدهم بخش راه و حمل‌ونقل است.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در همین راستا توسعه و احداث راه‌های جاده‌ای و ریلی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی به خط ریلی جیرفت –بم اشاره و تصریح کرد: این خط ریلی در سال جاری پیوست قانون شده است و به محض پایان مطالعات، عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: بزرگراه جیرفت –سه‌راهی بم با طول کلی ۷۲ کیلومتر است که ۴۸ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان قرار دارد و تاکنون ۲۵ کیلومتر از این محور با هزینه اعتبار ۱۷۰۴۹۷ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است و عملیات اجرای آسفالت در ۶ کیلومتر دیگر این مسیر در دست اقدام است.

بزرگراه جیرفت – بافت –سیرجان با طول کلی ۱۱۰ کیلومتر که تاکنون ۱۵ کیلومتر آن با هزینه اعتبار ۸۷۵۶۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده و ۱۱ کیلومتر بعدی آن با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

وی بیان کرد: بزرگراه جیرفت-کهنوج –رودان با طول کلی ۱۹۵ کیلومتر است که ۱۸۳ کیلومتر آن در حوزه این اداره کل قرار دارد که تاکنون ۱۱۱ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و ۴ کیلومتر دیگر آماده بهره‌برداری است لازم به ذکر است عملیات اجرای ۸ کیلومتر دیگر با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در دست اجراست، همچنین عملیات اجرایی ۲۳ کیلومتر دیگر از این مسیر با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان دو هفته قبل شروع شده است.

ساردوئی همچنین اظهار کرد: محور جیرفت –میانچیل با طول کلی ۲۲ کیلومتر که تاکنون ۷ کیلومتر از باند دوم آن با هزینه ۶۱۹۱۴ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده و مابقی مسیر با پیشرفت ۱۰ درصد در حال انجام است.

وی افزود: در جنوب استان کرمان ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در دست اجراست.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان